• 'Deze moeder is ziek in haar hoofd', 'haal het kindje zo snel mogelijk weg bij zijn moeder', 'dit is puur kindermisbruik'... De reacties op een YouTube-fimpje waarin een moeder haar 4-jarig zoontje een tatoeage laat zetten, zijn niet mals. De beelden zijn dan ook erg aandoenlijk: het jongetje is de hele tijd hard aan het huilen, maar zijn moeder houdt hem stevig vast zodat de tatoeëerder zijn werk kan doen.

    De moeder spreekt Spaans, maar voor de rest is er nog niet veel duidelijkheid over het filmpje. Zo wordt er nog gezocht naar de persoon die de beelden op de videosite plaatste.

    In 2011 werd al een moeder gearresteerd omdat ze haar 11-jarige dochter een tattoo had gezet. Als ze gevonden worden, riskeren de moeder en de tatoeëerder nu ook gerechtelijke vervolging.

    bron: Het Nieuwsblad


    Dit vind ik echt zo ziek, ik heb er geen woorden voor. Moet dit dan een voorbeeld zijn van "beschaving"? En het ergste is dat dat kind nu met een tattoo zit opgescheept waar het zelf niks over te zeggen en had én ook nog eens zijn moeder kwijt zal raken als ze te weten komen wie het is.

    Wat vinden jullie?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat mens verdient een stevig pak slaag....

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoe halen mensen zulk soort dingen in vredesnaam in hun hoofd? En waarom gaat zo'n tatoeëerder daarin mee? Onbegrijpelijk.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Hoe halen mensen zulk soort dingen in vredesnaam in hun hoofd? En waarom gaat zo'n tatoeëerder daarin mee? Onbegrijpelijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Madonna schreef:
    Hoe halen mensen zulk soort dingen in vredesnaam in hun hoofd? En waarom gaat zo'n tatoeëerder daarin mee? Onbegrijpelijk.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb het filmpje niet eens gekeken. Bah. Vreselijk gewoon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    i don't wanna live on this planet anymore....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    everything, in time

    Mohow. Waarom zou je bij een vierjarig kind een tattoo willen zetten. Dat die vent dat gewoon doet. Komaan zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziek ziek ziek. Opsluiten en laten verpieteren.


    Bad decisions make good stories.

    Wat voor gestoorde mensen op deze aardbol lopen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Anguish schreef:

    dankuwel ik ben nu verzeild in een schaterlach xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat arme kind... ):


    26 - 02 - '16


    I dislike that shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemig. Die vrouw moet wel psychisch gestoord zijn. In een inrichting ermee. Het arme jongetje, die blijft er nu mee opgescheept.
    Serieus, waarom gaat die tattoomaker daarin mee?

    Assholes.


    Tijd voor koffie.

    Ik kan me hier zo kwaad om maken, echt niet normaal. Ziekelijk gestoord mens, een keer zwaar mishandelen moeten ze der.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'