• Real-Life Holiday


    Een druk, chaotisch en hectisch leven lijden is per definitie niet gemakkelijk, ontelbare keren is de sterren gevraagd "Als je kon, zou je terug gaan naar je oude leventje" vaak hebben ze geantwoord met het eenvoudige "Natuurlijk is het weleens bij me opgekomen ... maar .." Of "Voor een dag, misschien".

    Samen met hun managers, hebben de sterren besloten dat ze een break nodig hebben van de hordes fans en de achtervolgende paparazzi. Wat de sterren echter niet weten is dat hun hele "vakantie" wordt gefilmd en uitgezonden wordt op MTV. In deze serie zie je de sterren zoals ze zijn, niet zoals ze zich proberen voor te doen. Heeft Hollywood ze veranderd of is de Fame nog niet naar hun hoofd gestegen.

    De groep sterren, die hiervoor nauwelijks me elkaar omgingen, op de gebruikelijke beleefdheden op feestjes na dan. Worden op het prachtige eiland Ibiza gedropt. Allemaal beginnen ze in hun eigen vakantie villa waar ze alles hebben behalve gezelschap, zodoende ontmoette ze elkaar en kunnen de camera's gaan draaien.
    Laten we eens kijken wat de sterren doen als niemand ze kent en geen manager zegt wat ze moeten doen.

    Rules
    Minimaal 4 regels
    Maximaal 2 personages (verschillend geslacht)
    Een beetje diepgang, je personage zit niet zomaar op dit eiland
    Geen Mary Sue's, niemand is perfect
    16+ mag maar houd het netjes
    Reserveringen blijven 24 uur staan

    Rollen
    - Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga) - Devourer
    - Demetria Devonne "Demi" Lovato - xSunshineee
    - Cher Lloyd - Little
    - Victoria Dawn Justice - Besar
    - Barbara Palvin - Takeabow

    - Louis William Tomlinson - SerpentsKiss
    - Jack Harries - Adores
    - Ian Harding - MrsCatS
    - Cody Robert Simpson - Moams
    - Harry Edward Styles - quin98
    Aanmelden kan altijd!

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):
    Karakter:
    Beroep:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:22 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    quin98 schreef:
    [wie zegt dat er gelijk Larry komt?]


    ( Ik sluit me hierbij aan )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daahh, ik zeg Larry omdat ik geen zin heb om Harry & Louis te schrijven ._. Zo noem ik ze altijd, netzoals het handiger is bij bijvoorbeeld Niam et cetera. Zelf zit ik al in een aantal RPG's waar Larry is en dat begint ook een stuk minder origineel te worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Devourer schreef:
    (...)

    Dat is bij voorbaat gewoon te voorspellen als er zowel een Harry Styles als een Louis Tomlinson aangemaakt worden en mensen zeggen dat die twee elkaar kunnen ontmoeten.


    ( Dit is gewoon toeval en denk dat we aan een Larry wel genoeg hebben)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dat ze elkaar gaan ontmoeten lijkt me niet heel raar toch, ik bedoel iedereen gaat elkaar hier ontmoeten, als ze elkaar ontmoeten betekent het niet gelijk dat er Larry komt...]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:04 ]

    Als Moams haar jongen invult kunnen we beginnen, hoop ik (flower)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    quin98 schreef:
    [dat ze elkaar gaan ontmoeten lijkt me niet heel raar toch, ik bedoel iedereen gaat elkaar hier ontmoeten, als ze elkaar ontmoeten betekent het niet gelijk dat er Larry komt...]


    Iedereen is goedgekeurd. Wel het vriendelijkste verzoek om inderdaad geen overduidelijke Larry bromance te creëren.


    Moams heeft haar jongen ook al ingeleverd, ik zal nu de eerste speeltopic openen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Little schreef:
    Als Moams haar jongen invult kunnen we beginnen, hoop ik (flower)


    Ik heb mijn jongen al ingevuld :Y)


    Never forget who you are

    Niks gezegd, het was E.T.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor