• Hey ,

    Dus zoals de titel al zegt pesten mij sommige mensen op school .
    Zoals vandaag , ik had basketbal toernooi en ik moest even niet spelen ,
    een vriendin van mij gaat naar de jongens en zegt iets , ga ik erbij staan om te kijken wat er aan de hand is.
    Die mensen maken dan domme en kwetsende comentaren van mijn uiterlijk , als iemand een commentaar geeft op je uiterlijk is dat niet zo erg voor mij ,
    maar het zijn bijna alle jongens van mijn klas , en ze doen dat al van het begin van het schooljaar dan geven ze zo commentaren zoals : ' Als je op de
    weegschaal staat komt er error '' , of kijk de Hobbit enz.
    Het kwetste mij echt maar ik heb er nooit met iemand over gesproken
    Dus vandaag zeggen ze niet alleen maar dingen maar ze gooien ook Aquarieus op mij .
    En ze pakken onze snoep af .
    Dan heb ik ook zoiets van , wat heb ik je misdaan ?
    Mijn ouders kwamen daar achter en ze willen morgen naar de directeur gaan .
    Ik wil dat niet , want dan gaan ze zeggen : ' Ahhh kijk was jij niet zo stoer ? Nu moeten zelfs je ouders voor je komen ? "
    Ik wil dat echt niet , ik kan het zelf ook wel regelen .


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Als je ouders op school komenhelpt dat echt! Ik spreek uit ervaring. Misschien kan je naar een andere klas ofzo, heel veel sterkte


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je wilt niet dat je ouders naar school komen zodat het stopt, maar je wilt wel dat het stopt?
    Ga naar je leraar,mentor, meer belangrijke persoontjes. En als ze dan lelijke rot opmerkingen maken: Dan hebben zij pech, niet jij.
    Want zodra hun ouders ervan horen zijn ze opeens minder stoer :Y)
    Ik heb ervaring er mee. Doe je niets: Kan het vaak erger worden. Ik bedoel niet erger in de zin dat zij ergere dingen gaan doen, maar voor je gevoel wel.
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt fucked op. Ik zou juist wel met mijn ouders naar school gaan, of je mentor inschakelen en desnoods de afdelingsleider of veiligheidscoördinator. Als het een grote groep is, denk ik niet dat je het in je eentje aankunt, vooral als je het aan niemand verteld.


    The odds are néver in our favor.

    Wat rot voor je, die pesters zijn gewoon jaloers :Y)
    Misschien is het praten het beste voor je, zo kunnen jullie met zijn allen een oplossing gaan zoeken en kunnen zij die kinderen straffen.
    Pesten zij alleen jou, of ook je vriendinnen?


    •*• Lululu •*•

    Meisje, laat je niet doen. Ik vind het goed dat je ouders je tenminste willen helpen, er zijn sommige ouders die het hun niet eens kunnen schelen... Kijk, ik weet dat het moeilijk is om je ouders dit te laten doen, maar het komt allemaal wel goed. Als jij zelf niet in grijpt dan is beter dat iemand anders het doet. Ik verschiet ervan dat zelf je beste vriendin niet heeft ingegrepen, want zoiets hoort een beste vriendin te doen in mijn ogen. Mijn beste flipt al gewoon als iemand aan me komt als ik dat niet wil of voor de grappen iets verkeerd zegt. Ik doe juist hetzelfde voor haar. Aan mijn vrienden moeten ze niet komen en als je beste dat niet voor je doet dan heeft ze misschien zelfs bang of doet ze mee achter je rug. Je kunt ervan verschieten wat mensen kunnen doen... Als je echte vrienden hebt dan sleuren ze je er wel doorheen die moeilijke tijd. (;
    Daarbij zijn er genoeg mensen waarmee je over zo'n dingen kunt praten. Je bent niet de enige die gepest is en je kunt altijd aan de mensen vragen die het ook hebben meegemaakt voor tips. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Dat je ouders naar school willen komen, wil niet per sé zeggen dat je bang bent om voor jezelf op te komen.
    Maar vertel het sowieso aan iemand die jou het best kan helpen (een docent, een leerlingenbegeleider, een ouder, enz.), blijf niet bij de pakken zitten en laat hen de problemen aanpakken, wat niet wil zeggen dat je hen moet toekijken. Voor de rest: laat het "gepest" over je heen gaan.

    Ik neem aan dat je op het middelbare zit? En het zijn jongens die jou iets aandoen?
    Zo ja, jongens kunnen dan ongelooflijk irritant en kinderachtig doen dat ze het verstand niet hebben om na te denken over de gevolgen. Ik spreek uit ervaring. Ik zou er niets van aantrekken, ik weet zeker dat je het beter weet dan die stuntels.
    Of je kunt iets speels / lachend / cynisch (in die richting) op hun commentaar reageren. Heb ik vandaag ook gedaan en heb alleen gelach als reactie gekregen, maar toch heeft het me op één of andere manier opgelucht. :'D Maar als je dat wilt doen, pas dan op dat je niet te grof of kwetsend overkomt, want dat is ook geen oplossing.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik ben echt anti geweld maar luister even naar mijn verhaal, jaren lang ben ik gepest om mijn uiterlijk ze mepte mij elke dag in elkaar met zn 5e, ik werd eigenlijk altijd boos maar hielt mijn handjes thuis. ik ben voor de leraren hun neus heel hard op mijn gezicht geslagen, neus gebroken en mn gezicht was 3 weken niet toonbaar. de leraren die deden niets... ik heb gesmeekt, mijn ouders kwamen op school enz. enz. maar niets hielp het ging door en door.
    tot ik een keer na de pauze de grootste pestkop van de trap af mieterde (hij wou mij van de trap af gooien) ik vervloek mijzelf nog steeds dat ik op dag 1 de grootste niet een klap had verkocht.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik ben gepest in groep 8 en toen heeft mijn moeder ook voor mij het opgelost. Je moet niet al te bang ervoor zijn. Misschien pakt het wel positief uit. Wees blij dat je geholpen wordt. Misschien stopt het wel ;)
    Sterkte ermee!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 20:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Die achterlijke idioten moeten echt flink aangepakt worden! Dat je ouders naar school komen is juist goed, al begrijp ik je angst wel. Als ze er commentaar op geven, moet je gewoon zeggen dat je dat toch gedaan hebt en het verder negeren. Mensen die pesten zijn jaloers, zielig en niet goed bij hun hoofd. Laat je ouders het regelen en zoek gewoon de mensen op die wel normaal en aardig doen. Tis soms even moeilijk om die te vinden, maar ze zijn er echt wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Zoek een vertrouwens persoon op school of dergelijke, mijn advies: kies iemand die niet te dichtbij staat. Dit kan het alleen maar moeilijker maken. (ervaring)
    Maar ik ken jouw thuissituatie niet en jouw ouders niet. Meestal zijn ouders wel handig om erbij te hebben.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mhm, ik kan me wel voorstellen dat je dat maar niks lijkt maar als ze niet met je directeur gaan praten verandert er zowieso niks ea. Maar heel veel sterkte alleszins!


    I like crazy people who don't give a fuck. ~ Robert Pattinson

    Evanescae schreef:
    Zoek een vertrouwens persoon op school of dergelijke, mijn advies: kies iemand die niet te dichtbij staat. Dit kan het alleen maar moeilijker maken. (ervaring)
    Maar ik ken jouw thuissituatie niet en jouw ouders niet. Meestal zijn ouders wel handig om erbij te hebben.


    26 - 02 - '16