• Hoi Hoi,

    ik kijk best vaak clipjes op YouTube (wie niet) ;)
    er is een meisje genaamd Eugenia Cooney.



    Ze heeft leuke clipjes over kleding, make up, Make-overs, challenges etc etc etc...
    Zo ben ik ook gelinkt naar Social Repose.
    Dit omdat ze samen in een hotelkamer waren en een "Twerk-off" hebben gedaan.
    Sindsdien ben ik helemaal weg van Social Repose.
    Hij maakt ook clips over Make up, zijn leven, covers, en hij heeft zelfs een album gemaakt (wat ik nu luister) ^^
    dit is hem :




    en wat is jullie mening over Eugenia Cooney en Social Repose ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Eugenia is ongezond dun en Social Repose vind ik soms wel schattig maar mwah


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AdamSandler schreef:
    Eugenia is ongezond dun en Social Repose vind ik soms wel schattig maar mwah


    Met Eugenia's gezondheid maak ik me ook grote zorgen om.
    daarom heb ik ook geen clipje geplaatst van haar ;)
    En Social Repose is erg schattig idd :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    AdamSandler schreef:
    Eugenia is ongezond dun

    Maar ze heeft wel een knap koppie (zonder haar lichaam er bij te zien). Richie vind ik niet zo bijzonder. Het is cool dat ie er zo bij durft te lopen. Zijn stem is mooi en ik vind zijn cover van All I Ever Wanted (Paramore) is goed, maar dat is het ook wel.
    Via Richie ben ik wel bij CrankThatFrank gekomen, die vind ik wel erg leuk (:

    Eugenia vind ik erg leuk, al is het erg jammer dat ze zo ongezond dun is. Social Repose vind ik niks aan.


    El Diablo.

    Ik vind dat er op social media (Youtube) te snel met het woord anorexia wordt gegooid wanneer het over Eugenia gaat. Ja, het kan best zijn dat ze het heeft, maar het kan ook een andere oorzaak zijn. Verder bekijk ik hun filmpjes niet echt, maar ik vind Social Repose zijn kijk op kleding wel interessant en leuk om te zien.


    Take me to wonderland

    Aicantar schreef:
    (...)
    Maar ze heeft wel een knap koppie (zonder haar lichaam er bij te zien). :


    Vind ik ook!!! En @Dysphoria, het is al volgens mij al heel lang zo en nu wordt het wel heel erg extreem, ik heb niet het gevoel dat mensen er dus zomaar mee gooien. Daarbij als het iets lichamelijks was dan had ze dat denk al wel een keer moeten noemen maar ze zwijgt het dood. Ik heb er niet heel veel verstand van hoor dus misschien kan het ook wel heel lastig zijn om zoiets te vertellen!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Elke week weer vraag ik me af of Eugenia al dood is lol

    In haar laatste filmpjes is te zien hoe haar vingertoppen letterlijk blauw zijn door slechte doorbloeding. Haar content is saai, niets bijzonders.

    Die ander ken ik niet. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)