• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praat-topic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:25 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sorry, ik heb de laatste tijd een beetje veel aan me hoofd en voelde me ook niet zo goed. Ik zal straks even kijken of ik er wat uit kan krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh arme mitchell. Ik snap het. Doe maar rustig. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoi iedereeno_O ik weet niet zo goed hoe het allemaal moet :-\ xz


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Van mijn kant ook sorry, na twee posten te hebben geplaatste helemaal geen tijd meer gehad ivm werk, en tussendoor ook nog eens ziek geweest.
    Nu moet het me weer lukken om regelmatig wat te gaan posten, dus is er evt iemand die me een beetje kan helpen met inspringen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Van mijn kant ook sorry, na twee posten te hebben geplaatste helemaal geen tijd meer gehad ivm werk, en tussendoor ook nog eens ziek geweest.
    Nu moet het me weer lukken om regelmatig wat te gaan posten, dus is er evt iemand die me een beetje kan helpen met inspringen?


    Misschien kan je het personage van LegolasBitch meeten?
    Ze moet er toch nog in komen, dus dit is de ideale kans (:
    Zijn er dingen die je graag wilt weten?
    Er is namelijk niet zo erg veel gebeurd aangezien er maar een paar mensen zijn die regelmatig reageren.


    LegolasBitch schreef:
    Hoi iedereeno_O ik weet niet zo goed hoe het allemaal moet :-\ xz

    Wat weet je niet?
    Misschien kan ik het je proberen uit te leggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ehm, is er veel gebeurt na je berichtje in mijn GB? Als ik een beetje weet waar in te vallen kan ik er wel post om maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Ehm, is er veel gebeurt na je berichtje in mijn GB? Als ik een beetje weet waar in te vallen kan ik er wel post om maken.

    Nee, er is echt niet veel gebeurd.
    Mila en Nikolai zijn voor zover ik weet bij elkaar en zitten wat te praten over mogelijke deals and stuff.
    Michelangelo is bij Diora thuis en ondanks dat ze elkaar eigenlijk niet kennen, gaat het er wat "romantisch" aan toe.
    Jade stoorde hen door te bellen en Diora vond het grappig om op te nemen.
    En Alexi en Amelia staan achteraan Bloodtopia omdat Amelia een kat achterna zat tot in de zaak van Alexi waardoor ze best kwaad is.
    Ik ben nu nog aan het wachten op een reactie van Requille, vandaar dat het wat langer duurde, maar als je wilt kan je je personage naar daar sturen aangezien ik echt wel weer met Alexi wil schrijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is goed. Dan zoek ik even jou post van Alexi en stuur Regan haar kant wel op. Zit nu wel op me telefoon, dus probeer 't zo en anders thuis.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [@Gipsy Ik ga een tijdje afwezig zijn sorry hiervoor.

    Zou je hier willen klikken voor de reden?]


    Reality's overrated.

    Iemand voor Jade?


    Reality's overrated.