• hebben jullie al eens gedroomd over jullie idool ??

    nou ik wel al meer als een keer , het laatste dat ik droomde was ; ik liep langs de wei bij ons een beetje verder en ja wie liep daar Bill ö **dit stukje weet ik niet zo goed meer**en toen lag ik ineen keer op zijn borst terwijl we in de zetel zaten en ware we aan het praten met nog aan aantal mense , maar die weet ik niet meer wie ze zijn xD


    (H)

    Nee, maar ik ben ook niet verslaafd aan ze ofzo.


    Life is hard and then we die

    ik ben ook niet verslaafd of ben geen freak maar soms gebeurd het gewoon

    Ja. over de hele th heb ik gedroomd.
    Ik was in een winkel en kreeg een pakje sigaretten van me vriendin (ik rook niet eens!!) Toen we naar buiten liepen zag ik Bill met krukken, en derest van th in een winkel lopen. Ik schreeuw Bill, en ren naar hem toe.
    Daarna werd het héél vaag, en kwam ik aan een grote tafel met heen th. Ik moest steeds aan me pa vragen (die kwam er ineens) want Bill allemaal zei. Want ik kan geen Duits. Georg sprak helemaal niet, en Gustav was doof.(ja echt raar..) Bill sprak wat engels tegen mij, en Tom kon gewoon Nederlands. We hadden een heel gesprek. En toen werd het weer vaag. Ik weet het hele gesprek wat in in me droom had wel. Maar het is zo lang, dus heb geen zin om het hier neer te zetten :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ikke Had Gdroomd Dt Ik zeg maa feestje gaf In een grote flat xD En toen moest k glaze pakken en toen stond bill in de deuropening te lagge, dus ginge we prate en later stond tom in de deuropening ging hij op de bank zitten en gbaarde dt k naast m moest zitten en toenn ginge we prate En k hb in RL 2 katten die heeten billy en tom Dus ik zei dt in mn droom en k zei tege bill Alleen Billy is un meisje TOen zei bill NEt Als ik dt was t zoo un beetje

    zo ik had vanacht en de nacht er voor een droom over th. vanacht over dat mijn vader en een collega van hem met th gingen samenwerken en dat ik met tom op de foto ging. en de dag daarvoor was een concert bij mij in de tuin en dan op het dak van de schuur xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ja maar die droom was zo raar die wil je niet weten o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik droom er af en toe wel eens over x]

    de ergste droom ever was Bill en Tom die aan het balletdansen waren in een groene en witte tutu! x'D
    ik schaamde me dood in hun plaats xp
    maar blijkbaar vond niemand het erg, wnt ze kregen een applaus op het einde van de show xD

    oja!
    en 1 keer droomde ik dat TH optrad op een verlaten plek, maar je mocht alleen binnen met gala kleren. maar ik wist dat niet! dus ik moest nog in dat boerenhol op zoek naar een winkel waar ze galajurkjes verkochten! o.O
    natuurlk niet gevonden --' dus ik haaste me zo snel mogeljk terug naar de concertzaal, en al mn vrienden hadden ook geen galakleren, dus ze stonden gewoon door een soort van raam naar binnen te kijken x]
    en dan smeet Gustav zn drumstokje helemaal naar achteren, recht in mn handen xD

    ik heb de avond voor 4 maart gedroomt dat ik over de rand van balkon was gevallen met mijn spandoek.En toen dacht ineens zo'n ventje dat ik bij de show hoorde en toen moest ik allemaal gaan zingen maar ineens lukte dat niet en toen kwam bill en ... de rest ben ik eig vergeten.. maar dit stuk herhalen mijn vriendinnen nog vaak omdat ik dat toen verteld had en aan het eind van het concert riep dat k blij was dat ik nog stond

    ik droomde dat ik voor biologie een uitstap maakte met de school, en er ware zooooveeel mense! we werde opgedeeld in groepjes van 3, en ik zat bij tom en georg xD we moesten testen of cornflakes met melk bij appeltaart paste en toen hebbe we daar met 3 zitte schranze :D

    ja, maar meestal zijn die heel vaag dan x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Best vaak, en uit die dromen haal ik mijn inspiratie voor mijn verhalen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vannacht, de wereld was plots heel raar, en th gaf een concert, en Bill Gustav en Georg waren de hele tijd met de rare fans bezig, en Tom was het beu, en ging aan de rand van het podiul zitten, en niemand gaf hem aandacht, en dan ben ik erheen gegaan, en zijn we beginnen babbelen ^^

    That's all

    Ik weet het niet.. Ik herinner me mn droom als ik wakker wordt niet meer x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik zag in mijn droom Bill toen ik in een achtbaan zat.x]


    ok

    wel eens, maar dan zijn het meer achtergrondfiguren die zwijgend voorbij trekken:Y)


    I am an idiot, I move.