• Teddiursa!! (H)







    EDIT: Was voorheen OfTheLake.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 21:24 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Even douchen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nog 3 weken


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom begrijpen mensen niet dat ze niet verpicht zijn om hun username te veranderen? -_-


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Galinda schreef:
    Nog 3 weken


    Serieus? O.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Serieus? O.o


    Uhu.
    Deze week heb ik Chrysostemos,
    dan bezinning
    en de week erna is het carnaval.
    En dan is het vakantie


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sjees, dat gaat sneller dan ik verwacht had. Misschien omdat ik een hele week ziek ben geweest :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ben er weer. =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maron schreef:
    Waarom begrijpen mensen niet dat ze niet verpicht zijn om hun username te veranderen? -_-

    Ik weet dat niet verplicht ben, maar ik wil hem wel veranderen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weet iemand wat Staatpreis betekent? Het is Duits en ik wil weten wat het in het Nederlands is. (A)
    Het heeft btw met veilingen te maken.
    Het werd in deze zin gebruikt: Der Staatpreis ist erreicht.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 19:01 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi is born!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Frodo schreef:
    Sjees, dat gaat sneller dan ik verwacht had. Misschien omdat ik een hele week ziek ben geweest :')



    Zielige jij, ben je alweer beter?


    Say you love me, and the silence will set you free.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Een vriendin van mij wil morgen een vriend van ons bezoeken (die 6 jaar ouder is) en nu moet ze haar vader zeggen dat ze bij mij afgezet wil worden omdat haar vader niet mag weten dat ze naar die vriend gaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    Een vriendin van mij wil morgen een vriend van ons bezoeken (die 6 jaar ouder is) en nu moet ze haar vader zeggen dat ze bij mij afgezet wil worden omdat haar vader niet mag weten dat ze naar die vriend gaat.


    Dat is kut. of niet


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Chanson schreef:
    (...)

    Dat is kut. of niet

    Nou, haar vader moet haar dus bij mij thuis afzetten. Ik zou graag willen dat ze even binnenkomt, maar ik heb het te druk met school.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."