• 'Deze moeder is ziek in haar hoofd', 'haal het kindje zo snel mogelijk weg bij zijn moeder', 'dit is puur kindermisbruik'... De reacties op een YouTube-fimpje waarin een moeder haar 4-jarig zoontje een tatoeage laat zetten, zijn niet mals. De beelden zijn dan ook erg aandoenlijk: het jongetje is de hele tijd hard aan het huilen, maar zijn moeder houdt hem stevig vast zodat de tatoeëerder zijn werk kan doen.

    De moeder spreekt Spaans, maar voor de rest is er nog niet veel duidelijkheid over het filmpje. Zo wordt er nog gezocht naar de persoon die de beelden op de videosite plaatste.

    In 2011 werd al een moeder gearresteerd omdat ze haar 11-jarige dochter een tattoo had gezet. Als ze gevonden worden, riskeren de moeder en de tatoeëerder nu ook gerechtelijke vervolging.

    bron: Het Nieuwsblad


    Dit vind ik echt zo ziek, ik heb er geen woorden voor. Moet dit dan een voorbeeld zijn van "beschaving"? En het ergste is dat dat kind nu met een tattoo zit opgescheept waar het zelf niks over te zeggen en had én ook nog eens zijn moeder kwijt zal raken als ze te weten komen wie het is.

    Wat vinden jullie?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Voor altijd opsluiten zou ik zeggen, ook die man die de tattoe heeft laten zetten.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Ik snap niet eens dat die vent dit doet. oO


    Take me to wonderland

    Zo ziek:S
    Werd die man omgekocht ofzo jeetje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Anguish schreef:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hoe halen ze het in hun hoofd een víerjárig kind een tattoo te geven. Wat leven we af en toe in een zieke wereld, echt walgelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Meliourry schreef:
    Ik heb het filmpje niet eens gekeken. Bah. Vreselijk gewoon.


    Do what people say you can't.

    Vesta schreef:
    Ik kan me hier zo kwaad om maken, echt niet normaal. Ziekelijk gestoord mens, een keer zwaar mishandelen moeten ze der.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga het filmpje niet eens kijken, dit is echt te bizar voor woorden :l


    Caution first, always.

    Madonna schreef:
    Hoe halen mensen zulk soort dingen in vredesnaam in hun hoofd? En waarom gaat zo'n tatoeëerder daarin mee? Onbegrijpelijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.