• Ik kwam dit plaatje tegen op facebook en ik kreeg serieus moordneigingen.



    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:06 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een aadflkkie kinderen zeg.... Waarschijnlijk zijn ze 10 of 11 ofzo, die kinderen doen dat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het grappig om te zien hoe hard mensen flippen, als anderen met kanker schelden. Maar als er met tering of tyfus word gescholden is het opeens niet meer erg. Fuck logic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het grappig om te zien hoe hard mensen flippen, als anderen met kanker schelden. Maar als er met tering of tyfus word gescholden is het opeens niet meer erg. Fuck logic.


    Veel mensen kennen iemand die kanker heeft gehad. Dus als iemand over kanker begint, hetzij over de ziekte hetzij als scheldwoord, worden ze herrinerd aan de mensen die zij kennen die kanker hebben gehad. Het raakt hen persoonlijk. Tyfus en tuberculose komen nauwelijks voor in Nederland, dus de kans dat iemand daar persoonlijke ervaring mee heeft is kleiner. En zonder die ervaring weten mensen niet goed hoe het is, schelden ze er makkelijker mee en zit het hen minder dwars als ze de desbetreffende ziekte als scheldwoord gebruikt horen worden. Zo moeilijk is het niet om te bedenken.

    OT: fans zijn gestoord. Zo simpel is het


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Veel mensen kennen iemand die kanker heeft gehad. Dus als iemand over kanker begint, hetzij over de ziekte hetzij als scheldwoord, worden ze herrinerd aan de mensen die zij kennen die kanker hebben gehad. Het raakt hen persoonlijk. Tyfus en tuberculose komen nauwelijks voor in Nederland, dus de kans dat iemand daar persoonlijke ervaring mee heeft is kleiner. En zonder die ervaring weten mensen niet goed hoe het is, schelden ze er makkelijker mee en zit het hen minder dwars als ze de desbetreffende ziekte als scheldwoord gebruikt horen worden. Zo moeilijk is het niet om te bedenken.

    OT: fans zijn gestoord. Zo simpel is het

    Ik zeg ook niet dat het moeilijk te bedenken is, maar ik vind dat het elkaar tegenspreekt. Wel de ene ziekte erg vinden en daarover helemaal flippen en dat bij de andere, net zo erge of misschien zelfs ergere ziekte, niet doen.
    Natuurlijk snap ik wel dat kanker een stuk erger word opgevat dan bv. tyfus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat het moeilijk te bedenken is, maar ik vind dat het elkaar tegenspreekt. Wel de ene ziekte erg vinden en daarover helemaal flippen en dat bij de andere, net zo erge of misschien zelfs ergere ziekte, niet doen.
    Natuurlijk snap ik wel dat kanker een stuk erger word opgevat dan bv. tyfus.


    Lees even opnieuw door wat ik schreef, ik geloof dat je het niet goed begrepen hebt.

    Mensen moeten verbindingen hebben met iets om er echt iets bij te voelen. Er zijn eergisteren 260 mensen gestorven in Brazilië in een brand. Allemaal jonge studenten in de prime van hun leven. Erg toch? Maar waarom vond ik het veel vervelender toen mijn hamster overleed en moest ik toen wel huilen, twijl ik dat niet deed toen ik las over die brand? Er was niks wat mij met die mensen bond, ik jsd geen slechte ervaringen met vuur, ben nooit bij een brand betrokken geweest en sta nooit in een club. Heb ook niks met Brazilië. Ik had dus geen enkele manier waarop ik mezelf kon relateren aan die mensen. Dat kon ik wel met snoozer en daarom vond ik dat erger.

    Dit geld voor alles, ook ziektes, goede en slechte dingen. Zo is iedereen, omdat mensen anders niet konden functioneren.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lees even opnieuw door wat ik schreef, ik geloof dat je het niet goed begrepen hebt.

    Mensen moeten verbindingen hebben met iets om er echt iets bij te voelen. Er zijn eergisteren 260 mensen gestorven in Brazilië in een brand. Allemaal jonge studenten in de prime van hun leven. Erg toch? Maar waarom vond ik het veel vervelender toen mijn hamster overleed en moest ik toen wel huilen, twijl ik dat niet deed toen ik las over die brand? Er was niks wat mij met die mensen bond, ik jsd geen slechte ervaringen met vuur, ben nooit bij een brand betrokken geweest en sta nooit in een club. Heb ook niks met Brazilië. Ik had dus geen enkele manier waarop ik mezelf kon relateren aan die mensen. Dat kon ik wel met snoozer en daarom vond ik dat erger.

    Dit geld voor alles, ook ziektes, goede en slechte dingen. Zo is iedereen, omdat mensen anders niet konden functioneren.

    Dat snap ik Alwin en dat is maar al te logisch. Ik zeg alleen dat, als iemand die het van de zijlijn bekijkt en zoiets niet heeft mee gemaakt, ik het tegenstrijdig vind om te zien dat mensen zo flippen als iemand kanker zegt en dat niet doen als iemand tering zegt.
    Dat is wat ik bedoel, natuurlijk snap ik wel waarom dat gebeurd, maar dan blijft het in mijn ogen alsnog tegenstrijdig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Canna schreef:
    pff, die mensen mogen mooi naar een kamp voor heropvoeding gaan

    Leuk, ik neem je de jongens van mijn klas gerust mee! :') Sorry, ik moest dit even zeggen.

    Maar om bij dit topic te blijven:
    Nogmaals, de reacties daarop vind ik echt ronduit belachelijk en absoluut niet smaakvol. Doe iets nuttigs met je leven!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uchiha schreef:
    Haha jammer dan huilebalken.
    Krijg je d'r van als je naar slechte tvseries kijkt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Capricious schreef:
    Ik vind het zo dom dat ik er om moet lachen. Zulk soort mensen verdienen mijn ergernis niet. :'D

    Hahahah exact :'D


    effort never betrays you

    Het is me de laatste tijd opgevallen dat vooral Nederlanders constant met "kanker" schelden.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:55 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Echt walgelijk inderdaad. Ik snap dat mensen hun favo programma willeb zien, maar dit zijn wel heel erg heftige reacties.
    Kunnen ze GTST niet een andere x zien? Er is toch een site of app ofso dat je dingen kan terugkijken?
    Sws, met kanker schelden vind ik niet normaal.


    :)

    Drogo schreef:
    Het is me de laatste tijd opgevallen dat vooral Nederlanders constant met "kanker" schelden.

    Doen ze al jaren hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    Jezus. I don't want to live on this planet anymore.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Folklore schreef:
    Jezus. I don't want to live on this planet anymore.


    •*• Lululu •*•

    Dit waren ook de reacties bij mij op school daarna, mijn Ma2 leerares die heeft echt een preek van hier tot tokio gehouden en die heeft de hele klas een kut humeur bezorgt. Ik ging helemaal stuk. Ik vond het zo grappig en dan gaan ze zeiken "Waarom schreeuwt dat kut wijf naar ons."
    (het was eig KK maar ik ga t niet schrijven)