• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praat-topic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:25 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zal dadelijk Diora wel iets laten zeggen, ben eerst even met iets bezig.


    Oké (:
    Ik reageer vanavond wel wat later, moet naar rijtheorie-cursus.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @ Gipsy, zie net dat je maandag jarig was, gefeliciteerd nog!
    Ik ben morgen jarig. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    @ Gipsy, zie net dat je maandag jarig was, gefeliciteerd nog!
    Ik ben morgen jarig. (:

    Dankje (:
    Hoe oud wordt je trouwens?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dankje (:
    Hoe oud wordt je trouwens?


    17 (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    17 (:

    Gefeliciteerd dan (:
    Ik ga nu mijn post schrijven.


    Wilde trouwens weten of iemand zin had om naar het danscafe van Alexi te komen (:
    Dan heeft het arm schaapje ook iets te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met Amelia moet, ahaha. Want als ze dan weerwolfje is door de volle maan dan kan ze moeilijk even ergens langs gaan en gedag zeggen. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met Amelia moet, ahaha. Want als ze dan weerwolfje is door de volle maan dan kan ze moeilijk even ergens langs gaan en gedag zeggen. xd

    Laat haar iemand aanvallen? :')
    Of ergens binnen gaan en daar de boel verstoren of zo?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd dan (:
    Ik ga nu mijn post schrijven.


    Wilde trouwens weten of iemand zin had om naar het danscafe van Alexi te komen (:
    Dan heeft het arm schaapje ook iets te doen.


    Dank je (:
    Ik ga nu een begin maken aan mijn post.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik schrijf morgen na school mijn eerste posts(op mijn nieuwe laptop fuck yeah!). Ik had tot gisteren nog proefwerkweek, vandaag lang school en erna ging ik uiteten met een vriendin om de afloop van de proefwerkweek te vieren. Vanaf morgen zal ik dus weer actief zijn, al ga ik vrijdag naar The Script en moet ik de volgende dag van 7-13:00 werken en zal in dus weer daarna reageren. Na deze week wordt het weer rustig.(:


    everything, in time

    Gipsy schreef:
    (...)
    Laat haar iemand aanvallen? :')
    Of ergens binnen gaan en daar de boel verstoren of zo?


    Mja, okay. Dan kom ik even herrie schoppen bij 't restaurant. xd
    Of ik kan Amelia bij Bloodtopia laten rommel maken en dan Dante naar dat restaurant gaan zodat ie lekker even contact kan zoeken met de omgeving. :')
    Maar ik ben morgen de hele dag vrij, dus ik post dan 's ochtends wel ofzo. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Mja, okay. Dan kom ik even herrie schoppen bij 't restaurant. xd
    Of ik kan Amelia bij Bloodtopia laten rommel maken en dan Dante naar dat restaurant gaan zodat ie lekker even contact kan zoeken met de omgeving. :')
    Maar ik ben morgen de hele dag vrij, dus ik post dan 's ochtends wel ofzo. ;D

    Stuur haar langs bloodtopia (:
    Dan heeft Alexi ook iets te doen aangezien ze toch een bloedhekel heeft aan weerwolven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké ik heb eindelijk rust. Ga zo beginnen aan een post, maar ik had nog een vraag.
    Is het goed als ik als auctoriaal verteller schrijf wanneer Mila en Ivan samen zijn? Anders zou ik twee keer hetzelfde moeten schrijven, maar dan met andere gedachten.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 15:17 ]


    everything, in time

    Is goed, voor mij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal zo even posts schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet iemand wat ik met mijn persoontje kan doen, want ik heb echt geen idee.


    That is a perfect copy of reality.