• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vanity Sky Lowland || Jumper
    Al snel word ik weer helemaal gestoord van mijn omgeving. Het enige wat ik doe, is een beetje voor me uit kijken tegen een muur aan, omdat ik niets beters te doen heb. Mijn broer klopt weer op mijn deur.
    'Rot op, Jules, ik ben niet in de stemming,' zucht ik dan.
    Ik lig achterover op mijn bed ondertussen en kijk naar het plafond. Het is te wit, er is niets om je op te concentreren. Een zucht verlaat weer mijn mond en ik ga dan recht staan. Even denk ik eraan om mijn gitaar te pakken, maar die laat ik dan toch staan. Ik hoor niemand op de gang, dus besluit ik dat als mijn kans om weg te gaan. Om weg te jumpen. Ik ben niet in de stemming om me te concentreren, dus voordat ik er erg in heb, jump ik en ga ik door tijd en ruimte heen. Het is en blijft een geweldig gevoel. Het gevoel dat je aantrekt, dat je ergens heen gaat op wat een onmogelijke manier lijkt. Er is alleen éen probleempje... Doordat ik niet gestuurd heb met het jumpen, kom ik op een willekeurige plaats uit en laat ik precies nu struikelen. Ik struikel de poort uit en bots dan tegen een meisje voor me op. Mijn ogen worden iets groter.
    'O shit,' mompel ik.
    Dit was namelijk niet de bedoeling, wat ze gezien heeft. Even krab ik aan mijn hoofd en ik sta dan gauw op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Passengers with destination to hell, please proceed to your gate, we are ready to board now.


    Bad decisions make good stories.

    ι тнιnĸ ι'ɗ нave a нearт aттacĸ


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli


    The odds are néver in our favor.

    Aggro Santos feat Kimberly Wyatt - Candy


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scarlett Jane Middleford


    Dont say why me, say try me


    You are beautiful, you are love.

    Ik ren en ren door de gangen heen, terwijl ik oppas dat ik nergens over struikel. Overal om mij heen vallen dingen naar beneden. Kriebelige dingen, die over de grond lijken te krassen wat een naar geluid veroorzaakt. Weg! Ik moet hier weg. Mijn handen tasten de muur af, tot ik iets glibberigs voel. Een gil verlaat mijn mond en ik verstijf van de angst. Als ik op armen kijk, zit daar een slang omheen gewikkeld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm cryinggggggg my baby boo will be 19 this Friday 😭


    ars moriendi

    Haar blote voeten lieten met elke stap het stof op de grond opstuiven, ze rilde toen ze naar de gewelven van deze hal keek, beelden van oude demonen werden zichtbaar in het spaarzame licht dat de lamp afgaf. Haar ranke arm sloeg ze om zich heen, het was koud, zo koud, ze voelde zich alleen en bedreigd door het duister dat zich om haar heen vouwde. Ze moest een doorgang naar buiten vinden, ze ademde zacht uit en een witte wolk kwam uit haar mond. Het was koud, zo koud, dacht ze weer. Haar blote voeten lieten met elke stap het stof op de grond opstuiven, ze rilde toen ze naar de gewelven van deze hal keek, beelden van oude demonen werden zichtbaar in het spaarzame licht dat de lamp afgaf. Haar ranke arm sloeg ze om zich heen, het was koud, zo koud, ze voelde zich alleen en bedreigd door het duister dat zich om haar heen vouwde. Ze moest een doorgang naar buiten vinden, ze ademde zacht uit en een witte wolk kwam uit haar mond. Het was koud, zo koud, dacht ze weer.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.youtube.com/watch?v=JNuRh5bi3c0


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood


    Dont say why me, say try me

    gf


    Tijd voor koffie.


    Dont say why me, say try me