• Het is al even bezig, maar ik vroeg mij af: wie volgt het en wie is van plan naar de liveshows te gaan?

    Voor degene die totaal niet weten waarover ik het heb: Deutschland sucht den Superstar. Tom en Bill Kaulitz (Tokio Hotel) zitten in de jury.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:29 ]

    StefanLove schreef:
    Wanneer je het graag terug wilt zien, moet je hier even klikken.

    Daarop kun je gemiste DSDS uitzendingen terug kijken :3


    Weet je misschien ook waar ik ze gratis terug kan kijken, want ik ben nou niet van plan om voor elke aflevering 99 cent te betalen. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Oh nee, liveshows zijn zo ontzettend fake en in Duitsland is dat altijd nog net een graadje erger.

    En of er mensen heen gaan..? Zou je helemaal naar Duitsland gaan voor zo'n uitzending van hooguit twee uurtjes omdat Bill en zijn broertje in de jury zitten?


    ars moriendi

    Passerby schreef:
    Oh die zender kan ik normaal niet pakken dan. We hebben enkel een schotel voor Engelse posten.


    Ohhh dan kun je dat ook op Clipfish bekijken ! www.clipfish.de :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    (...)

    Ohhh dan kun je dat ook op Clipfish bekijken ! www.clipfish.de :)

    Oud topic...


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Oud topic...


    huh ? heb ik iets fouts gedaan ?


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Wow, hoezo bumpen?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wow, hoezo bumpen?


    huh ? heb ik het gebumbt ?


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Hiljemark schreef:
    Ik moet het al niet hebben van de Nederlandse talentenshows :')


    Bad decisions make good stories.