• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praat-topic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:25 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anguish schreef:
    (...)

    Ah ja, ik heb drie seizoenen op dvd. Vierde seizoen is echt warrig omfg.

    Ik heb er al plezier aan gehad joh! Het was geweldig, er was weer een grijns. Wel gemeen dat hij zo'n kleine wond maakt, daa zou Mila graag gebruik van maken maar ze kan het risico niet nemen dat iemand het ziet. D:
    Morgen komt de post btw, ik ben toe aan een goede nachtrust haha.

    Slaap lekker alvast iedereen hier!(bloos)

    Aawh, ik had gehoopt door dat te zeggen dat je zou reageren :x Nou ja, weltrusten!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sweet dreams Mar. Ga maar lekker naar je bedje hé, hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aawh, ik had gehoopt door dat te zeggen dat je zou reageren :x Nou ja, weltrusten!


    Zou reageren op wat, de post of de wond? Want dat laatste kan altijd nog, er staat nog niets geschreven. U vraagt, wij geven!*O*

    Hahah, daar was ik lekker allang Maia! dropje


    everything, in time

    Dat is nou weer jammer hé, Marleen. /diepe zucht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anguish schreef:
    (...)

    Zou reageren op wat, de post of de wond? Want dat laatste kan altijd nog, er staat nog niets geschreven. U vraagt, wij geven!*O*

    Hahah, daar was ik lekker allang Maia! dropje

    Op mijn post ;p Op de wond gaat ze sowieso reageren :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iemand die niets te doen heeft met een personage?
    Ik heb Diora nog vrij staan die momenteel moederziel alleen naar huis aan het wandelen is aangezien ze autopech had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Iemand die niets te doen heeft met een personage?
    Ik heb Diora nog vrij staan die momenteel moederziel alleen naar huis aan het wandelen is aangezien ze autopech had.

    Oh, hahaha. Mijn personage is net bij iemand anders weg gegaan, dus hij kan wel? :].
    Wat een timing.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh, hahaha. Mijn personage is net bij iemand anders weg gegaan, dus hij kan wel? :].
    Wat een timing.

    Sounds good for me (:
    Ik kan nu wel wat schrijven met Diora zodat je personage er misschien op in kan spelen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Sounds good for me (:
    Ik kan nu wel wat schrijven met Diora zodat je personage er misschien op in kan spelen?

    Yeah, weet alleen niet of we de post van Arriver af moeten wachten. Well yeah, mijn post is in elk geval die van Michelangelo, weet niet of je daar iets mee kan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Yeah, weet alleen niet of we de post van Arriver af moeten wachten. Well yeah, mijn post is in elk geval die van Michelangelo, weet niet of je daar iets mee kan?

    Zal eens kijken wat ik er van kan maken (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zal eens kijken wat ik er van kan maken (:

    Jouw username deed me trouwens aan deze chick denken. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Jouw username deed me trouwens aan deze chick denken. :].

    [Vind het eigenlijk wel een leuke afbeelding, lol :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh God, nu wat voor Michelangelo verzinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Requille, er was toch nog niet gereageerd met Amelia he? (:
    Anders heb ik er volgens mij een beetje overgekeken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    @Requille, er was toch nog niet gereageerd met Amelia he? (:
    Anders heb ik er volgens mij een beetje overgekeken.


    Nee nog niet, ik had maar tijd voor 1 post. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''