• Ik zat net rustig over het internet te surfen en op een gegeven moment vind ik dit:

    GOODRIDGE: Governor Romney, tell me — what would you suggest I say to my 8 year-old daughter about why her mommy and her ma can’t get married because you, the governor of her state, are going to block our marriage?
    ROMNEY: I don’t really care what you tell your adopted daughter. Why don’t you just tell her the same thing you’ve been telling her the last eight years.

    Romney described the meeting to the press as “pleasant,” as Goodridge cried.

    Bron: Klik

    Het gaat hier dus over Mitt Romney. Zoiets kan toch gewoon niet, waarom hebben ze die kerel nog niet opgesloten voor discriminatie?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Eén mooie, prachtige bom is alles wat we nodig hebben. Laten we gewoon de mensheid uitroeien en weer opnieuw de evolutie doorlopen! Misschien dat we de volgende keer wat ontwikkelder worden. :Y)

    Twee woorden, negen letters.. D:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Twee woorden, negen letters.. D:

    Neh. Valt wel mee. Kunnen we alvast een nieuwe strategie bedenken. :Y)
    Om zulke Romney gevalletjes te voorkomen, natuurlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PUKKELxDING schreef:
    Afschieten die handel. Figuurlijk dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij heb ik al teveel idiote uitspraken van die man gehoord om me hier nog over te kunnen verbazen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ugh, hij verdiend echt een flinke trap in zijn ballen, het ergste is dat het me niet eens verbaasd.


    Tijd voor koffie.

    Het ergste is nog dat ik het nog best zie gebeuren dat er over 4 jaar weer een republikein zit en dit soort idioten opeens weer de regering vormen.


    Alis volat propriis

    Killl


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heeft mit eig kids?
    Zou me niet verbasen als die zn eigen kids uit huis schopt als die homosexueel of lesbisch zijn. -.-