• -pas op, zeiktopic-

    Behoefte aan afleiding :/
    Ik had vandaag echt een kutdag op school, heb een hele les gemist omdat ik op de wc m'n ogen uit mijn hoofd aan het huilen was etc.
    Maar ik kom thuis en ben echt gewoon een mentaal wrak. Als ik me zo voel wordt ik op dat moment liever met rust gelaten, net zoals mijn ouders. Dus ik waarschuw mijn vader vast dat ik een behoorlijk humeur heb en of ze alsjeblieft niet tegen me willen praten. Mijn vader begrijpt dat, en laat me dan ook gewoon met rust. Komt mijn moeder thuis, wordt ze vast gewaarschuwd door mijn vader over mijn vreselijke humeur. Ik zeg het voor de zekerheid ook nog maar een keer en vraag of ze geen vragen over school wilt vragen.
    Het lukt haar tien minuten, tot ze begon te vragen wat er was, waarom ik in godsnaam zo chagrijnig was. Ik probeerde nog duidelijk te maken dat ik het nog even niet over wilde hebben, misschien na het avondeten. Zegt ze: "Nou, als je niet wilt praten ga je maar naar boven, naar je kamer" Dus ik heb mijn spullen gepakt en ben met tranen in mijn ogen naar boven vertrokken.
    Ik vind dit zó gemeen hé. Altijd als zij een zware dag heeft gehad houd ik daar rekening mee, kook eten, haal thee etc. Heb ik een keer een zware dag, wordt ik naar mijn kamer gestuurd. Jeez, hoezo oneerlijk.

    Maar goed, bedankt voor het lezen en kan iemand me alsjeblieft afleiden? Vertel over je dag, je weekend, wat je nog gaat doen, weetikveel. Alsjeblieft? :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat 'n zeikmensen kunnen moeders toch zijn, mijne is er een van. Bah.
    Mijn dag was ook kut, dus ik denk niet dat ik je af kan leiden.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt vervelend. Misschien dat je het er later nog met haar over kunt hebben met je moeder. Komt wel goed. -hug-

    Ik had twee toetsen. Deze toetsen moeten we met alle studenten in een kerk maken. Op weg naar die kerk verdwaalde ik bijna. c; Maar heb het gevonden.
    Psychologie en sociologie waren de toetsen, en van beide geen flauw idee of ze goed gemaakt zijn. Nu ben ik één en een halve week vrij, yay.
    Enne, ik ga niet veel bijzonders doen in het weekend. Werken..


    You are beautiful, you are love.

    Sorry, ik kan je ook niet helpen.
    Ik ben gezakt voor een tentamen waar ik al 3 weken slapenloze nachten van heb.
    En als ik hem volgende keer niet haal, heb ik mijn P niet in een jaar en kan ik niet naar de uni ><
    Mijn weekend?
    Werken en leren voor mijn andere tentamens waar ik nu super voor gemotiveerd ben, not ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kan je wel proberen af te leiden, maar mijn humor ligt nogal op een gevaarlijk vlak. ;p
    Ik heb vandaag mijn mond verbrandt aan hete thee, niet zo slim eigenlijk. Ik wilde snel weg naar boven, maar ik moest eerst de thee opdrinken. Verder drink ik op dit moment bananenvla... Ja, ik drink het. Mijn beste vriendin en ik doen de hele tijd imitaties van Cher Lloyd op school als we ons vervelen, maar ook vaker van andere beroemdheden. Oké, ik stop al met je te vervelen...

    Gewoon proberen te negeren op zulke momenten, dit is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En anders zou je eens moeten aankaarten dat het je niet lekker zit hoe ze op je reageert. Maar goed, ik kwam niet om de wijze lerares uit te hangen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je moeder bedoelt het vast niet zo vervelend dan dat het overkomt. Als je weer iets lekkerder in je vel zit moet je maar eens een goed gesprek met je moeder houden, als je dit soort dingen verteld, over hoe ze overkomen, zijn ouders vaak heel geschokt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk ook niet dat ze het verkeerd bedoeld, als iemand mij ineens zegt 'ik wil niet praten, laat me met rust' word ik ook terplekken chagrijnig, vooral omdat een moeder heel goed weet dat er iets is en ze je veelkans alleen heeft willen troosten.

    Nouja, ik kan je neit echt opvrolijken, het enige bijzondere wat ik gedaan heb vandaag was een langzame hamburger eten. Dat is een 'hamburger' die héél langzaam is gemaakt (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik snap dat, dat heel vervelend is, maar misschien vond ze je gewoon te kortaf, en ik weet zeker dat ze je gewoon wou helpen en het wel goed bedoelde. Probeer straks anders even met haar te praten.
    Mijn dag was helaas niet zo spectaculair leuk of zoiets, maar vrolijker dan de jouwe. En we hebben ongeveer dezelfde signature:Y).

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 17:28 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mijn moeder is ook vaak zo, en meestal doet ze het enkel uit bezorgdheid. Ik weet dat je geen zin hebt om te praten, maar ik kan haar ook wel begrijpen. ;-)
    Ehm, mijn dag was vrij saai en kut, maar on the bright side: morgen heb ik mijn tweede date met een superleuke jongen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Misschien heeft zij ook een rotdag, of misschien handelde ze te snel om logisch na te denken. Komt vast goed joh.
    Ik heb vandaag 7.5 uur als proefpersoon in het ziekenhuis gelegen, daarna had ik met m'n ex eventjes afgesproken op CS en hihihihi hij was zo lief <3


    Life is hard and then we die

    Achja, er zijn ergere dingen. Wees blij dat ze je naar je kamer stuurt zodat je daar kan uit chagrijnen en mokken en niet door blijft vragen waar je alleen maar nog chagrijniger van wordt. Dat zal waarschijnlijk ook wel de reden zijn, want als m'n vriend zich slecht voelt en hij zegt dat hij er niet over wilt praten, blijf ik ook tot ellendigheid toe doorvragen omdat ik me druk om hem maak. En datzelfde zal ook voor je moeder gelden. Ze weet dat je niet wilt praten, maar zij wil wel weten wat er scheelt omdat je haar kind bent en ze om je geeft.
    En waarschijnlijk zal je het ook op een erg chagrijnige manier gezegd hebben dat je geen zin hebt om te praten (geen verwijt, maar als je al chagrijnig bent, zijn je antwoorden nu ook eenmaal zo, dat is bij iedereen zo - ook al denk je zelf dat je heel normaal gereageerd heb) en dus zal je moeder gezegd hebben dat je maar op je kamer moet chagrijnen. Logische reactie van jouw en logische reactie van je moeder.
    Misschien is het vervelend voor jou op het moment, maar til er niet te zwaar aan (;

    Mijn dag was verder behoorlijk standaard. Veel schoonmaakwerk gehad vanwege de verjaardag van m'n zoontje gisteren en dan nog een beetje geschreven. Morgen wordt het hopelijk leuker, aangezien ik m'n vriend ga proberen te overtuigen naar het zwembad te gaan aangezien de kleine maar een half schooldagje heeft. Verder zijn de komende vooruitzichten voor de rest van de week behoorlijk random XD

    In ieder geval veel sterkte met je moeder en hopelijk voel je je morgen iets beter (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eluveitie schreef:
    Wat 'n zeikmensen kunnen moeders toch zijn, mijne is er een van. Bah.
    Mijn dag was ook kut, dus ik denk niet dat ik je af kan leiden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hey Cheer up <3
    Dat is echt kut, net zoals mijn dag :3


    •*• Lululu •*•

    Mèeh, wat stom van je moeder! -hug-

    Mijn dag.. Ik ben al om 6 uur opgestaan, omdat ik om 9 uur op school moet zijn [/s]lange reistijd en natuurlijk werkt de ns op dit moment ook heeel erg mee..[/s]. Goed, na weetikhoeveel discussies met mijn groep te hebben (12 meiden in éen goep is niet altijd even handig :') ), hebben we wel een deel van onze opdracht kunnen maken. Ik ben uiteindelijk om half 5 van mijn school weg gegaan, dus best laat xd
    Maar eigenlijk was mijn dag wel redelijk, onlangs dat ik zo lang op school heb moeten zitten, lange reistijden heb en ik nu ontzettend moe ben. Ik heb wel nog lekker aan mijn verhaal kunnen typen, dat begint nu ook ergens op te lijken ;p Het stomme is alleen, dat mijn hoofd inspiratie krijgt op momenten dat ik het súper druk heb met school, wanneer ik alle tijd van de wereld heb, is mijn hoofd helemaal leeg, weg inspiratie.. ;/ :')


    Inspiration can hit you any time

    Dit klinkt misschien raar, maar je moeder bedoelt het echt goed. Moeders zien hun dochters niet graag verdrietig/chagrijnig/... En dan houden ze minder rekening met wat jij zegt: dat ze je met rust moet laten. Maar ach, ze bedoelt het echt goed, als is ze nu misschien heel onredelijk en gemeen en irritant.

    Incredulity schreef:
    Dit klinkt misschien raar, maar je moeder bedoelt het echt goed. Moeders zien hun dochters niet graag verdrietig/chagrijnig/... En dan houden ze minder rekening met wat jij zegt: dat ze je met rust moet laten. Maar ach, ze bedoelt het echt goed, als is ze nu misschien heel onredelijk en gemeen en irritant.


    Hier ben ik het eigenlijk stiekem wel mee eens. Je moeder doet echt niet om je te pesten, ze wilt je gewoon graag helpen. Zo zijn moeders nou eenmaal...


    Bad decisions make good stories.