• Ik heb de laatste tijd vooral Stand Alones geschreven en heb daarom nu zin in een iets groter verhaal, samen met iemand anders. Omdat ik iets zoek waar ik lekker mee bezig kan zijn maar toch ook niet geheel alles in moet verzinnen lijkt de 'Hongerspelen' me wel een mooi onderwerp. Uiteraard wel met volledig onbekende personen. Ik heb geen hele verhaallijn in mijn hoofd, omdat ik vind dat zulke dingen van twee kanten moeten komen en heb eigenlijk maar één eis. En dat is dat je echt tijd en energie in het verhaal stopt. Ik streef er naar om eens in de twee dagen iets te kunnen posten, en weet dat - dat niet altijd mogelijk is in verband met school, maar het proberen kan geen kwaad.

    Als je geïnteresseerd bent mag je hier reageren, of een pb sturen. Je ervaring maakt me niet heel veel uit, zo lang je de basis van de Nederlandse taal maar beheerst (of Belgisch-Nederlands) en de Hongerspelen kent.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hm, ik twijfel nog... Ik schrijf heel graag de Hongerspelen en ik zie dat je spelling en grammatica prima is, maar ik twijfel over het feit of ik het wel ga volhouden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mmm ik zou wel willen, maar eerlijk gezegt schieten mijn schrijfvaardigheden wat tekort.
    Maar ik vind het een leuk idee, dus waarschijnlijk ga ik je verhaal wel lezen ^^


    Can't control my second personality

    Lijkt me leuk, ben momenteel ook bezig met een Hongerspelen story - alhoewel ik maar één abo heb haha. Alleen kan ik niet elke dag superlange stukken plaatsen, eerder om de dag een ofzo (: