• Haaii,,kwil n nieuwéé serii begnne ovr tom,,maar kheb rolletjes nogug dus euhmm,,wil je mis n rol ? :D jh,,nu zn alléé rolletjes bezt,,dus k kan begnne mak kwj ni wnrk begn,,wnt khebt ngal druk met sgOoll enz mak la wl iet wtn,,danku vr dii lievn mensjs dii me woudn helpéé <33. liefde vr julii :D (H)
    dit zn de rolletjes:

    vriendin bill [bkXxX]
    nieuwé vriendin bill(jh dr koméé dr 2 :D)[LilPrincess]
    vriendin tom[jhjh,,DE hoofrol xD][Monkeyball]
    vriendin gustav [Nickaaii]
    vriendin georg [KiMxGeOrG]
    bf bill [CandyQueenx3]
    bf tom [JOYCEDIAMOND ]
    bitch [BiLlSMuRf ]
    dit moetk wetn:

    naam:

    leeftyd:

    who you are :

    fto:


    We were bOrn fOr Love! ^^

    vriendin bill
    naam: katja



    leeftyd: 16?



    who you are : heyy...
    ik ben katje ik hou van diere en van men tweelingzusjjeee (H) ik hou van da kind ik wil zo graag een ander leve soms ni zo saai ni ja zo onbegrepe... alleen men tweelingzusjje kent me ow ja ik verf men haar om ni op men zusy te lijke verder ga k naar school ... note haal ze weg aub


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    vriendin Tom

    info komt

    naam: Lisa



    leeftyd: 17



    who you are : hallo, ik ben Lisa en 17 jaar oud, ik hou van shoppen uitgaan en nog zoveel meer. Ik ben graag met men vrienden samen, en natuurlijk ook graag met Tom. Men vrienden vinden me allemaal zeer sociaal, vriendelijk, eerlijk, vrolijk en behulpzaam. Natuurlijk heb zelf ik ook nog negatieve kantjes. Zoals men ijdelheid, en ik ben ook nogal egoistisch, en ook flirterig, maar vanaf ik een vriendje heb ben ik die wel trouw. Verder heb ik een hekel aan vis (vooral levende dan), insecten en donkere ruimtes. Zo nu weet je wel al heel wat over mij hé, dus hou ik maar eens op

    Xx Lisa




    fto: http://cm1.dotspotter.com/media/0/42/88/ashley-tisdale-nosejob.0.0.0x0.432x372.jpeg

    vriendin Bill ^^

    naam: Demi n___n



    leeftyd: 16.



    who you are : Me, i'm Demi. jep, ik ben 16 jaartjes (A) luf clothes en daardoor ook shoppee! lolly's zijn ook zoooo lekker!! <3
    En ja, ik ben fan van TH [Bill<3]
    dansen, lachen, fotows maken vind ik ook leuk^^ heb veel vrienden maar maar echt 1 lieve schat! me tweelingzusjee [ niet echt hoor(A) ] (H).



    fto: http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scenekidx_xx/scene%20hair/000808scen.jpg?o=1146


    Choke on the words that were your last goodbye.

    vriendin Bill ^^

    jeuj je hebt em,,ma nieuwe vriendin Bill owk goed,,want vriendin bill is al bezt,,n dr komt n nieuwe dus ge komt dr owk in n dan blyft gy vr de rest de vriendin vn bill xD
    xx


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Oeeh dankje voor de rol lieverd ^^

    Xx Lisa

    en wil je me iets laten weten als je serie begint?
    (A)

    mg ik bf bill zijn?

    of vriendin georg?

    jaaa! super ^^ dankjewel <3


    Choke on the words that were your last goodbye.

    vriendin bill

    naam: Esther/ EzzieJ

    leeftijd 17

    who i am: meestal ben k vrolijk soms beetje verdrietig heel hyper heb meestal te veel energy.. alhoewel dat binnen no time weg is als k op sgool zit want das soo saai.. gelukkig heb k maar 2 dagen school(A) verder heb k genoeg aan een paar goeie vrienden in plaats van de halve wereld bevolking en niet weten wie te vertouwen is.. nog meer weten?

    Oeeh dankje voor de rol lieverd ^^

    Xx Lisa

    en wil je me iets laten weten als je serie begint?
    (A)

    jhjh trlk :D
    <33.


    We were bOrn fOr Love! ^^

    mg ik bf bill zijn?

    of vriendin georg?

    kis zelf maar xD
    :D x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Rol: vriendin Gustav
    naam: Nickita
    leeftyd: 18
    who you are :
    haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ook kan ik best behulpzaam zijn en verlegen maar dat komt meestal door complimentjes dan weet ik niet wat ik er mee moet en dan word ik verlegen
    Verder hou ik ook van Teksten schrijven en als ik een idee heb voor een leuke tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af bye bye <3
    foto:
    http://img291.imageshack.us/img291/8716/babyfayce6sn6.jpg


    You can't touch music but music touch you

    vriendin bill

    naam: Esther/ EzzieJ

    leeftijd 17

    who i am: meestal ben k vrolijk soms beetje verdrietig heel hyper heb meestal te veel energy.. alhoewel dat binnen no time weg is als k op sgool zit want das soo saai.. gelukkig heb k maar 2 dagen school(A) verder heb k genoeg aan een paar goeie vrienden in plaats van de halve wereld bevolking en niet weten wie te vertouwen is.. nog meer weten?

    sorry,,ma dii rol s al bezt :s
    mis n adre rol ?? :P :D
    écht sorry zuh x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    zou je voor mij anders toch deze foto willen nemen?

    http://cm1.dotspotter.com/media/0/42/88/ashley-tisdale-nosejob.0.0.0x0.432x372.jpeg

    jhjh,,:D
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Thx ^^

    en als je rollen niet opraken wil ik ook nog wel Bill's Bf zijn ofz hoor =D