• Ik heb wat met mijn haar geëxperimenteerd en dit is eruit gekomen:



    Ik ben wat onzeker over mezelf, hoe vinden jullie deze foto? Alvast bedankt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wauw, jouw haar is echt geweldig! En het is een heel leuke foto. Ik zie niets om onzeker over te zijn. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wauw, staat je goed :)
    PS. COOLE BRIL :D ik heb ook een bril maar de mijne is een nerdy vierkante...


    Proud to be part of a fandom

    Dank jullie wel :'D. Dat maakt me heel blij (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    het staat je goed!
    niks om onzeker om te zijn (:


    Hell is empty..al the devils are here

    je haar is leuk, jij ben best knap, én je bent aardig. waarom ben je onzeker?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    je haar is leuk, jij ben best knap, én je bent aardig. waarom ben je onzeker?


    ^-^ Ik ben onzeker omdat veel jongens me een soort van pesten omdat ik mollig ben en dat ik mijn haar altijd in een staart heb -zucht-.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je ziet er echt cute uit :), niks om onzeker over te zijn :)


    Everyday is a Fashion Show and the World is the Runway ~ Coco Chanel

    Flanaganish schreef:
    (...)

    ^-^ Ik ben onzeker omdat veel jongens me een soort van pesten omdat ik mollig ben en dat ik mijn haar altijd in een staart heb -zucht-.


    het is niet goed om zo dun als ik te zijn, of nog dunner. je kan het proberen te accepteren dat je stevig gebouwd bent, en anders, dan probeer je er iets aan te doen :) (op een goede manier, niet door kotsen ofzo) ik wil je wel helpen _O_
    jongens falen sowieso, en ze zijn gewoon te dom, en te verveeld, en zelf ook onzeker, en daarom pesten ze mensen.
    van mij heb je de toestemming om ze uitteschelden. :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    weet je, sommige jongens zijn sukkels (de meeste) hoe ouder ze worden hoe serieuzer geloof me

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 22:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh my gosh, jouw haar! Geweldig, ik wil ook zulke krullen D: jealous


    4:21 ''We'll be alright''

    Ik vind juist dat je er echt heel mooi uit ziet. Ook je haar is daar echt mooi, maar je hebt gewoon een mooi gezichtje. Mooie huid, je bril staat je perfect. Je haar heeft een mooie kleur en structuur. Wees niet zo onzeker want je bent een mooi meisje.


    Your make-up is terrible

    Super leuke foto!
    Echt cool haar haha :)
    Maar sommige jongens zijn gewoon heel stom!
    (Vooral als ze elke dag tegen je stoel aan trappen en, dit boeit je vast niets xP)
    x


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ik vind je haar super mooi staan zo en je hebt echt een leuke uitstraling! Je lijkt me echt een aardige dame. (:


    You are beautiful, you are love.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    ^-^ Ik ben onzeker omdat veel jongens me een soort van pesten omdat ik mollig ben en dat ik mijn haar altijd in een staart heb -zucht-.

    Neeee niet doen, dat is zonde! Je hebt juist haar dat ik bij niet veel mensen zie, lekker anders. Gooi je haren los en lach. Je mag er zijn.


    ars moriendi

    MickeyMousee schreef:
    Super leuke foto!
    Echt cool haar haha :)
    Maar sommige jongens zijn gewoon heel stom!
    (Vooral als ze elke dag tegen je stoel aan trappen en, dit boeit je vast niets xP)
    x
    of achteruit op je bank leunen waar ik niet tegen kan en aggressief word xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque