• Na mijn vraag "waar is alle HP fanfiction gebleven?" een topic om degenen die er zijn even overzichtelijk bij elkaar te zetten.
    Hoef je alleen maar even in dit topic te kijken als je zin hebt in een nieuwe story (:

    Alle lopende stories kunnen hier gedumpt worden, ik zet ze erbij. Ik heb nodig; de titel en een link naar de story (: Oh, en waar het een beetje over gaat. Harry Potter romance, Draco Malfoy romance, Sirius/Remus shipping, dus vooral over wie.



    Severus Snape
    Underneath the sky • Severus Snape

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:13 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dit is een mooi idee, maar dit is in principe precies hetzelfde, alleen dan met alle soorten stories. Dit lijkt me een beetje dubbelop. (:
    En waarom eigenlijk alleen lopende stories? Moet je de verhalen die zijn afgelopen dan uit de lijst gaan halen? x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wacht, Underneath the sky? Ha, jou ken ik nog! Onder je andere account, dan. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    It's the hardest part Ft. The Janoskians



    Verhuizen is niet makelijk. Mara verhuist naar de andere kant van de wereld. Ze moet alles achter laten. Hoe overleeft ze dit?