• Ik zat net rustig over het internet te surfen en op een gegeven moment vind ik dit:

    GOODRIDGE: Governor Romney, tell me — what would you suggest I say to my 8 year-old daughter about why her mommy and her ma can’t get married because you, the governor of her state, are going to block our marriage?
    ROMNEY: I don’t really care what you tell your adopted daughter. Why don’t you just tell her the same thing you’ve been telling her the last eight years.

    Romney described the meeting to the press as “pleasant,” as Goodridge cried.

    Bron: Klik

    Het gaat hier dus over Mitt Romney. Zoiets kan toch gewoon niet, waarom hebben ze die kerel nog niet opgesloten voor discriminatie?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conservatieve idioot. En dan te bedenken dat hij bijna president van de USA was geworden een paar maanden geleden.. daar moet je toch niet aan denken?!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Conservatieve idioot. En dan te bedenken dat hij bijna president van de USA was geworden een paar maanden geleden.. daar moet je toch niet aan denken?!

    Ja, echt vreselijk. Bewijst maar weer hoe dom Amerikanen zijn. Een beetje normaal denkend persoon zou zo iemand niet willen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I hate him. Gelukkig is hij niet president geworden. Mijn geschiedenislerares zei toentertijd nog dat geen enkel land Mitt Romney kon gebruiken, omdat het een idioot was. I agreed.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eluveitie schreef:
    Gatverdamme, wat een klotevent is hij zeg.


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, echt vreselijk. Bewijst maar weer hoe dom Amerikanen zijn. Een beetje normaal denkend persoon zou zo iemand niet willen.

    We zijn niet allemaal dom hoor...

    Maar ik ben blij dat Romney niet gekozen is, achterlijke kloot wat hij is. Hij wilt alleen oorlog uitlokken.

    Loveless schreef:
    (...)
    We zijn niet allemaal dom hoor...

    Maar ik ben blij dat Romney niet gekozen is, achterlijke kloot wat hij is. Hij wilt alleen oorlog uitlokken.

    Volgende keer zet ik er maar weer eens bij dat niet elke Amerikaan dom is, maar goed. Er zijn best wel normaal denkende mensen, maar over het algemeen zijn Amerikanen dom, anders was hij niet bijna president geworden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgende keer zet ik er maar weer eens bij dat niet elke Amerikaan dom is, maar goed. Er zijn best wel normaal denkende mensen, maar over het algemeen zijn Amerikanen dom, anders was hij niet bijna president geworden.

    Dat vind ik erg onredelijk. We zijn een groot bevolking, dus dan lijkt het alsof we allemaal "dom" zijn aangezien in grote aantallen gestemd wordt of fouten keuzes worden gemaakt. Ik geef toe, er zijn domme Amerikanen, maar dat kan ik net zo goed over Nederlanders zeggen omdat ze voor Geert Wilders kozen of om andere redenen. Ik probeer hier geen ruzie over te maken, maar ik vind het wel kwetsend.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgende keer zet ik er maar weer eens bij dat niet elke Amerikaan dom is, maar goed. Er zijn best wel normaal denkende mensen, maar over het algemeen zijn Amerikanen dom, anders was hij niet bijna president geworden.

    Zo zijn er ook reli-gekkies hier die op de SGP stemmen, of de ChristenUnie, terwijl die ook niet al te positief in het nieuws zijn geweest (behalve de SGP, die voor de verandering vrouwen overweegt toe te laten tot hun partij, WAUW) en de paus al helemaal niet. Ik bedoel maar, ieder land heeft zo zijn 'domme mensen' en als ik jou was zou ik je niet al te druk maken over zo'n malloot.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Loveless schreef:
    (...)
    Dat vind ik erg onredelijk. We zijn een groot bevolking, dus dan lijkt het alsof we allemaal "dom" zijn aangezien in grote aantallen gestemd wordt of fouten keuzes worden gemaakt. Ik geef toe, er zijn domme Amerikanen, maar dat kan ik net zo goed over Nederlanders zeggen omdat ze voor Geert Wilders kozen of om andere redenen. Ik probeer hier geen ruzie over te maken, maar ik vind het wel kwetsend.


    Op Wilders is maar heeeel erg weinig gestemd... Waarom zeg je trouwens elke keer 'we' als je daar toch niet woont?
    Anyway, ik ben het wel een beetje met Mitchell eens hoor, als hij zover komt, moet er toch een meerderheid op hem stemmen en meerderheid blijft meerderheid. Gelukkig heeft de andere meerderheid op Obama gestemd.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg toch ook niet dat wij niet dom zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Op Wilders is maar heeeel erg weinig gestemd... Waarom zeg je trouwens elke keer 'we' als je daar toch niet woont?
    Anyway, ik ben het wel een beetje met Mitchell eens hoor, als hij zover komt, moet er toch een meerderheid op hem stemmen en meerderheid blijft meerderheid. Gelukkig heeft de andere meerderheid op Obama gestemd.

    Ik geef maar een voorbeeld over een foute keuze. En ik zeg "we" omdat ik Amerikaans ben, mijn familie woont in Amerika en ik ben opgegroeid met Amerikaanse gewoontes. Romney had ook een aantal goede ideeën (niet veel, maar goed...), dus het ligt eraan waar je zelf voor staat, waar je zelf in gelooft. Persoonlijk, ik zou ook niet op Romney gestemd hebben. Ik zeg gewoon dat ik het kwetsend vind.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik geef maar een voorbeeld over een foute keuze. En ik zeg "we" omdat ik Amerikaans ben, mijn familie woont in Amerika en ik ben opgegroeid met Amerikaanse gewoontes. Romney had ook een aantal goede ideeën (niet veel, maar goed...), dus het ligt eraan waar je zelf voor staat, waar je zelf in gelooft. Persoonlijk, ik zou ook niet op Romney gestemd hebben. Ik zeg gewoon dat ik het kwetsend vind.

    Maar tegelijkertijd noem je in je vorige post mensen die voor Wilders stemmen dan wel weer dom. Dat vind ik een beetje tegenstrijdig.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Maar tegelijkertijd noem je in je vorige post mensen die voor Wilders stemmen dan wel weer dom. Dat vind ik een beetje tegenstrijdig.

    Nee zo bedoel ik het niet.
    Romney wordt gezien als het kwade in dit topic, en de mensen die op hem gestemd hebben zijn "dom". Ik gaf als voorbeeld dat ik dan hetzelfde kan zeggen over mensen die voor Wilders hebben gestemd, omdat hij ook gezien wordt als "evil" etc. Ik heb niet gezegd dat ik dat vond, ik probeerde het een beetje te vergelijken, maar dat was niet zo duidelijk. En nog steeds niet denk ik.

    Zoals ik al eerder zei, ik probeer geen ruzie te maken of niets.
    Ik probeer gewoon mijn nationaliteit te verdedigen...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:39 ]

    Eén mooie, prachtige bom is alles wat we nodig hebben. Laten we gewoon de mensheid uitroeien en weer opnieuw de evolutie doorlopen! Misschien dat we de volgende keer wat ontwikkelder worden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Loveless schreef:
    (...)
    Nee zo bedoel ik het niet.
    Romney wordt gezien als het kwade in dit topic, en de mensen die op hem gestemd hebben zijn "dom". Ik gaf als voorbeeld dat ik dan hetzelfde kan zeggen over mensen die voor Wilders hebben gestemd, omdat hij ook gezien wordt als "evil" etc. Ik heb niet gezegd dat ik dat vond, ik probeerde het een beetje te vergelijken, maar dat was niet zo duidelijk. En nog steeds niet denk ik.

    Zoals ik al eerder zei, ik probeer geen ruzie te maken of niets.
    Ik probeer gewoon mijn nationaliteit te verdedigen...

    Aah oké. Je hebt jezelf duidelijk gemaakt in deze post. (;


    ars moriendi