• AMSTERDAM - Een akoestisch liefdesliedje van het Canadese tieneridool Justin Bieber is op internet opgedoken.

    Het nummer heet Yellow Raincoat en staat op het binnenkort te verschijnen album Believe Acoustic. De tekst van het nummer zou gaan over Biebers vriendin Selena Gomez. De relationele status van het sterrenkoppel staat momenteel ter discussie, want de twee zouden al uit elkaar zijn.


    In de tekst van Yellow Raincoat zou Bieber refereren aan de breuk met Gomez. Hij zingt dat "de roem, het geld en het meisje je gek maken", terwijl hij in de daaropvolgende zin zingt over gekibbel tussen een stelletje. Verleden najaar verscheen Biebers album Believe.


    Wat hebben beroemdheden toch met het schrijven van liedjes over breuken..


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Wat hebben beroemdheden toch met het schrijven van liedjes over breuken..


    Dat is voornamelijk Taylor Swift die dat doet maar alles liefdesliedjes pakken meestal goed. -,-

    macd0 schreef:
    (...)

    Dat is voornamelijk Taylor Swift die dat doet maar alles liefdesliedjes pakken meestal goed. -,-


    hahahah ja dat is waar Taylor is echt zo'n Ugh -.- duizend vriendjes gehad en steeds de studio induiken om een liefdesverdriet lied te schrijven -.-
    Ik vind het echt sneu voor JB hij vertelde in een interview dat hij niet gelukkig is desondanks hij alles heeft wat zijn hartje begeerd. Hij mist Selena aaawh

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    hahahah ja dat is waar Taylor is echt zo'n Ugh -.- duizend vriendjes gehad en steeds de studio induiken om een liefdesverdriet lied te schrijven -.-
    Ik vind het echt sneu voor JB hij vertelde in een interview dat hij niet gelukkig is desondanks hij alles heeft wat zijn hartje begeerd. Hij mist Selena aaawh


    Nu doe je heel zwart/wit over Taylor. Ze heeft heus wel goeie dingen gedaan en bovendien ken je haar niet eens in het echt. Neither do I.


    26 - 02 - '16

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    hahahah ja dat is waar Taylor is echt zo'n Ugh -.- duizend vriendjes gehad en steeds de studio induiken om een liefdesverdriet lied te schrijven -.-
    Ik vind het echt sneu voor JB hij vertelde in een interview dat hij niet gelukkig is desondanks hij alles heeft wat zijn hartje begeerd. Hij mist Selena aaawh


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Devourer schreef:
    (...)

    Nu doe je heel zwart/wit over Taylor. Ze heeft heus wel goeie dingen gedaan en bovendien ken je haar niet eens in het echt. Neither do I.


    Heeey jij bent Opera. hahahah alles goed :)
    Ja dat is waar, ik vertel van ik van haar vind. De goeie kanten zie ik niet van haar.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Heeey jij bent Opera. hahahah alles goed :)
    Ja dat is waar, ik vertel van ik van haar vind. De goeie kanten zie ik niet van haar.


    Een goede kant van haar vind ik bijv. dat ze een aantal liedjes schreef die niet gingen over liefde en die waren nog steeds erg mooi. Bovendien heeft ze ook best mooie muziekvideo's vind ik zelf.

    En ja, het gaat wel redelijk goed c:


    26 - 02 - '16

    Het is een leuk liedje voor als ik niet kan slapen want het is voor mij echt slaapverwekkend.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Het is een leuk liedje voor als ik niet kan slapen want het is voor mij echt slaapverwekkend.


    Grappig, joh. Ik vind hem erg mooi, na een paar keer geluisterd te hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."