• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    (ben op vakantie. Doe maar met Lilian en Jacob wat je goed lijkt. Tot woensdag)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (en toen was het topic dood)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    En toen kwam er een gestoorde paarse mol met een bril op om iedereen te vertellen hoe goed het was dat hij nu vegetariër was geworden. Hij maakte van iedereen een vegetariër. Wat een mietjes.

    gecomponeerd door mijn grote broer

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:59 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Mijn schuld, sorry. En Nikki, wanneer komt Darren nou? ofnbofb]

    Joe Walker
    Lauren probeert op te staan en valt dan half om mijn nek. Ik houd haar vast alsof we dansen en het voelt een beetje ongemakkelijk. Ik zet haar weer op het bed en ik zeg "blijf jij nou maar even zitten, ik zoek iemand die je kan helpen." Ik ben alweer vergeten wat er aan de hand is. Ach, ik haal gewoon een dokter en die ziet maar wat 'ie doet. Ik loop door de gangen op zoek naar een dokter. Ik vind er uiteindelijk een en ik neem hem mee naar Lauren. "Wat is er aan de hand? Deze jongen is geloof ik een beetje in de war," zegt hij tegen Lauren. Ik kijk verontwaardigd van de dokter naar Lauren, maar de dokter kijkt Lauren aan.

    Saelrath
    Ik zou het heerlijk vinden om even op een paard te rijden, maar ik wil de regels respecteren, en ik weet niet welke dat zijn voor paardrijden. Ik kijk om me heen. Misschien kan ik het aan iemand vragen?

    [Gaat er nog iets gebeuren? Met lessen en zo? En is er misschien een man of vrouw buiten die mij kan helpen met de paarden?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (ik kom je wel helpen bij de paarden)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tessel

    Ik loop na lang te hebben geturnt terug naar het kamp. Als ik zie dat ik daar niks te doen heb loop ik de kant op waar ik paardengeluiden hoor. Ik zie in de verte iemand op een paard rijden. Dus we mogen op ze rijden! Ik loop een rondje en besluit voor een van de friesse paarden te gaan. Ze kijkt me met een beetje scheve kop aan en laat zich gemakkelijk aaien. Ik zadel haar op en spring behendig op het zadel. Eerst besluit ik rustig in te lopen, en loop ik rustig naar het andere paard dat ik had zien rijden. 'Hey' zeg ik tegen het meisje op het paard. Rustig laat ik mijn paard stilstaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Saelrath

    Ik hoor iets aankomen, en het klinkt als een snel en elegant beest. Ik draai me om en zie heel in de verte een paard rijden, met een figuur erop. Een meisje ziet het ook en klimt vrolijk op een paard. Doet ze dat omdat die ander het ook doet? Betekent dit dat ik het ook mag? Ik doe het hekje open en klim op het prachtige dier. Ik zie dat het meisje inmiddels met de figuur aan het praten is. Ik spoor mijn paard aan te gaan rennen (of hoe zeg je dat?), en ik ren over de vlakte, met mijn haar heerlijk in de wind, het voelt nog beter dan ik had gedacht.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jill

    Ik ga zitten.

    [Zo ik heb weer gepost ben nogal inspiratieloos.Woensdag --> donderdag ik logeren tante.]


    ©1998

    Lilian

    Ik blijf roerloos zitten terwijl Matt zijn eten ophaalt. Kijken hoe anderen eten maakt me meestal een beetje ongemakkelijk. Maar om de een of andere reden kan ik me er niet toe zetten op te staan en weg te lopen. Komt dat door Matt? Ik begrijp het niet, waarom maakt hij me zo in de war? Wat is er toch met me aan de hand? Na een paar minuten komt hij terug met een blad vol mensen- voedsel. Ik weet niet wat het allemaal is, maar het ziet er verschrikkelijk uit. Ik vraag me bezorgd af of het wel goed is maar bedenk me dan dat ik al het voedsel goor vindt. Het zou wel goed zijn. Hij schuift tegenover me aan tafel en dan is het stil


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (terug van weg geweest. Post later vandaag wel even met Jacob, iemand een goed idee voor hem??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (eindelijk weer internet!!!!!!!(hoera)(yeah)(nerd))


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Matt

    Als ik terug kom zie ik het afkeurende gezicht van lillian. Ik lach van binnen en ga zitten. Rustig eet ik mijn eten en weeg. Het enige geluid komt van de radio in de keuken. Als ik eindelijk klaar ben ruim ik het op en ga naast haar staan. 'Zin om iets leuks te doen?' vraag ik. en ik steek mijn hand uit om haar overeind te helpen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren

    Ik proest het uit van het lachen om Joe's gezicht. "Oh, nou bedankt dokter, maar ik heb me verwond en heb denk ik een beetje bloed verloren maar ik ben ook gewoon moe hoor' zeg ik blozend. Joe kijkt nog steeds verontwaardigd. Ik glimlach als de dokter mijn wond verbind en ik trek mijn knieën op en sla mijn armen eromheen. De dokter loopt weg en ik klop uitnodigend op mijn bed, glimlachend naar Joe. Zijn mooie blauwe ogen staan verward en ik lach.

    [guess who's back! Sorry dat ik een tijdje niet reageerde,me was busy ennn... Me was in LONDEN! To see my babies, fuck yeah! What did I miss?]


    You oughta know

    (en toen was het dood)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!