• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Josh

    "Ja. Eigenlijk wel, ik kon nooit over schouders van anderen kijken en nu kan dat wel." zei ik grijnzend. "Uhm, ja, sorry. Josh Devine. Jij?"


    You oughta know

    Lauren

    "Pft. Stel je niet aan. Ik heb nooit over iemands schouder kunnen kijken, tenzij iemand me optilt." Zeg ik en ik pruil. '"Oh, Lopez".

    Josh

    "Doe ik niet. Jij werd tenminste nog opgetilt. Het enige wat ze tegen mij zeiden was dat ik dan maar op een kruk moest gaan staan, ofzo." pruilde ik terug en zocht met mijn linkerhand in mijn tas naar een fles drinken. Waar was dat rotding nou? Oh, daar. Ik trok 'm uit mijn tas en draaide de dop eraf, waarna ik een slok nam.


    You oughta know

    Lauren

    Lauren haalde haar schouders op. "Niemand tilt mij ooit op. Niemand komt uberhaupt bij mij in de buurt" zei ik. Het was waar, iedereen vond mij een freak. Toen hij begon met drinken pakte ik een koekje uit mijn jaszak en nam een hap.

    Saelrath

    Ik weet nog niet of dit veilig is, maar volgens de gegevens die ik had gekregen moet het wel kloppen. Ik kom dus maar dichterbij en zoek met mijn ogen degene op die er als een leider uitziet. Het is denk ik dat meisje, dat naast een schattige jongen staat. Ik doe mijn haar langs mijn oren zodat het niet opvalt en loop erop af. "Is dit het kamp voor het leren omgaan met je krachten?" vraag ik aan het meisje.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Josh

    Ik nam een slok drinken en ik zag dat Lauren een koekje pakte. "Delen, Lopez." grijnsde ik en zette mijn flesje weer aan mijn mond, waarna ik hem in een keer leegdronk.


    You oughta know

    Lauren

    "Ik deel geen eten met vreemden" zei ik simpel en nam nog een hap van mijn koekje. Ik voelde me nog best thuis zo, met mijn koekje en alles.

    (INEKE FUU)

    Okeej nog even de puntjes op een rijtje speciaal voor maracroft,

    Open vlakte --> geen bomen
    Rianna en Jacob --> 32 en 28 --> geen meisje, jongen kan wel omdat hij er nog jong uitziet

    xD


    ©1998

    Jill

    Ik stond wat met de kampleiding te praten. Ik vroeg me af hoe oud 'Jacob' zou zijn. In mijn neus brandt de geur van bloed, het kleine meisje dat vlak na mij was aangekomen had een wondje op haar arm, en al zat haar shirt er overheen, ze had er verder niks aangedaan en het bloed liep over haar arm. Ik nam een diepe hap met lucht en kapte mijn gesprek met Rianna en Jacob af. Ik vroeg ze waar we sliepen en Jacob ging me voor. Hij had een scheef lachje. 'Wacht!' riep iemand achter ons. Het was een schattig meisje met leuke puntoortjes. Buiten adem kwam ze achter ons aan lopen. 'Jullie gingen toch naar de slaapzaal?' Jacob knikt en lacht weer met zijn scheve lachje naar haar. Ik zag een vonk, maar ik wou geen vonk zien......


    ©1998

    Tessel

    Ik loop een tijdje en ga dan zitten. Pak wat drinken uit mijn tas en pak wat, daarna geef ik ook wat aan Ferine. Normaal vindt ik het leuk om door bomen te springen als ik ergens heen moet maar aangezien hier geen flikker is. Ik werd chagrijnig door de hitte en scheurde de mouwen van mijn shirt. door de domme dingen die ferine aan het uitspoken was moest ik weer lachen en nam haar op mijn rug. Ik huppelde een eindje en nog een eindje. Er leek geen eind aan te komen.

    Na twee uur, want ik loop heel langzaam, kwam ik bij een gebouw (is het wel een gebouw!?). Alleen zag het er best verlaten uit. Ik besloot een rondje om het gebouw te lopen en kwam een deur tegen. Ik duwde de deur open en keek een beetje rond. Het was niet groot maar dat hoefde ook niet. Ik liep naar rechts en kwam een meisje tegen. 'Hoi' zei ik zachtjes, niet wetende of dit de goede plaats was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Oké, sorry, ik ben nogal verward xD Maar nu ben ik weer in de war, "meisje met puntoortjes", is er nog een elf? Of ben ik dat? Want dat klopt niet met mijn post. En tegen wie praat Tessel nu?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Oké, sorry, ik ben nogal verward xD Maar nu ben ik weer in de war, "meisje met puntoortjes", is er nog een elf? Of ben ik dat? Want dat klopt niet met mijn post. En tegen wie praat Tessel nu?]


    jij bent het inderdaad, ik heb niet exact op je post aan gesloten, omdat dat niet altijd kan, het was nu gewoon even later, je had even met Rianne gepraat en liep toen nog achter me aan..._O_


    ©1998

    Josh

    "Ik ben geen vreemde, want je weet mijn naam." zei ik terwijl ik mijn zieligste gezicht op probeerde te zetten. Deze poging mislukte episch toen ik Lauren's beschermende houding over haar koekje zag. Ik schoot in de lachen keek haar grijnzend aan.


    You oughta know

    Lauren

    Ik keek Josh aan met grote ogen maar proestte het toen uit van het lachen. "Nou, hij is al op" zei ik en ik propte snel het koekje in mijn mond. Ik keek Josh uitdagend aan maar toen ik zag dat een meisje met een bleke huid, waarschijnlijk een vampier, apart naar mij keek, maar trok me er maar niks van aan. Ik knikte naar Josh. "Zullen we naar binnen gaan? Ik begin het koud te krijgen" zei ik bibberend. Ik had het snel koud.

    Josh

    "Wat een manieren." zei ik lachend en liep voor haar uit naar binnen. "Koukleum." antwoordde ik op haar mededeling dat ze het koud had. Ze keek me beledigd aan en ik grijnsde, zelf liep ik vrijwel altijd in een simpel t-shirt.


    You oughta know