• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fuck this shit. I'm taking Evan again. 8D I'm kind of like really addicted to this guy.

    Rol: Incubus.
    Naam: Leon Raphael Walker. Hij wordt ook wel eens simpelweg Leo genoemd.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Uiterlijk:




    Evan Peters.
    Leon heeft een nogal onschuldig uiterlijk, eerlijk gezegd. Hij heeft zo zijn enge, verontrustende trekjes, maar het is niet dat je zou beginnen gillen 'PSYCHOPAAT! MOORDENAAR! DEMON!' of zoiets. Jammer genoeg is dit wel wie Leon is. Iemand die op de meest vreemde momenten van de dag gewoon voor de lol een moord zou plegen. Terwijl hij een liedje fluit. En daarna zou hij nog in staat zijn om naar een pretpark te gaan ook.
    Nee, Leons uiterlijk vertelt totaal niet wie hij is. Donkere ogen, donker haar en een ongeïnteresseerde, haast verveelde uitdrukking op zijn gezicht zorgen er meestal voor dat Leon iets ongrijpbaars heeft. Er speelt iets verontrustends in zijn ogen, terwijl het tegelijkertijd lijkt alsof hij je gerust wilt stellen, een vreemde blik waar niemand ooit aan uitgeraakt.
    Leon heeft zo'n 'bitch-please'-attitude, wat vrijwel het enige aan zijn uiterlijk is dat ook daadwerkelijk iets van zijn innerlijk blootstelt. Voor de rest ziet hij er verwarrend uit. Hij kan een veelbetekenende glimlach om zijn lippen hebben, terwijl zijn blik hem helemaal tegenspreekt en laat me dan nog niet eens over zijn lichaamstaal beginnen...
    Leons haar is redelijk kortgeknipt, hij kan er niet tegen als het te lang is, want dan hangt het in zijn gezicht en begint het te krullen. En als het begint te krullen dan raakt het binnen het minste zuchtje wind helemaal door elkaar. Meestal heeft de jongeman een 'haal-een-hand-door-je-haar-en-het-zit-goed'-kapsel.
    Leon is niet echt een breedgeschouderde, megagespierde bink die iedereen bang maakt, maar laat je niet misleiden door zijn magere, lange gestalte dat er ietwat atletisch uitziet. Laat je niet misleiden door die sierlijke vorming van zijn gezicht en zijn pianistachtige handen waar toch enkele kleine, witte lijntjes op te vinden zijn. Als het er eenmaal op aankomt, denkend dat hij je toch niets kan aandoen, is het al te laat en ben je hoogstwaarschijnlijk toch al dood voordat je nog een schietgebedje kan maken.
    Karakter: Leon is... ietwat complex.
    Jà, hij is gemeen, sadistisch, sarcastisch en bedreigend zoals het een echte nachtmerriedemon betaamt, maar er is iets met hem... Hij is op een enge manier gestoord, zo lijkt het wel. Zoals eerder al gezegd, doodt hij mensen voor de fun. Het is niet dat dit een dagelijkse bezigheid is van hem of zoiets, maar Leon heeft een vreemde manier van doen.
    Het ene moment kan hij vrolijke pianoliedjes zitten spelen en het andere moment drukt hij in een woede-uitbarsting een mes veel te hard tegen je keel. Leon maakt geen onderscheid tussen mensen die hij 'mag' en mensen die hij 'niet mag'. Ze zijn allemaal hetzelfde voor hem; oppervlakkig en bang.
    Leon heeft soms ook ietwat verwijfde trekjes, wat enorm bizar kan overkomen. De meest gestelde vraag over deze jongeman is waarschijnlijk 'gast, wattafak?'
    Leon is niet iemand die een karaktertrek heeft die hem echt verwoordt, een karaktertrek, die, moest hij genoemd worden, je direct aan deze Incubus doet denken. Soms is hij koppig, maar dan op andere momenten geeft hij zo snel iets toe dat je niet eens een discussie voerde.
    Hij is impulsief, dat is iets wat wél helemaal vaststaat, maar hij denkt wél altijd na als hij iets doet. Hij kent het menselijk lichaam perfect en lijkt soms onuitputtelijk. Leon zegt en doet vaak dingen vanuit het niets. Er zijn dan ook niet echt veel mensen die iets van hem begrijpen en het is erg moeilijk om te kunnen zeggen of je hem 'mag' of 'niet mag'.
    Dansen, zingen, regenbogen en zonneschijn kunnen in een fractie van een seconde dood, verderf, nachtmerries en regen worden.
    Leon heeft wel zwakke punten. Alleen zijn ze zo goed verstopt dat het mensen doet denken dat hij onoverwinnelijk is, iets wat verre van zo is. Je komt er wel achter wanneer het zover komt, alleen hoop ik voor je dat dat niet gebeurt. Leon kan er niét tegen als iemand hem de baas kan, en - wat waarschijnlijk zijn slechtste punt is - begint te handelen zonder na te denken waardoor hij vaak dingen over het hoofd ziet.
    Leon heeft een goede intuïtie, maar deze laat het op dat soort momenten vaak afweten...
    Tegenover mensen is Leon vrij uitgesproken, maar - zoals gewoon is bij hem - op een vreemde manier. Hij mag niet veel mensen en dit toont hij vrijwel altijd duidelijk.
    Gevoelens als verdriet of schuld kent Leon niet. Op het vlak van dit soort emoties heeft hij een harnas van titanium dat onmogelijk doorbroken kan worden.
    Extra: Leon was niet altijd zoals hij nu is. Er was een meisje. Natuurlijk was er een meisje, er is altijd een meisje, alleen laat hij ze nu niet meer toe in zijn hart. Jongens ook niet, trouwens, moest je dat per se willen weten.
    Voordat Leon begon te leven zoals hij nu doet, had hij een gelukkig leven. Hij had alles wat hij wilde; ouders die om hem gaven en goede vrienden die hem respecteerden.
    Er was alleen één klein probleempje; hij was verliefd geworden op het meisje dat was uitgehuwelijkt aan zijn broer. Die liefde was niet wederzijds, aangezien dat meisje echt van zijn broer hield. Op een gegeven moment werd Leons ergste nachtmerrie opgepikt door een Incubus, die het meisje voor Leons ogen vermoordde.
    De jongeman dacht de Incubus vermoord te hebben, maar nu hij er zelf één is, is hij daar niet zo zeker meer van. Wél weet hij zeker dat hij heel zijn verleden achter zich heeft gelaten. Hij geeft er echt niets meer om. Het is begraven en hij kan er nooit meer bij. Hij wilt er ook nooit meer bijkomen. Het mocht niet, dus kon het ook niet. Misschien was het zelfs beter dat ze werd vermoord.

    I had to. Wees blij dat het niet Langdon is. ._.


    help

    1. Ik ben Linkshandig.
    2. Ik lees graag.
    3. Ik zie er (Een klein beetje) oder uit dan mijn leeftijd.
    4. Dit account is van mij alleen.
    5. Ik hou van boemen in van die 'Als dit, tellen, als dat, boemen'-topics.


    Dont say why me, say try me

    http://nl.gosupermodel.com/creative/competition/competition.jsp?id=1347&menuid=3


    •*• Lululu •*•

    i'm loving every second, minute, hour, bigger, better, stronger, powerrrrrrrrrrrrrr

    niks


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lord Nikolai von Charkov

    Mila keek me verbaasd, maar vermakelijk aan. "Gaan we nu slijmen, meneer Charkov?" zei ze grinnikend en ik haalde rustig mijn schouders op. "Who knows" zei ik met een grijns. "Een flesje bloed kun je nog krijgen. 0 neem ik aan?" Maar nog voordat ik kon antwoorden op haar vraag draaide ze zich om en liep ze naar binnen. Ik lachte eventjes om haar plotselinge verdwijning. Ze wilde mijn bloed wel heel graag hebben. Misschien net iets té graag. Ze zou later een probleem kunnen vormen, maar goed, dat is een zorg voor later. Zolang ik hier nog van kan genieten is er niks aan de hand.

    Niet veel later kwam Mila weer naar buiten met een flesje 0 in haar handen."Ik neem ook aan dat je het hier opdrinkt," zei ze, terwijl ze me het flesje overhandigde en ik deze maar al te graag aannam. "Neem vooral je tijd, het is toch niet koud buiten." Ik keek haar aan en trok een wenkbrauw omhoog. Die zin klonk namelijk vreselijk sarcastisch. "Tja, dan moest je maar een vampier zijn." zei ik droog, waarna ik mijn jas uittrok en deze over haar heen deed.
    Ik glimlachte even, trok het flesje open, zette de hals aan mijn mond en dronk gulzig het vloeibare goud naar binnen. Zachtjes zuchtte ik van genot. Bloed was nu eenmaal lekker of dat nou kunstmatig was of niet. Toen ik het flesje op had likte ik langs mijn lippen en keek naar Mila. Haar nek om precies te zijn. Het bloed van haar pulseerde daar maar al te zichtbaar. Het riep mijn naam, wilde dat ik mijn tanden erin zette.
    Snel schudde ik mijn hoofd en keek haar in haar ogen. "Nou, jij hebt jou gedeelte van de deal gedaan. Nu moet ik me aan mijn deel houden." Ik zette mijn nagel op mijn pols en maakte een klein sneetje. Langzaam borrelde het bloed omhoog en ik bood haar het aan. "Enjoy." zei ik geheimzinnig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    “Je bent laat.”
    “Je hebt op me gewacht.”
    “Dat betekent niet dat ik niks beters te doen heb met mijn tijd.”
    “Zoals?”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chě chě


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    15 cheese


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/check-a-drive-for-errors


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naar aanleiding van uw gesprek met de heer hier de achternaam gisteren, stuur ik u deze mail.
    Graag wil ik me aanmelden voor de stageplek bij uw bedrijf.
    Als bijlage vind u mijn C.V. en mijn Solicitatie brief.
    Ik hoop zo snel mogelijk antwoord van u te krijgen


    Ik zit op m'n vaders ipad dusja HAHA

    http://www.quizlet.nl/chapters/1014540/jij-hield-jezelf-gevangen/


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    imaginary


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    movieendings.tv


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ingelogd. Mails gecheckt. Gb gecontroleerd. Topics overlopen.
    Het uitklapbare venstertje, dat je tevoorschijn tovert als je op 'vrienden online' klikt, staat voor mijn neus.
    Maar jij staan er niet tussen.
    Opeens is Q heel wat minder interessant.
    I love you, Anguish.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28