• Hi, volgend jaar heb ik als doel om minimaal 10.000 euro op mijn spaarrekening te hebben. Nu heb ik al een baan en wil ik graag zo veel mogelijk extra verdienen, zodat ik het later ruim (er) heb. (En ja, dit bedrag is haalbaar voor mij)

    Nu heb ik wel eens gelezen dat je via sites geld kunt verdienen en vroeg me af of jullie dit ook doen en welke er betrouwbaar zijn. Hebben jullie hier meer informatie over?

    (En dit wil ik natuurlijk gewoon als extra tussendoor doen, op momenten dat ik me verveel)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 22:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hi, ja ik doe het wel eens en ik heb wel een paar betrouwbare sites voor je. Maar als je echt veel geld ermee wilt verdienen ben je heel lang bezig en dat is het denk ik niet waard. Ik maak zo nu en dan vijf minuutjes vrij zodat ik misschien weer mijn muziekabonnement ermee kan betalen, maar echt meer dan 10 euro per maand krijg je er niet zo snel mee uit. Of je moet heeel fanatiek zijn/de enquêtes niet allemaal waarheidsgetrouw invullen. (je valt namelijk niet altijd binnen een doelgroep) En met dezelfde tijd die je erin steekt kan je misschien beter een tweede bijbaantje nemen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Hi, ja ik doe het wel eens en ik heb wel een paar betrouwbare sites voor je. Maar als je echt veel geld ermee wilt verdienen ben je heel lang bezig en dat is het denk ik niet waard. Ik maak zo nu en dan vijf minuutjes vrij zodat ik misschien weer mijn muziekabonnement ermee kan betalen, maar echt meer dan 10 euro per maand krijg je er niet zo snel mee uit. Of je moet heeel fanatiek zijn/de enquêtes niet allemaal waarheidsgetrouw invullen. (je valt namelijk niet altijd binnen een doelgroep) En met dezelfde tijd die je erin steekt kan je misschien beter een tweede bijbaantje nemen.


    Haha, dit wil ik inderdaad ook voor tussendoor doen. Heb net al een ander mailadres aangemaakt, zodat ik het daarop krijg en niet op mijn normale ondergespamd word. Op welke sites zit je?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 22:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het via Euroclix gedaan. Ik kreeg ongeveer 100 euro ofzo in een jaar. Het is wel een leuk extraatje, maar als je er echt aan wilt verdienen heeft het volgens mij niet heel veel zin.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Ik heb het via Euroclix gedaan. Ik kreeg ongeveer 100 euro ofzo in een jaar. Het is wel een leuk extraatje, maar als je er echt aan wilt verdienen heeft het volgens mij niet heel veel zin.

    Ik wilde me inderdaad bij euroclix registreren, maar ze doen verder niets op de post ofzo toch? Aangezien ik mijn adres enzo in moest vullen... (toen ben ik afgehaakt)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 22:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Euroclix inderdaad, maar bij https://www.mobrog.com/nl/ kan je het al bij 5 euro over laten maken. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh, en als je iTunes veel gebruikt heb je de app QuickThoughts waar je iTunes tegoed mee kan verdienen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Scribe schreef:
    (...)
    Ik wilde me inderdaad bij euroclix registreren, maar ze doen verder niets op de post ofzo toch? Aangezien ik mijn adres enzo in moest vullen... (toen ben ik afgehaakt)

    Nee, ik heb nooit iets over de post ontvangen. Ze gebruiken je postcode soms alleen voor bepaalde enquetes over jouw provincie en/of gemeente.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inderdaad, ik gebruik ook Euroclix. Ze sturen niks op, tho. Ik heb nu bijna 70 euro, maar ik klik bijna nooit op de mails omdat ik lui ben, haha. Soms krijg je ook mails van Panelclix dat erbij hoort, dat zijn enquêtes waar je veel meer clix voor krijgt. Trouwens, als je je aanmeld via deze link krijg ik extra clix. 8D

    Verder ben ik ook lid van Toluna, die sturen enquêtes op en kan je laten uitbetalen vanaf 30 euro. Persoonlijk vind ik die minder snel gaan.


    Your make-up is terrible

    Oké! Dank jullie wel!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, dit vind ik ook wel interessant. Lijkt me ook een mooi extratje.^^


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Oh, dit vind ik ook wel interessant. Lijkt me ook een mooi extratje.^^


    16 - 09 - '17

    Femtastic schreef:
    Oh, dit vind ik ook wel interessant. Lijkt me ook een mooi extratje.^^


    Ja toch? Hoevaak hebben jullie wel niet dat jullie ergens heen moeten en nog een kwartier/halfuur over hebben. Dan is dit op zulk soort momenten toch ideaal?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 10:06 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben aan het proberen op Roamler te komen, maar ik kan maar niet aan een code komen. Iemand die toevallig een code over heeft? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welke site raden jullie nog meer aan? Ik wil namelijk ook nog een betrouwbare site hebben waar je alleen maar op mailtjes hoeft te klikken.
    Ik zag dat Crazymails en Betaaldemails aangeraden worden op een andere site. Zitten jullie ook op 1 van bovenstaande?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Welke site raden jullie nog meer aan? Ik wil namelijk ook nog een betrouwbare site hebben waar je alleen maar op mailtjes hoeft te klikken.
    Ik zag dat Crazymails en Betaaldemails aangeraden worden op een andere site. Zitten jullie ook op 1 van bovenstaande?


    Mijn moeder doet verder nog Qassa. Vroeger heette het moneymiljonairs of zoiets, haha.


    Your make-up is terrible