• Het is elk moment mogelijk in te stromen als nieuw iemand. Je hoeft hiervoor niet te weten wat er al is gebeurd. Het komt vanzelf wel naar voor. Overigens is het ook vrij makkelijk om erin te geraken.

    Actieve speltopic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - Aghra
    2- Memphis Grimmaud - Gancanagh
    3- Cyril Nightingale - Aotearoa
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - Aghra

    Meiden ;;
    1- Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    2- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    3- Ayla Hope Savage - Vesta
    4- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Wil je mee doen? Vul dit dan even in;

    Rol;
    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk[+foto, als je wolf bent ook een wolven foto];
    Extra's;


    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~GEEN Eendagsvliegen alsjeblieft. Wees er zeker van dat je mee blijft doen.
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot er minstens 2 á 3 berichten na jou zijn gepost. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul zo even mijn hunter in, maar mag ik alvast het volgende vrij-komende plekje van een wolf reserveren? Ik bedoel dat als er iemand uit-geschreven word ik graag die rol overneem... Als het mag natuurlijk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vul morgen mijn personage in, aangezien ik zo ga slapen, lang leven ziek zijn :'D Dus verwacht die van mij morgen maar, nadat ik alle rollen heb nagekeken -het is namelijk stom om dezelfde karakters te hebben-.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nessje schreef:
    Ik vul zo even mijn hunter in, maar mag ik alvast het volgende vrij-komende plekje van een wolf reserveren? Ik bedoel dat als er iemand uit-geschreven word ik graag die rol overneem... Als het mag natuurlijk.


    Ik weet wat je bedoeld. We kijken wel oké?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aghra schreef:
    (...)

    Ik weet wat je bedoeld. We kijken wel oké?


    Is goed, mag ik eigenlijk een niet super bekende jongen gebruiken? Ik weet namelijk geen andere boy te vinden...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je mag gebruiken wie je wilt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Hunter
    Volledige naam; Beau James Sykes
    Bijnaam; Bobo, maar meestal is Beau al genoeg
    Leeftijd; 18 jaar
    Innerlijk; Beau is een jongen die van binnen én van buiten eerlijk is. Hij heeft geen geheimen, hij is er niet bang voor om ze te delen. Beau is voor de rest luidruchtig, als hem iets dwars zit is het vooral. Hij is wel van de kwade kant en vind het niet erg de wolfen pijn te doen, hij doet het juist met plezier. Luisteren kan hij ook niet echt goed, het moet hem duidelijk verteld worden anders hoort hij het gewoon niet. Het type badboy is hij weer niet, want als het echt moet, dat kan hij ook echt serieus meedoen. Bijvoorbeeld bij het plannen van welke wolf er gepakt gaat worden, zijn aanwezigheid is er op dat moment heel erg. Hij heeft ook wel zwakke punten, maar die laat hij links liggen. Hij kan goed liegen, maar tegen de Hunters blijft hij eerlijk. Beau is van binnen nog wel de gewone jongen die hij was, de jongen die hij probeert te vergeten.
    Uiterlijk[+foto, als je wolf bent ook een wolven foto];


    Beau heeft bruin haar en groene ogen. Hij draagt altijd spijkerbroeken, hij vind gekleurde broeken maar lelijk. Ook heeft hij graag een shirtje aan, want hij haat het om het warm te krijgen
    Extra's; De reden waarom hij graag de wolfen neer krijgt is omdat zijn zusje door hun is vermoord. Hij weigerd het te vergeten omdat hij heel veel van haar houd. Door die moord is hij compleet veranderd, hij was niet altijd al zo open. Door de wolfen besloot hij om zich niks aan te trekken, te doen wat hij zelf wou. Wat hij wou is de wolfen pijn laten lijden, dus doet hij dat ook. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor zijn zusje. Beau geeft zichzelf de schuld, hij vind dat hij meteen die wolf had moeten vermoorden. Dan was zijn zusje er misschien nog, maar daarom zit hij bij de Hunters, om te verkomen dat er meerdere mensen zullen dood gaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Is hij zo goed?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Okay, ik ben ziek thuis, but, dat betekent wel dat ik zo mijn rol in ga vullen ^^

    -hoewel dat alsnog twee uur kan duren, ligt eraan of ik snel tevreden ben-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rol;
    Vrouwelijke Hunter
    Volledige naam;
    Maia Felice Johnson
    Bijnaam;
    Maia - Fee - Johnson
    Leeftijd;
    18 jaar
    Innerlijk;
    Maia ziet er onschuldig uit, maar eigenlijk is ze alles behalve dat. Ze is een geboren vechter en zal er ook alles aan doen om de wolven tegen te houden, hoewel je dit niet zozeer zou verwachten als je haar ziet. Ze doet zich ook voor als een aardig, vriendelijk meisje, terwijl ze je ondertussen aan het observeren is en altijd naar een mogelijke uitweg zoekt. Je weet maar nooit wanneer er ineens een wolf op komt duiken. Als je Maia voor het eerst ontmoet, dan kan je gewoon vrienden met haar worden, ze doet normaal tegen je, maar ze is sluw. Als je haar boos maakt, kan ze je of de grond in boren met opmerkingen, of gewoon echt door te vechten. Ze manipuleert je langzaamaan en eigenlijk is het een kleine, sadistische duivel. Als ze een wolf tegenkomt, zal ze die eerst straffen, pijnlijk, en daarna tegenhouden/doden. Ze heeft een humor die velen wel kunnen waarderen, maar die soms ook echt in het verkeerde keelgat schieten.
    Op het gebied van liefde is ze een beetje uitgekeken, natuurlijk staat ze er wel voor open, maar het komt niet op haar padje. Haar ex-vriendje was een wolf en heeft haar toen bijna het leven ontnomen in een woedevlaag, sindsdien is ze eigenlijk tegen de wolven. Ze wil niet dat dit anderen overkomt, vandaar dat ze dus ook een hunter is geworden.
    Maia is niet erg vergevingsgezind, niet richting wolven, maar ook niet richting mensen. Dus je kunt het maar beter niet bij haar verpesten, want dan zit er de grote kans in dat ze je nooit meer aankijkt en het leven zelfs zuur maakt.
    Uiterlijk[+foto, als je wolf bent ook een wolven foto];


    Maia heeft lange haren die lichtbruin zijn en steeds lichter worden naar de onderkant toe. Het is redelijk stijl, maar er zit toch nog een lichte slag in. Ze doet er niet veel aan behalve borstelen, ze vindt het zonde om het te krullen of te stijlen aangezien je haar daar alleen maar dooier van wordt. Haar ogen zijn groen-grijsachtig, een kleur die je niet zo vaak ziet, maar ze zijn alsnog redelijk onopvallend. Tenzij je haar aankijkt, dan kan ze je echt met haar blik gevangen nemen. Ze heeft allerlei sproetjes in haar gezicht, die alleen maar verergeren als ze een tijd in de zon loopt. Zelf heeft ze een hekel aan de sproetjes. Ze is 1.82 lang, wat redelijk lang is, vandaar dat je haar ook altijd met gympies of sneakers ziet, even buiten wege laten dat ze hakken sowieso oncomfortabel vindt zitten. Maia heeft al wel rondingen, maar die zijn niet heel erg groot, omdat ze zelf best wel slank is en dit terwijl ze toch redelijk goed eet. Maia zal altijd iets bij zich hebben, waarmee ze zichzelf kan verdedigen.

    Extra's; -

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rol; Bounty Hunter

    Volledige naam; Xander Dodge Outcast

    Bijnaam; Xan, X, Dodge, Dox, Outer, Loner.

    Leeftijd; 19

    Innerlijk;Hij is een moeilijke prater hij moet eerst loskomen en je vertrouwen voordat je echt met hem kan praten, hij is afstandelijk, en een beetje een loner. Hij is niet agressief en ook niet vriendelijk.
    Hij is een goede vriend, hij zal alles voor je doen, heb je geld problemen geeft hij je geld, moet je iemand dood hebben, zal hij diegene doden.
    Het maakt hem niet uit of je een wolf bent of een hunter, hij doet alles voor geld.
    Hij is voor niks bang, al dreig je met de dood het zal hem niks doen.

    Uiterlijk; Onder de littekens, draagt daarom meestal lange mouwen. Littekens komen door oude gevechten met mens en dier.
    Xander lijkt blind, of slecht ziend omdat het lijkt alsof hij geen pupil heeft, wat er best wel raar uit ziet, pas als je echt heel dichtbij staat en ietsje schuif naar hem kijkt kan je zien dat hij een pupil heeft. Dit komt omdat hij een rare combinatie van kleuren in zijn ogen heeft, het lijkt blauw, maar het is eigenlijk blauw met groen bij het midden en dan een zwart pupil.




    Extra's; Hij was vroeger een hunter, maar omdat hij zo careless is en dingen deed die niet mochten. Zoals niet luisteren naar de mentor of iemand die hoger dan hem staat, dingen deed voor geld, wapens stal, enz. Is hij eruit gegooid. Maar hij is niet terug gegaan naar zijn "normale" leven, hij is bounty hunter geworden. En nu doet hij alles voor geld, moorden, vangen, enz. En hij doet dat voor alle zijden. Hij traint zich zelf met wapens en gewoon vechten dus hij is redelijk gespierd, hij kan goed richten met zijn pistolen, hij heeft ook een warmte zoeker en een locker ingebouwd. Het pistool kan zowel op doden als verdoven. Hij is Bi, maar dat komt eigenlijk omdat hij nog nooit verlieft is geweest, dus hij weet niet hoe het voelt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    @ Jaimes Als jouwe af is komt ze erbij te staan ;)

    @ Nessje en Ninuturu, jullie staan erbij. Jullie mogen beginnen in het actieve topic ;^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga haar nu afmaken, aangezien ik toch op bed lig serie's te kijken, ziek te wezen en te skypen, kan ik net zo goed even de rol afmaken aangezien ik graag wil beginnen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mag ik een samenvatting?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Samenvatting is niet nodig, je mag er zo in springen. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaimes schreef:
    Rol;
    Vrouwelijke Hunter
    Volledige naam;
    Maia Felice Johnson
    Bijnaam;
    Maia - Fee - Johnson
    Leeftijd;
    18 jaar
    Innerlijk;
    Maia ziet er onschuldig uit, maar eigenlijk is ze alles behalve dat. Ze is een geboren vechter en zal er ook alles aan doen om de wolven tegen te houden, hoewel je dit niet zozeer zou verwachten als je haar ziet. Ze doet zich ook voor als een aardig, vriendelijk meisje, terwijl ze je ondertussen aan het observeren is en altijd naar een mogelijke uitweg zoekt. Je weet maar nooit wanneer er ineens een wolf op komt duiken. Als je Maia voor het eerst ontmoet, dan kan je gewoon vrienden met haar worden, ze doet normaal tegen je, maar ze is sluw. Als je haar boos maakt, kan ze je of de grond in boren met opmerkingen, of gewoon echt door te vechten. Ze manipuleert je langzaamaan en eigenlijk is het een kleine, sadistische duivel. Als ze een wolf tegenkomt, zal ze die eerst straffen, pijnlijk, en daarna tegenhouden/doden. Ze heeft een humor die velen wel kunnen waarderen, maar die soms ook echt in het verkeerde keelgat schieten.
    Op het gebied van liefde is ze een beetje uitgekeken, natuurlijk staat ze er wel voor open, maar het komt niet op haar padje. Haar ex-vriendje was een wolf en heeft haar toen bijna het leven ontnomen in een woedevlaag, sindsdien is ze eigenlijk tegen de wolven. Ze wil niet dat dit anderen overkomt, vandaar dat ze dus ook een hunter is geworden.
    Maia is niet erg vergevingsgezind, niet richting wolven, maar ook niet richting mensen. Dus je kunt het maar beter niet bij haar verpesten, want dan zit er de grote kans in dat ze je nooit meer aankijkt en het leven zelfs zuur maakt.
    Uiterlijk[+foto, als je wolf bent ook een wolven foto];


    Maia heeft lange haren die lichtbruin zijn en steeds lichter worden naar de onderkant toe. Het is redelijk stijl, maar er zit toch nog een lichte slag in. Ze doet er niet veel aan behalve borstelen, ze vindt het zonde om het te krullen of te stijlen aangezien je haar daar alleen maar dooier van wordt. Haar ogen zijn groen-grijsachtig, een kleur die je niet zo vaak ziet, maar ze zijn alsnog redelijk onopvallend. Tenzij je haar aankijkt, dan kan ze je echt met haar blik gevangen nemen. Ze heeft allerlei sproetjes in haar gezicht, die alleen maar verergeren als ze een tijd in de zon loopt. Zelf heeft ze een hekel aan de sproetjes. Ze is 1.82 lang, wat redelijk lang is, vandaar dat je haar ook altijd met gympies of sneakers ziet, even buiten wege laten dat ze hakken sowieso oncomfortabel vindt zitten. Maia heeft al wel rondingen, maar die zijn niet heel erg groot, omdat ze zelf best wel slank is en dit terwijl ze toch redelijk goed eet. Maia zal altijd iets bij zich hebben, waarmee ze zichzelf kan verdedigen.

    Extra's; -


    Donnnneee. Goed zo?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.