• [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 21:15 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik heb geen idee waar het over gaat, ik kan ook geen ytfilmpjes kijken omdat het internet hier dat niet laad. Misschien een beetje uitleg?


    Your make-up is terrible

    Wauw meid ik snap wel dat het zwaar is mocht je iemand nodig hebben, ik ben er voor je.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dankje wel (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Assassin schreef:
    Ik heb geen idee waar het over gaat, ik kan ook geen ytfilmpjes kijken omdat het internet hier dat niet laad. Misschien een beetje uitleg?


    T filmpje gaat volgens de titel over een jongen die sterft na een val van het balkon


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaa, dat heb ik gelezen op FB. Iemand die ik ken, kende hem.
    Maar ik heb nog nooit van hem gehoord. Waar is dat eigenlijk gebeurd?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gecondoleerd!


    Bad decisions make good stories.

    iSuperman schreef:
    Wauw meid ik snap wel dat het zwaar is mocht je iemand nodig hebben, ik ben er voor je.


    •*• Lululu •*•

    gecondoleerd !
    ook al ken je me niet , ik ben er voor je ! (H)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 21:15 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    xxLoveNiall schreef:
    (...)

    op het van heekplein in Enschede op donderdag/vrijdag nacht maar het is officieel gebeurt in een straatje aan de van Heekplein

    Echt?
    Ik was vandaag in het centrum, niks van gezien!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RStylinson schreef:
    gecondoleerd !
    ook al ken je me niet , ik ben er voor je ! (H)


    Dankjewel <3


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 10:23 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    iSuperman schreef:
    Wauw meid ik snap wel dat het zwaar is mocht je iemand nodig hebben, ik ben er voor je.


    There is nothing more badass than being yourself

    xxLoveNiall schreef:
    (...)

    Ja als je voor de bijenkorf staat zit daar een straatje links, op de hoek zit dan een kruidvat en in dat straatje is het gebeurt vlak voor een bakkerij

    Oh ja dat is dan rechts :) Zit een luxe bakkerij en ertegenover de Watch Me en de Crocs winkel. Dat ken ik wel.
    Hij was er toch af geduwd?
    Nog geconcoleerd!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Oh ja dat is dan rechts :) Zit een luxe bakkerij en ertegenover de Watch Me en de Crocs winkel. Dat ken ik wel.
    Hij was er toch af geduwd?
    Nog geconcoleerd!


    Ja, ik bedoelde idd links ;$. bij Banket bakkerij Jagers geloof ik, als je het filmpje kijkt zie je het wel bij 0:40 seconde waar het precies zit
    Ja ze hebben z'n 36 jarige vriend opgepakt. want hij woonde bij zen vriend in. en ze zijn nog steeds druk aan het onderzoeken wat er nou precies is gebeurt
    ze hadden laatst al passantenonderzoek gedaan enzo dus nu maar afwachten.. wil het wel graag weten eerlijk gezegt,, en dankje (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel