• dit is opgelost, ga ergens anders zeuren (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:30 ]


    night thinking, day dreaming

    Lol, dit is niet echt.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    oke


    night thinking, day dreaming

    gingercheeks schreef:
    Lol, dit is niet echt.


    26 - 02 - '16

    De goedgelovigheid van een One Direction fan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    De goedgelovigheid van een One Direction fan.


    comfort in c h a o s

    thanks


    night thinking, day dreaming

    Wordt zo schijtziek van dit soort dingen. Nog een van de redenen waarom ik die fandoms haat.


    To infinity and beyond •

    sorry dat ik het vroeg, het was echt niet de bedoeling om jullie te irriteren.


    night thinking, day dreaming

    Jezus allemaal dat gezeik laat Haar toch ! Straks is het wel echt en dan ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    Jezus allemaal dat gezeik laat Haar toch ! Straks is het wel echt en dan ?


    Het is niet echt? Weet je hoeveel types er rondlopen die op omegle gaan zitten en dit soort lulverhalen rond vertellen? Echt heel veel. De jongens hebben nooit gezegd dat ze homo zijn en ik geloof dat Louis ooit gezegd heeft dat hij mega gelukkig is met Eleanor en dat hij met rust gelaten wilt worden op dat punt. Als echte "fan" zijnde hoor je dat te accepteren en er niet meer achter te gaan zoeken. Let them be.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Het is niet echt? Weet je hoeveel types er rondlopen die op omegle gaan zitten en dit soort lulverhalen rond vertellen? Echt heel veel. De jongens hebben nooit gezegd dat ze homo zijn en ik geloof dat Louis ooit gezegd heeft dat hij mega gelukkig is met Eleanor en dat hij met rust gelaten wilt worden op dat punt. Als echte "fan" zijnde hoor je dat te accepteren en er niet meer achter te gaan zoeken. Let them be.



    probeer jij nu te zeggen dat ik geen echte fan ben ?!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Het is niet echt? Weet je hoeveel types er rondlopen die op omegle gaan zitten en dit soort lulverhalen rond vertellen? Echt heel veel. De jongens hebben nooit gezegd dat ze homo zijn en ik geloof dat Louis ooit gezegd heeft dat hij mega gelukkig is met Eleanor en dat hij met rust gelaten wilt worden op dat punt. Als echte "fan" zijnde hoor je dat te accepteren en er niet meer achter te gaan zoeken. Let them be.
    oke


    night thinking, day dreaming

    ZaynieBoy schreef:
    (...)


    probeer jij nu te zeggen dat ik geen echte fan ben ?!


    night thinking, day dreaming

    Waarschijnlijk is dit fake en shit, maar ik hoop dat het waar is.


    Pretty is just a pretty word.

    ZaynieBoy schreef:
    (...)


    probeer jij nu te zeggen dat ik geen echte fan ben ?!


    OMG! IK HEB EEN FUCKING ZAYN PROFIEL FOTO! TUURLIJK BEN IK FAN.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'