• Aloha!

    Ik zoek iemand die mij wil assisteren in mijn Ship en Imagine store. Als je niet weet wat dat is kan je dat hieronder vinden.

    ImagineStore

    ShipStore

    Ik zoek maximaal twee creatieve mensen die mij hierbij willen helpen!
    Eisen:
    Goede spelling
    Gemiddeld taalkundig zijn met Engels
    Regelmatig willen helpen 2/3 dagen in de week.

    Is hier animo voor?
    Zo ja, schrijf in de reactie voor welke jij geïnteresseerd bent bent. Uitleg nodig? Stel je vraag maar!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik hoop dat iemand het wil doen, want de stores zijn super leuk! Helaas heb ik geen tijd, maar dat wist je al. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou misschien wel willen helpen in de ship store. Als je me nodig hebt of meer wilt weten kan je me PBen of GBen

    Btw ik kan ook crackship gifs maken als je wil ooit eens. Ben dr een tijdje terug mee begonnen.

    Ik heb je toegevoegd!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    Ik heb je toegevoegd!


    Danku! Als je 1 op 1 contact wil ben niet altijd op Q kan je me op skype toevoegen als je dat hebt. :)

    Dwyer schreef:
    (...)

    Danku! Als je 1 op 1 contact wil ben niet altijd op Q kan je me op skype toevoegen als je dat hebt. :)


    Ja dat heb ik! wil jij je skype naam sturen via pb?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wou even zeggen dat ik van je stores hou c:

    Oh, dat klinkt wel leuk, ik schrijf graag imagines^^. Ik weet alleen niet zeker of mijn spelling hier goed genoeg voor is, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tunes schreef:
    Ik wou even zeggen dat ik van je stores hou c:


    Aw das lief :)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Khronos schreef:
    Oh, dat klinkt wel leuk, ik schrijf graag imagines^^. Ik weet alleen niet zeker of mijn spelling hier goed genoeg voor is, haha.


    Geeft niet heel erg. Ik kan altijd de spelling check doen. Is het goed als ik je een pbtje stuur met een aanvraag van een Imagine en jij mij het resultaat terugstuur en op die manier kijk of ik het leuk vind?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik weet niet of je nog iemand zoekt, Maar ik voldoe aan de eisen en het klinkt leuk/gaaf om te doen


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Ik weet niet of je nog iemand zoekt, Maar ik voldoe aan de eisen en het klinkt leuk/gaaf om te doen


    Welke store had je in gedachten om te willen helpen?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    II zou je wel willen helpen, stuur me maar een pb


    tiptoe through the tulips...

    Bastaard schreef:
    (...)

    Welke store had je in gedachten om te willen helpen?


    Ik wil wel bij allebei helpen, maar ik denk dat een van de twee dan wel het beste zou zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    (...)

    Ik wil wel bij allebei helpen, maar ik denk dat een van de twee dan wel het beste zou zijn.


    Ik kan je wel bij allebei toevoegen al Co. En omdat ik jou account al een beetje kan vind ik het geen probleem om dat zomaar te doen. :)

    Heb je toevallig ook skype ofzo?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...