• mensen die geen ToHo fan meer zijn. Maar ze toch ook niet haten maar ze wel gay vinden ofzo? Ik vroeg me gewoon af wat jullie daarvan vinden eerlijk graag! :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou. Ik vind dat iedereen zijn mening mag hebben enzo, en als iemand geen fan meer is van th en ze gay vind.. tja .. ik ken zoiemand, en die praatte altijd slecht over ze, soms wat het wel grappig. Ze snapte ook niet wrm ze überhaupt fan was >___<
    Ik heb er eigenlijk geen mening over, het boeit me vrij weinig dat die mensen th gay vinden ^^ iedereen heeft zo z'n mening toch?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het 'gewone' mensen die voor hun mening uitkomen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    hmpf, kan mij eerlijk gezegd niets schelen. Hun keuze, net zoals wij ervoor kiezen om fan te zijn van tokio hotel. Als zij ze gay willen noemen, so what? Ik ben het ondertussen al zo beugehoord, dat ik het eigenlijk niet meer hoor ^^
    I mean, erger je er niet aan (;
    Het boeit me like 0%


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mee eens :) Vind je ze dan niet wannaB ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mee eens :) Vind je ze dan niet wannaB ofzo?


    Nee. Helemaal niet :'D
    Die mensen zeggen gewoon wat ze vinden, en niet iedereen houd van th ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hmpf, kan mij eerlijk gezegd niets schelen. Hun keuze, net zoals wij ervoor kiezen om fan te zijn van tokio hotel. Als zij ze gay willen noemen, so what? Ik ben het ondertussen al zo beugehoord, dat ik het eigenlijk niet meer hoor ^^
    I mean, erger je er niet aan (;
    Het boeit me like 0%

    Maar ik erger me er niet aan ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    altijd leuk.. mensen die van th houden en dan niet meer.. en je kent die mensen toevallig.. allemaal spulletjes van th voor (bijna) nix.. hoe geweldig:P

    (...)

    Nee. Helemaal niet :'D
    Die mensen zeggen gewoon wat ze vinden, en niet iedereen houd van th ^^

    Gelukkig met jou kan ik praten !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    altijd leuk.. mensen die van th houden en dan niet meer.. en je kent die mensen toevallig.. allemaal spulletjes van th voor (bijna) nix.. hoe geweldig:P

    Hha :P


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Gelukkig met jou kan ik praten !


    Whaha, oke! ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    uhm..neen (:
    Ik aanschouw niet snel mensen als wannaB. Ik snap niet waarom mensen hun tijd aan zo'n mensen verdoen, noem niet iemand wannaB omdat je daar zin in hebt of omdat het zo is, geen nut.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    altijd leuk.. mensen die van th houden en dan niet meer.. en je kent die mensen toevallig.. allemaal spulletjes van th voor (bijna) nix.. hoe geweldig:P


    Dat had ik ook ^^ Me vriendin vond th dus niks meer, en toen kreeg ik wat posters gratis. derest verkocht ze via marktplaats.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Maar ik erger me er niet aan ^^

    Ik zeg toch niet dat jij je eraan ergert ^^, I talk in het algemeen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    uhm..neen (:
    Ik aanschouw niet snel mensen als wannaB. Ik snap niet waarom mensen hun tijd aan zo'n mensen verdoen, noem niet iemand wannaB omdat je daar zin in hebt, geen nut.


    Ja dat is hetzelfde als dat mensen zich zo druk maken om haters, en haat site's. Ja er zijn zowel Fan als Haat sites van artiesten, en dan maken ze zich er doodziek mee, want ohh jeej ze haten hun idool |:
    Gewoon geen aandacht aan schenden, en het woord Wannab gebruik ik niet, wanneer is iemand nou wannab?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hmpf, kan mij eerlijk gezegd niets schelen. Hun keuze, net zoals wij ervoor kiezen om fan te zijn van tokio hotel. Als zij ze gay willen noemen, so what? Ik ben het ondertussen al zo beugehoord, dat ik het eigenlijk niet meer hoor ^^
    I mean, erger je er niet aan (;
    Het boeit me like 0%


    wat dacht je op school dan, ik hoor alleen maar slechte dingen over th als ik langsloop. Ik heb het nou al de heletijd gehoord dat het me niks meer doet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]