• We hadden vandaag geschiedenis en een aantal mensen hadden nog wat vragen over de toets en die moesten na de les behandeld worden omdat de les al voorbij was, waaronder ik. Het waren een stuk of tien mensen die vragen hadden en vier daarvan stonden er alleen maar te wachten omdat ze geen zin hadden om naar de les te gaan.
    Toen gingen we toen iedereen zijn vragen had gesteld, naar de volgende les toe (natuurkunde) en toen zagen we dat hij de deur op slot had gedaan zodat wij er niet binnen konden want we waren blijkbaar tien minuten te laat en dat vond hij veel te veel. Dus een zo'n meisje (super leergierig en wilde die les gewoon echt niet missen) bonkte zo op de deur en die leraar opende hem en zei dat we moesten nablijven en melden omdat we geen briefje van de desbetreffende geschiedenisleraar hadden. Dus wij heel de school afzoeken naar de geschiedenisdocent en om een briefje gevraagd.
    Toen mochten we de klas weer in, haha :'D

    Later die les kwam onze leerlingencoördinator binnenwandelen en zei dat zijn systeem op hol sloeg omdat de natuurkundeleraar ons allemaal te laat had gemeld. Hij krijgt daar allemaal berichten van omdat hij dan al die leerlingen na moet gaan om te zeggen dat ze moeten melden en zo.
    Natuurkundeleraar moest toen lachen en nu hoeven we niet meer te melden en ook niet na te blijven, gelukkig :')

    En na de les vroeg hij nog super lief aan het leergierige meisje of ze nog steeds boos was. Volgens mij heeft hij echt last van stemmingswisselingen of zo want hij hielp mij zelfs met natuurkunde zonder dat ik het vroeg, haha :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wij waren er toen ook een keer met zijn 25'en uit de les gestuurd, echt gestoord gewoon. Maar dat hebben ze uiteindelijk moeten weghalen omdat die leraar echt een psycho was. Leraren hebben ook zo hun momentjes :').


    The odds are néver in our favor.

    Vandaag zijn alle jongens van mijn klas, 6 leerlingen dus, uit de les gestuurd omdat ze hun gore klep niet dicht hebben kunnen houden :') En ik zo maar lachend en cynisch achter hen roepen: "Salut hè mannen!" wat ik gewoonlijk nooit doe, laat staan dat ik zoiets tegen hen zeg. Hahaha, dat luchtte me echt op!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik had op het VAVO een docent die de gehele klas de les uit stuurde (zo erg dat ik de meeste keren alleen of met nog een paar mensen in de klas overbleef) elke les opnieuw en met krijtjes gooide naar leerlingen. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:18 ]


    Bad decisions make good stories.

    Een leraar op de middelbare school heeft mij er eens uit geknikkerd omdat de telefoon van mijn buurvrouw niet uit stond >.< fiasco daar....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha, ook echt vaagjes. Zo had ik vorig jaar een ak docent die ook last had van stemmingswisselingen. Het ene moment staat ze vrolijk les te geven, dan wordt ze ineens super boos, en dan gaat ze weer vrolijk door met les geven.
    En mij ak leraar nu is mijn klas geloof ik aan het heropvoeden.... Maar ik heb dan ook echt een hopeloze klas (en zo blijkt dat gymnasiumleerlingen niet altijd erg leergierig zijn. Waarschijnlijk zou de helft van mijn klas nu niet overgaan......


    Stenenlikker