• Wel, de titel lijkt me duidelijk zo :)

    Wat ik niet lees :

    - One Direction
    - JB
    - Tokio Hotel

    Wat ik wel lees :

    - Hungergames
    - Harry Potter
    - verhalen met onbekende personen

    liefst met een vleugje humor maar er mag gerust wat drama inzitten en tegen spannende verhalen heb ik ook niets!


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Ik heb een onbekende personen verhaal, kijk maar of je het wat vind (:

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Back in the grass

    Dit is misschien iets voor je. Het is een stand alone, eentje waar best veel in zit, maar misschien moeilijk te begrijpen. Misschien vind je het iets.
    Have fun!

    Scarlett


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Ik heb twee OP's:

    Our Familiy History
    Last Words

    En een Fantasy:
    The Horses From The Nature

    en ik begin binnenkort een hp fanfic, wil je een waarschuwing daarvoor?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Evanescae schreef:
    Ik heb twee OP's:

    Our Familiy History
    Last Words

    En een Fantasy:
    The Horses From The Nature

    en ik begin binnenkort een hp fanfic, wil je een waarschuwing daarvoor?


    Dat mag wel ! :) Bedankt alvast


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Helaas kan ik nu even geen mooie plaatjes, beschrijvingen en links plaatsen, omdat ik op mijn mobiel zit, maar als je wilt kun je een kijkje nemen bij mijn story 'Het lied van de raaf', het is onbekende personen, fantasy en een beetje historisch. (:

    Edit;



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 11:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro



    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |

    Gezien je al een abo hebt genomen Guilt, vind je een van mijn andere misschien ook wel wat (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lost in Lies

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!