• Hey ik heb vandaag tickets voor 5SOS gekocht op 20 mei in het sportpaleis (H)
    En dacht eraan om een topic te maken voor het concert in België en in Nederland, zodat iedereen weet waar andere Q'ers zitten :)






    20-5-2016 Belgium



    vak 2




    Vak 122

    - PunkrockHv5SOSx


    vak 125





    21-05-2016 Netherlands




    vak 206




    vak 103




    vak 204




    Vak D




    Vak E


    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 21:30 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ga naar het concert in Nederland en zit in vak 206. Vanavond bij RTL Late Night komt er een speciaal bericht van 5SOS voor alle Nederlandse fans en stiekem hoop ik op een tweede concert. c:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 21:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga in NL naar het concert en zit samen met Halenski, Zelmerlow en McStonem in Vak D. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga niet, ik zag ze de 25e bij 1D en vond ze toen best wel slecht, dus ik gun het anderen juist ietsje meer.

    Ik ga in Nederland en ik zit in vak E! (: Ik ben zo blij dat ik kaartjes heb, want ik kon ze dit jaar niet zien vanwege examens.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bijgewerkt :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    de 21ste in Nederland!
    Geen idee welk vak, niet de plekken die we op het oog hadden in elk geval.
    Wel balen dat het net als vorig jaar midden in de eindexamens is, niet dat ik me daar door laat tegen houden.
    Maar toch was ik liever in Antwerpen gegaan omdat het veel dichterbij is :/, maar dan heb ik natuurkunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    de 21ste in Nederland!
    Geen idee welk vak, niet de plekken die we op het oog hadden in elk geval.
    Wel balen dat het net als vorig jaar midden in de eindexamens is, niet dat ik me daar door laat tegen houden.
    Maar toch was ik liever in Antwerpen gegaan omdat het veel dichterbij is :/, maar dan heb ik natuurkunde


    Oke ik zal je eral opzetten. En dat is inderdaad wel balen :/ ik heb zelf het geluk dat ik dan nog geen examens heb, maar wel bijna. En mijn stiefpa heeft ook net gezegd dat hij niet meer kon kiezen waar hij zat, maar mijn plaatsen valleen nog heel goed mee. Het zijn ongeveer dezelfde plaatsen als waar ik met lady gaga zat en dat waren nog goede plaatsen dus ik ben er blij mee :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ga in België !

    Ik zit in vak 2 op rij 12 !

    En ik ga samen met Alloveryou n.n

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 11:28 ]


    soul made of stardust and chaos.

    België, vak 125 (:

    Ik kom naar het concert in Nederland! K zit in vak 103 op rij 3 (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil graag gaan maar ik heb niemand die met me mee wil. ;_; Lol ik ben oud genoeg om alleen te gaan, maar ik vind dat zo triest. :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Nederland, voorlopig(?) vak 204 samen met Styles


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Inej schreef:
    Ik wil graag gaan maar ik heb niemand die met me mee wil. ;_; Lol ik ben oud genoeg om alleen te gaan, maar ik vind dat zo triest. :')


    Heb je al kaarten dan? Ik wil niet hoor, maar misschien weet ik wel nog twee meiden die naar 5sos willen gan

    BonnieFazbear schreef:
    (...)

    Heb je al kaarten dan? Ik wil niet hoor, maar misschien weet ik wel nog twee meiden die naar 5sos willen gan

    Neen, maar ik heb mijn zus kunnen overtuigen om mee te gaan. ^^


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik ga naar het eerste concert van 5SOS in Nederland. ^^ Ik ga samen met een vriendin, maar ik weet niet waar we zitten, tbh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife