• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Josh

    Ik knik en kijk de omgeving in. Mijn donkere bruine ogen gleden zoekend iedere steen voorbij. Ik knipperde tegen de zon en keek weer naar de meiden voor me.
    'Nou, zullen we dan maar?' vroeg ik en keek ze vragend aan.

    [Ik heb geen idee wat de bedoeling is, maar ik dacht dat we er iets van konden maken dat we door dingen te doen achter de opdracht komen?]


    You oughta know

    ..........


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ava

    Ik voelde dat het meisje geen kracht meer gaf. Ik concentreerde even en k droeg mijn kracht af aan haar. Ik liep weg en ging ergens liggen om weer op te ladenxD


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Oh ja, en waarop moet ik dan reageren???]


    You oughta know

    (kom op jongens iemand reageer!!!! ik weet niet wie allemaal moet reageren maar zeg het dan tegen die gene want ik word gek van het wachtten!!!!)(6)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Joe Walker

    "Ik vind het goed," zeg ik, Matt beantwoordend.

    [Dat is het enige dat ik nog kan doen, ik loop vast, ik heb geen idee waar we mee bezig zijn.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    lilian (sorry voor het lange wachten maar had het echt heel druk)

    Ik zit dus in een groepje met Jill en Lauren. Jill ken ik al een klein beetje maar Lauren heb ik nog nooit gezien. Ik loop dan maar naar Jill toe. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een ander meisje ook wantrouwig op ons aflopen. Als ze me ziet worden haar ogen nog groter en haar blik angstiger. Waarom... oh ja, ik ben een vampier, een monster. Ik zucht en kijk naar de grond. "Mag ik de leider zijn?" vraagt Jill meteen. Ik vind het prima, leidinggeven is een van de vele dingen die ik niet kan


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    jacob

    Ik kijk nieuwsgierig toe hoe de groepjes gevormd worden. Mensen die elkaar nog niet zo goed kennen zitten veel bij elkaar, waardoor iedereen elkaar kan leren kennen. Ik hoop dat we allemaal goede vrienden zullen zijn. Langzaam loop ik naar Rianne. Waarnaar we zwijgend naar de groepjes kijken.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lauren

    Ik loop langzaam naar de meiden toe. Het moet maar. Ik zie dat Lilian ook een vampier is en mijn ogen worden groot. Oh leuk, dat kan er ook nog wel bij. Ik probeer me over mijn angst heen te zetten. "H-hallo Ik ben L-Lauren" zei ik en ik stak mijn hand uit. Nou dat kwam er lekker uit.

    Lilian

    "Lilian" stel ik mezelf voor. Ik ben minstens zo verlegen en angstig als het meisje dat Lauren heet, maar ik weet dat ik haar op haar gemak moet stellen. Het is mijn schuld dat ze bang is, dat weet ik heel goed. En wie kan haar dat kwalijk nemen? Bang zijn voor een monster. Maar ik ben best wel dorstig, hou je in, denk ik bestraffend tegen mezelf terwijl ik mijn hand terug trek uit de hare. Ik heb beloofd niemand pijn te doen. Jill ziet er ook niet al te best uit, ik vraag me af hoe ze hiervoor overleefde. Was ze net als ik een menseneter? Ik durf bijna te wedden van wel. "Niet bang zijn" zeg ik tegen Lauren. "Ik doe niets hoor, ik ben een hele tamme vampier" ze lacht een beetje zenuwachtig. Volgens mij kan ze een goede vriendin worden, als ze over de angst om opgegeten te worden heen is, dan.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Matt

    Ik keek op toenik een antwoord van iemand hoorde. Het was een kort maar krachtig antwoord. ik lachte geen idee waarom.

    (sorry ziekenhuis roept!)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Seriously, iedereen praat, en ik heb niets om op te reageren... Lol]


    You oughta know

    (laten we dit topic nog even met eer afsluiten voordat we beginnen aan een nieuwe)

    Rianne

    Rustig liep ik rond. Iedereen was in de keuken of op de slaapzaal. Ik hield de jerrycan een beetje scheef en er vielen wat druppeltjes op de grond. Ik hield hem nog wat schuiner en er vielen heel plassen op de grond. Ik begon te rennen en zwaaide me de jerrycan om me heen. Het droop van de muren. Ik liep nog een keer rond met de bijna lege jerrycan en keek of ik alles had gedaan, binnen en buiten kant. Ik knikte naar mezelf. Het was tijd. Ik pakte een doosje lucifers en gooide ze een voor een ergens neer. De vlammen schoten omhoog en ik ging rustig in mijn kantoor zitten. Terwijl ik iedereen hoorde schreeuwen. De laatste klap, mijn opslag van benzine, haarlak en vuurwerk was door het vuur bereikt.

    Happy ending


    ©1998

    Okeej mensen allemaal wakker worden!!!!
    Het is al weer 47 dagen geleden dat iemand voor het laatst gepost heeft. En dat komt allemaal omdat dit verhaal echt geen zak aan was. Het eerste verhaal is inmiddels ook niet meer echt leuk en daarom heb ik met Nikki en Danaé overlegt dat we weer een nieuw verhaal aanmaken.
    Voor verder meer info kunnen jullie allemaal kijken op het nieuwe rollentopic die ik straks aanmaak en hier in het laatste bericht post!
    DUS NIET MEER POSTEN WANT DAT IS HET LAATSTE BERICHT VAN HET TOPIC EN DAAR GA IK DUS DE LINK IN ZETTEN. Okeej?


    ©1998

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094

    Hier is de link! Veel plezier!


    ©1998