• 9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Meiden (5)
    -Samantha Felicia Calder||foxfaceXXX
    -Evanna Yin||WritingGirl
    -Sara Van Hanning||Beckett
    -Abdel "Abbey" Cymra Walé||Brookie
    -Hedwig Vivienne Williams.||xAmnesia

    Jongens (5)
    -Yves Smit||Sylvesti
    -Elliot Felix Green||Besar
    -Cyprian Nevio Moldovan||Boira
    -Nathan Eleveld||OhMyZiam
    -Yuan Zhang||Firebolt

    Regels:
    - Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
    - Minimaal 4 regels per post, gebruik gevoelens, gedachten over de mol, of dingen die je doet tijdens de opdracht. Dit hoeft niet als je in een gesprek zit
    - Lees please de post's van anderen goed door
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
    - Geen one-liners
    - Het moet natuurlijk wel realistisch blijven. Dus niet iedereen haalt geld binnen, niet iedereen pakt jokers


    BELANGRIJK
    - Ik heb iedereen een PB gestuurd waarin staat of je de mol of een gewone kandidaat bent
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt of de test niet terugstuurt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht


    Het rollentopic/praattopic

    Thanks!
    xx Ruexx

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Yves hobbelt rond]


    Bowties were never Cooler

    [Cyprian is ook een mogelijkheid.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Presentator
    Na een hele tijd wachten, komt eindelijk de eerste kandidaat uit het doolhof. Het is Abbey, de jongste en kleinste deelnemer. Stiekem moet ik wel lachen dat ze de anderen achter zich heeft gelaten, maar ik mag natuurlijk niets laten merken. 'Abbey is de eerste die de uitgang heeft gevonden. Gefeliciteerd!' zeg ik tegen haar en de camera. 'Dat is dan sws 100 euro voor de pot. Heb je ook kokertjes geopend Abbey?' Ik kijk haar diep in de ogen, van mijn gezicht is hopelijk niets af te lezen.
    [Jullie kunnen nu ongeveer wel naar de uitgang toekomen (niet allemaal tegelijk) Er moeten natuurlijk ook een paar te laat zijn, dus die blijven nog maar gewoon rondlopen in het doolhof. Ik zeg het wel wanneer de tijd om is en de kandidaten te laat zijn.]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 15:16 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Yves Smit
    Ik rende verder en kwam bij de uitgang uit. Ik had 5 kokertjes. Ik stopte met rennen. Er was al een klein meisje. Ik glimlachte naar haar en haalde de kokertjes uit mijn tas. Ik was optijd, maar zou ik de kokertjes open maken? Ik was toch wel erg benieuwt wat erin zat. Ik maakte ze voorzichtig een voor een open. Het waren twee -100 kokers en 3 +100. Daarbij kwam mijn +100 van het optijd zijn, dus ik had nog best wat geld opgehaalt. Mooizo. Ik gaf ze aan de presentator en draaide me naar het meisje. "Ik ben Yves." zei ik rustig. Ik was een paar koppen groter dan zij, dus ik moest best wel naar beneden kijken en mijn rode krullen uit mijn ogen houden met mijn hand.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Eleveld

    Dit gaat niet werken Nathan. Komop, bedenk is iets. Je bent goed in raadsels en puzzel en een doolhof is technisch gezien ook een puzzel.
    Ik vervloek dat ik nu niks weet, waarom kan ik gewoon niet is geluk hebben. Boos stap ik door. Af en toe hoor ik stemmen waarvan ik dan wegloop. Mijn kin steek ik de lucht in en mijn handen in m'n zakken.
    Ik kijk naar de lucht en de zon lacht me toe. Ik vervloek de zon even voor mij uitlachen en loop dan serieus verder.
    Er moet toch iets z-pijnlijk wrijf ik over me hoofd. Ben ik alweer gevallen?
    Kreunend blijf ik liggen dit doet pijn. Ik kijk naar links en rechts.
    Wacht? Wat was dat? De uitgang? Ik kan wel schreeuwen van blijheid. Niet zozeer omdat ik nu uit het doolhof ben maar omdat ik gek werd.
    Ik ren het zonlicht tegemoet.


    Het orakel van Delphi.

    Presentator
    Nog geen paar mintuen later komt er een jongen het doolhof uitgelopen. 'Ik ben Yves' zegt hij. 'Hi Yves.' zeg ik. Hij duwt me 5 opengemaakte kokertjes in mijn hand. Op twee ervan staan -100 euro. Op drie ervan staan +100. 'Dat is dan 100 euro, plus de 100 euro van het op tijd komen.' Ik lach even naar hem. Dan richt ik mijn aandacht weer op Abbey. Zou ze kokertjes geopend hebben? Ik denk van wel, ze kon het vast niet laten. Toch twijfel ik, misschien had ze een voorgevoel wat er in de kokertjes zou kunnen zitten. Vragend kijk ik haar aan. Dan zie ik dat er nog een jongen aan komt lopen. 'Hi Nathan,' zeg ik. 'Dat is nog een keer 100 voor de pot. Heb je ook kokertjes geopend?'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 15:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Omdat Wie is de mol een wedstrijd is hebben de mods samen besloten dat dit niet is toegestaan. Je kan je altijd aanmelden voor op de wachtlijst te komen. Als je nog vragen hebt mag je me een pb sturen. Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn