• Hey people,

    Dit weekend geven een goede vriend en vriendin van me samen een feest, nog ter ere van hun verjaardag. Weten jullie misschien iets leuks wat ik ze cadeau kan doen? Een cadeau voor hun als koppel ofzoiets? Ik ben trouwens student, dus zwem niet in het geld.

    Leuke ideetjes?


    ars moriendi

    Moet je eens bij de Expo kijken, die hebben vaak wel leuke dingen. 8D Ik had eens een massageding gekocht, was zo'n pakket met kaarsjes en een boekje en olie en weetikhet allemaal, voor 15 euro.


    Your make-up is terrible

    Maar de Expo bestaat niet meer :'D


    SLOAN.

    Fotoboek? Je kunt op heel veel plekken heel professioneel een fotoboek laten drukken, meestal rond de 20 euro. Heel persoonlijk en leuk om te geven ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ^ That, das best cool :Y). Als je een beetje grafisch overweg kunt, kun je er ook een zelf maken :]. Of naar zo'n site gaan waar je ook zelf aan de slag kan en dat daar laten drukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Faults schreef:
    Maar de Expo bestaat niet meer :'D



    Eeeeecht? Dat verklaard wel waarom hij hier weg is...


    Your make-up is terrible

    Licet schreef:
    Fotoboek? Je kunt op heel veel plekken heel professioneel een fotoboek laten drukken, meestal rond de 20 euro. Heel persoonlijk en leuk om te geven ;)


    •*• Lululu •*•

    Faults schreef:
    Maar de Expo bestaat niet meer :'D


    Bij ons is hij er nog wel, alleen met totale uitverkoop omdat hij failliet gaat. Nu kan je daar leuke dingen voor een leuke prijs halen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Assassin schreef:
    (...)


    Eeeeecht? Dat verklaard wel waarom hij hier weg is...


    Hahaha ik weet niet waarom, maar dit is echt grappig


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'