• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katarina

    Langzaam schuifel ik door de bladeren die over de grond verspreid zijn. Mijn groene kap, oftewel het deel wat je nog groen kunt noemen, hangt wat moedeloos over mijn haren. Het erge aan dit is het feit dat je elkaar kan ruiken en niet alleen elkaar, nee, ook mijn eigen lichaamsgeur is niet over naar huis te schrijven. Een kruistocht, speciaal voor kinderen. Ik had het me anders voorgesteld. Niet zo somber, niet zo arm, niet met zoveel dode kindertjes en vooral minder op God gericht. God, hem ben ik lang geleden al kwijt geraakt, niet dat, dat iets uitmaakt hier. Ik zal het niet over mijn lippen proberen te krijgen. Even ril ik met het idee wat er dan met me zal gebeuren. Om het verschrikkelijke beeld uit mijn hoofd te krijgen, doe ik mijn kap af en kijk ik om me heen. Helaas komt er met dit gebaar ook een geur in mijn neus. Een geur, erger dan alle lichaamsgeuren hier, een soep geur. Gelukkig zie ik Yuniper op een rots zitten. Een glimlach siert vanzelf mijn mond. Je kan elkaar kwijt raken in deze drukte. Ik haast me naar het meisje toe, zo snel als dat ik door het bos kan komen, en plof naast haar neer.
    "En?" vraag ik zachtjes. "Heb je kunnen slapen vannacht?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    || @Gamgee, dat wordt lachen dan straks, hehe :3 ||

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:02 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Korter kon niet :'D]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Seaver schreef:
    (...)

    (Ik denk dat als het vriendengroepje in het verleden is de post wel iets langer (Kunnen) worden, want dan heb je ook echte gesprekken enzo)


    [Hmm, als je gewoon gedachten, omgeving en et cetera goed beschrijft is het makkelijk om op minstens 8 regels te komen :x]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yuniper || Kruistocht
    Als je bij deze groep zou weggaan, zou niemand er naar opkijken. Je wordt gewoon afgeschreven aan de doden en de rest gaat gewoon verder. Er zijn al best veel kinderen achter gebleven, maar ik kan er niet verdrietig om zijn. Mijn ouders hun leven is al ontnomen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Als je zoiets ziet, dan kijk je er de volgende keer niet meer van op. Vanuit het niets ploft er ineens iemand naast me neer en als ik opzij kijk, verschijnt er een glimlach op mijn lippen. Het is Katarina.
    'En? Heb je kunnen slapen vannacht?' vraagt ze zachtjes aan me.
    Weer haal ik mijn schouders op, zoals ik straks ook bij Yarah had gedaan, want echt weten doe ik het niet.
    'Een beetje tussen slapen en wakker zijn in. Vannacht ben ik nog naar buiten geweest om de sterren te tellen,' zeg ik zachtjes terug.
    Ik heb niet de behoefte om te vertellen dat ik een nachtmerrie heb gehad, alweer, en dat het zweet ervan op mijn voorhoofd stond.
    'En jij?' vraag ik terug. 'Ondanks dat de ondergrond hard is en de kou soms echt in je botten kan trekken.'
    Hoewel ik niet zeker weet of ze het koud heeft gehad, zelf heb ik daar altijd erg snel last van. Ik kan niet goed tegen de kou. Vroeger maakten mijn moeder en ik daar grapjes over. Dan zeiden we; de kou kan later nog eens onze dood worden! Alleen is mijn moeder dood gegaan aan de Zwarte Dood. Ik zucht even zachtjes en kijk weg van Katarina. Mijn blik gaat weer richting de horizon, waar de zon opkomt. Naar het Beloofde Land. Ik vraag me af of het in Jeruzalem net zo is zoals gezegd wordt. Misschien wel, maar daar twijfel ik nog wel eens aan.
    'Hoe denk jij dat Jeruzalem zal zijn?'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hazel Aaron Hawthorne || Vriendengroep
    "Super," antwoordde Julia, "Beetje misselijk van de busrit." Hazel knikte even begrijpend. Aislynn zei hallo.
    Plotseling viel Thomas Julia en Rachel aan.
    "Hello, girls," zei hij grijnzend. "Hebben jullie er zin in?" Hij haalde zijn arm van Rachel af, Hazel vermoedde dat broer en zus elkaar niet zo bijster graag mochten. "Ik anders wel."
    "Doe normaal, pedo," gromde Rachel. Hazel sloeg niet echt acht op de conversatie. "Gaan we naar binnen? Ik denk dat Mr. Bennett ons aan het zoeken is." Rachel rolde even met haar ogen, Thomas totaal negerend.
    "Lijkt mij een goed idee, behalve dan dat ik total geen zin heb," zei Aislynn. Ze glimlachte even nep. Het groepje ging naar binnen en Hazel keek even dromerig om zich heen.

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep
    "Toch besloten om mee te gaan?" vroeg een stem achter Jack. Hij draaide zich vlotjes om op de hiel van zijn rechtervoet en wachtte even totdat Eden bij hem stond, waarna hij weer verder liep naar de ingang.
    "Ik heb niet echt veel keus, denk ik," gromde Jack. Hij prutste aan één van zijn vele festivalbandjes. Ook al was hij achttien, hij had nog steeds het gevoel dat als hij één van de regels niet volgde, dat meteen een grote impact zou kunnen hebben op de reactie van zijn vader. "Heb ik al gezegd dat ik het hier haat? Want dat doe ik, heel erg," mompelde Jack, nog steeds wat humeurig. Ze liepen de ingang binnen. "Na zowat heel je leven hier elke week te komen, raak je het wel een beetje beu..." Hij zuchtte theatraal en haalde zijn flesje water uit zijn zak, waar hij een paar slokken van nam.

    [Falende post faalt.

    Nja. Ik ga morgenochtend denk ik wel in de douche.]


    help

    Gamgee schreef:
    (...)

    [Hmm, als je gewoon gedachten, omgeving en et cetera goed beschrijft is het makkelijk om op minstens 8 regels te komen :x]


    [Daar ben ik het best wel mee eens (:


    En @Boira, wacht nog even met posten! I drukte per ongeluk op verzenden!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thomas Finnegan Puckett
    Thomas negeerde zijn stiefzus volkomen en keek enkel glimlachend de groep rond. Niemand leek echt antwoord te geven op zijn vraag, maar dat vond Thomas niet eens erg. Hij was te vrolijk daarvoor en zelf had geen geen idee waarom hij zo vrolijk was. Rachel stelde voor naar binnen te gaan, waar zowat iedereen mee instemde dus had Tom ook geen andere keus dan hen te volgen. Hij wierp een blik naar achteren waar hij Eden vond die bij Jack liep. Eerst wilde Thomas er wat over zeggen, maar hij bedacht zich dat dat nogal jaloers zou overkomen en volgde de anderen dus maar naar binnen. Toen Tom naar de andere keer grinnikte hij. Ze zagen er allemaal niet erg enthousiast uit. "Kom op, mensen. Zo erg is deze trip toch niet? Jullie moeten het zo bekijken: of lessen, of een uitstapje."


    kindness is never a burden.

    Gamgee schreef:
    (...)

    [Hmm, als je gewoon gedachten, omgeving en et cetera goed beschrijft is het makkelijk om op minstens 8 regels te komen :x]


    Dat ik zeker haalbaar. Makkelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nah, ik ga nu nog douchen.

    Bye, peeps!]


    help

    Boira schreef:
    (...)

    Dat ik zeker haalbaar. Makkelijk.


    [Je kan posten (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Iedereen heeft meer dan 10000 posts en ik kom dan aanzetten met mijn 5502 )':
    Dit zou in het praattopic moeten staan maar ik ben te lui een nieuw tabblad te openen|


    kindness is never a burden.

    [Seaver? Reactie met Ace? :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ollivander schreef:
    |Iedereen heeft meer dan 10000 posts en ik kom dan aanzetten met mijn 5502 )':
    Dit zou in het praattopic moeten staan maar ik ben te lui een nieuw tabblad te openen|


    MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-ughe.

    Groentje! 8D

    Ik vraag me af wie de meeste posts heeft en hoeveel het er zijn.


    help

    [Praattopic alsjeblief... ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'