• hellow Quizletters ^^

    aan de titel zullen jullie wel merken over wat deze topic gaat, voor de genen die het niet doorhebben....
    IK ga een zangwedstrijd organiseren!!!!
    Want ik heb toestemming gekregen!!!!!!okay....
    komaan mensen pleace doe mee!!!!!!!

    ik zou graag 10 tot 15 deelnemers willen hebben...
    - Hazelx
    - myxself1D
    -Monterrey
    -Donughue
    - injection
    - galinda
    -minimuisbeta
    -leave
    alayna
    ZachelleX

    ik zoek geen juryleden meer.....

    Oke ik heb er toch nog maar minimaal 1 nodig dus de eerste opdracht is een kennismakingsronde, je mag zelf een liedje kiezen om te zingen en niemand valt af. Ik wil weten hoe jullie zingen gl

    JULLIE HEBBEN NOG TOT MORGEN 23.59!!!

    en even voor de duidelijkheid, als je op voorhand al weet dat je niet kunt inleveren doe dan niet mee, dat is erg vervelend en dan hebben de andere er ook niets aan!!!


    groetjes citygirlxx

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:19 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Colfer schreef:
    Oke, de twee liedjes die ik zou moeten zingen ken ik niet ._.
    Plus ik ben vanaf morgen 2 weken niet thuis.


    oke...
    IK ben bang dat je ze toch moet zingen, maar ik zal
    15 dagen geven ....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Kan je dan geen bekende klassiekers geven ofzo? Ik heb ook al geen tijd om op te nemen of te leren...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het gaat me niet lukken om twee liedjes in te studeren en op te nemen in tien dagen. Een liedje ken ik vaag en het andere liedje van one direction ken ik helemaal niet.


    I still think of the guitar bible.

    Little talks ken ik. Skyscraper niet maar dat is Demi Lovato toch? Shit, ik had Little thing gewild...


    Miep

    Rumpleteazer schreef:
    Little talks ken ik. Skyscraper niet maar dat is Demi Lovato toch? Shit, ik had Little thing gewild...


    yep, dat is van Demi Lovato


    en ik weet dat de liedjes niet van hetzelfde niveau zijn maar ik weet zeker dat het jullie gaat lukken :)

    veel geluk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dat gaat me niet lukken. Dus ik schrijf me dan maar uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Met alle respect.
    Little talks heeft stukken wat een "duet" is. De man en de vrouw. Het zal ten eerste heel raar klinken om beide partijen te zingen omdat je van hoog naar laag gaat. Ten tweede overlappen de teksten elkaar een heel klein beetje. Het is dus misschien niet de handigste liedkeuze...


    Miep

    Rumpleteazer schreef:
    Met alle respect.
    Little talks heeft stukken wat een "duet" is. De man en de vrouw. Het zal ten eerste heel raar klinken om beide partijen te zingen omdat je van hoog naar laag gaat. Ten tweede overlappen de teksten elkaar een heel klein beetje. Het is dus misschien niet de handigste liedkeuze...



    IK wil niks zeggen, maar i heb dat zelf in mijn eentje gecoverd en niemand vond het raar klinken
    maar omdat Colfer zich heeft uitgeschreven (zonder het te proberen : *) moet ik een finale maken
    dus
    deze ronde valt weg


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)


    IK wil niks zeggen, maar i heb dat zelf in mijn eentje gecoverd en niemand vond het raar klinken
    maar omdat Colfer zich heeft uitgeschreven (zonder het te proberen : *) moet ik een finale maken
    dus
    deze ronde valt weg


    Oke, wanneer komt de nieuwe ronde dan?
    Ik was namelijk al bezig met skyscraper (:


    Miep

    CityGirlx schreef:
    (...)


    IK wil niks zeggen, maar i heb dat zelf in mijn eentje gecoverd en niemand vond het raar klinken
    maar omdat Colfer zich heeft uitgeschreven (zonder het te proberen : *) moet ik een finale maken
    dus
    deze ronde valt weg


    Er valt niets te proberen als ik niet eens kan, toch?
    Ik zei dat het binnen tien dagen niet zou lukken omdat ik twee weken weg ben, geef je me 15 dagen. Nou sorry hoor, maar dan vraag je erom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo lekker georganiseerd dit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    indeed ^


    Miep

    Houd ik echt van


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rumpleteazer --> Zucchero


    Miep

    Galinda -> Tamino


    But I still have this faith in the truth of my dreams.