• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Aangezien niemand antwoord op mijn vraag wat dit voor een ding is, stap ik er maar in. In een flits met wit licht struikelt er iemand over mijn voet waardoor ik ook val. Als ik neerkom, kom ik met mijn hoofd tegen een steen en kreunend grijp ik naar mijn hoofd. Ik doe mijn ogen open... Dit was niet het laboritorium... Waar zijn we? Was dat apparaat een teleporter? Ik voel dat mijn hand nat wordt en ik kijk erna, fijn.. Mijn hoofd bloedde. Jack begint luid te vloeken en ik kijk hem met toegeknepen ogen aan. Mijn hoofd deed echt verschrikkelijk veel pijn. Zachtjes kreun ik weer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep
    Wanneer Eden Jacks hand had vastgegrepen, toen ze zich nog in het heden bevonden, had Jack hem automatisch en veel te ruw weggetrokken. Radeloos liet hij zichzelf op de grond vallen en nam zijn hoofd in zijn handen.
    Volgens Jack was hij de enige die zich er zorgen om leek te maken.
    "Dat is niet mogelijk, toch?" vroeg Eden onzeker.
    "Ben je blind of zo?" gromde Jack grimmig.
    "Tijdreizen is alleen mogelijk in films en boeken..."
    "Ja? Nee. Nu dus niet meer," zei Jack. "En we zouden het best van al hulp zoeken in één of ander dorp, of misschien een kamp als er zich één in de buurt bevindt." Jack keek even naar de vertrappelde grond onder zich. "Waarvan ik vermoed dat er één is, anders zou deze grond niet vertrappeld zijn." Jack wachtte even voordat hij er nog iets kwaads aan toevoegde.
    "Tenzij jullie natuurlijk allemaal willen opgegeten worden of doodgestoken door rovers of wilde beesten. Niet dat ik dat erg zou vinden." Hij kwam weer overeind en begon te ijsberen, in afwachting totdat iemand zou reageren. Anders nam hij zelf wel het initiatief en vertrok hij alleen.


    help

    [Ik ga slapen. Bye, bye!]


    help

    (Welterusten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik nog op mijn tablet.


    help

    Okay, hihi, kan iemand James trouwens gaan helpen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James mag naar Katarina toekomen. Ze loopt wat rond. Dan maakt hij wel kennis met de kruisvaarders.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gaat moeilijk, hij ligt bloedend op het mos:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik doe gewoon even alsof Hazel is flauwgevallen. xd *past post aan*


    help

    (Iemand die Ace of Aislynn uit het bos wilt 'redden'?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iedereen lijkt gered te willen worden. Well, it ain't gonna be Jack saving ya.

    Of misschien wel, uiteindelijk. Muahahahaha!


    help

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amilia Megan Moore
    Na mijn antwoord staart hij me aan. Verbouwereerd. Hoe durft hij?! Hij heeft nog niks over mij te vertellen. Nóg niet. 'Het is níet aan jóu om te kiezen om te antwoorden, trut,' zegt hij bespottelijk. Mooi zo, nu had ik een excuus om hem op zijn minst beledigd aan te kijken. Wat ik ook deed. Ik was er blij mee, nu kon ik ten minste laten zien dat niet alle vrouwen zo meegaand zijn als hij gewend is. 'Dus, ben je al officieel een vrouw?' vraagt hij opnieuw, nu met een dreigende stem. Ik haal even diep adem, zodat ik nu geen stomme fouten zou maken. 'Het spijt me, ik ga het u nog steeds niet vertellen. Zolang wij nog niet getrouwd zijn is dit een privézaak,' zeg ik zo rustig en beleefd mogelijk. Het klinkt misschien alsof ik hem ontzettend aan het tegenspreken ben, maar zolang ik nog niet naar hem hoef te luisteren, zal ik dat zo min mogelijk doen.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    (Cheryl, is het niet aan jou? Of wacht je eerst nog op Lene?)


    help

    (Marthe, je moet echt leren geduldiger te zijn xd)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered