• Het klinkt misschien wat vreemd, maar ik ben best wel nieuwsgierig naar wat het ook al weer was ;p
    Vroeger deed ik vaak een online multiplayer spel, gewoon een site dus, en dat was iets met bitch fight..
    Je kon je avatar kleden en dan moest je ergens naar binnen en kon je mee doen aan een 'game'
    en de bedoeling was elkaar uit te schakelen door te bitchen of juist hielenlikkerig doen bij anderen.

    Haha omg, ik ben echt benieuwd of iemand dit weet, het was zo'n vreemd en eigenlijk idioot spel ;p

    PowerBabe it is



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ... Gosupermodel?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nee, het was zeg maar gewoon echt een spel op zich :p Niet gewoon een online game waarbij iedereen liep te bitchen,
    het was serieus het doel van de game :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm? Ook met daten van gozers of iets? Ofwat? Want dan heb ik al wel een idee denk ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat was dinges!
    Dat speelde ik zoooo vaak, met de hele klas en dan gingen we iedereen eruit bitchen.
    Maar ik ben het ook vergeten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nythau schreef:
    Hmm? Ook met daten van gozers of iets? Ofwat? Want dan heb ik al wel een idee denk ik.


    Zou wel kunnen, maar volgens mij niets.
    Volgens mij heette het iets van super bitch ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Illuminati schreef:
    Dat was dinges!
    Dat speelde ik zoooo vaak, met de hele klas en dan gingen we iedereen eruit bitchen.
    Maar ik ben het ook vergeten..


    Haha het was echt geinig als je je frustraties kwijt moest ;p Niemand nam het denk ik ook serieus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Powerbabe ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Powerbabe ^^

    Ja die! Ik heb hem ook echt nét gevonden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mithrandir schreef:
    Powerbabe ^^


    Jaaa! Hahah omfg dat was het, ik ga me aanmelden -wbw-
    Iemand die met mij wil gaan bitchen? Hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja die! Ik heb hem ook echt nét gevonden.

    Heheh. Speelde dat vroeger echt altijd. Het is nu uit de lucht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omygod, dit klinkt echt grappig. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oké, en nu ga ik 'm bekijken ook... :3


    Tijd voor koffie.

    Neee :l Kut :l Ik ga vervanger zoeken, het was zo grappig


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Heheh. Speelde dat vroeger echt altijd. Het is nu uit de lucht.


    Is het weg?
    Fuuuu.


    Tijd voor koffie.

    Haha ik vond wel dit:
    Het spel:
    Je kunt als je met ze 3-en in 1 kamer bent kun je elkaar eruit bitchen. Je kunt samen werken, of alleen. Als je bij iemand Slijmen kies en dezelfde persoon kiest ook Slijmen bij jou dan krijg je punten erbij. Je start met 6 punten. Als je met 2 personen doet Bitchen op 1 persoon dan gaan er weer punten af. Je heb verschillende mogelijkheden:
    -Bitch
    -Roddel > Je Roddelt over iemand
    -Danceula > Het poppetje waarop je die uitoefend gaat dansen, en dan kan dat poppetje zijn zet niet uitoefenen op de persoon op wie.
    -Slijmen > Je slijmt met elkaar, zo krijg je meer punten
    -Morsen > dan doe je perongeluk een glas met drinken over haar heen morsen.
    - Lipgloss > je doet je lippen even verzorgen en je krijg 1 punt erbij, je beschermt je eigen ook als iemand jou aanvalt.
    - Verstop in Wc > Iedereen die bij jou een 'zet' zet behalve roddelen dan ben je veilig in de wc. Maar dan moet er wel 1 iemand zijn die jou wou irriteren of etc.
    - Irriteren > Je irriteerd je medespeler.


    iemand heeft hier hele uitleg gedumpt ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.