• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Sicam

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || MindBreaker
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Besar
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minstens 100 posts ervaring (RPG!).
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen

    Zeg het als ik iets vergeten ben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 8:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MindBreaker schreef:
    (...)

    Als je geen fan bent van one direction, waarom doe je dan mee met deze rpg?
    NIET ZO. Ik heb niet gezegt dat ik geen fan ben :'P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sorry :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Sorry :$
    Maakt niet uit. Ik formeer dingen ook vaak fout :S


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Hehe, ik ging dit topic bekijken en had iets van; NICE! toen kwam ik er achter dat het volgens mij als vol zit. Maar als er nog een rol nodig is ofzo stel ik me als vrijwilliger op! XD]


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Caleo schreef:
    [Hehe, ik ging dit topic bekijken en had iets van; NICE! toen kwam ik er achter dat het volgens mij als vol zit. Maar als er nog een rol nodig is ofzo stel ik me als vrijwilliger op! XD]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb besloten dat als Carstairs haar rol niet ingevuld heeft in 24 uur, ik haar rol afsta aan Caleo, aangezien die het eerste was.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 13:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als iedereen het goed vindt maak ik Topic 1 vast aan ^^

    +

    Ik zat te denken dat het handiger is als ze Penelope niet kennen, aangezien ze het dan wss wel verteld had / ze dan al lang hadden ontdekt dat zij het was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    Als iedereen het goed vindt maak ik Topic 1 vast aan ^^

    +

    Ik zat te denken dat het handiger is als ze Penelope niet kennen, aangezien ze het dan wss wel verteld had / ze dan al lang hadden ontdekt dat zij het was.
    Mag Niall haar dan tegen komen in de starbucks??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De rol van Carstairs staat open!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk dat je caleo maar even moet informeren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik denk dat je caleo maar even moet informeren


    Daar was ik mee bezig. --'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Roselynn "Rose" Eleanore Greenaway.
    Leeftijd: 17.
    Karakter: Aan de ene kant is Rose een heel lief meisje. Aan de andere kant kan ze soms nogal hard zijn, en da al helemaal voor zchzelf. Ze is erg koppig en gaat eigenlijk altijd haar eigengang. Ze is verschrikkelijk egenwijs. En vertrouwd mnsen niet snel, dat is omdat ze een keer op het verkeerde pad is geraakt door met de verkeerde mensen om te gaan. Dat wild ze niet meer dus ze iets té wantrouwend geworden. Aan de andere kant is ze wel heel dapper, bijna overmoedig. Ze is bijna nergens bang voor. Kort samengevat is ze; lief, grappig, een beetje druk, grappig, onhandig, verstrooid, sportief en slim. Dit zijn redelijk goede eigenshappen. Maar ze heeft emotionele problemen. Het is namenlijk een tijdje psychologisch heel slecht met haar gegaan. Af en toe kan ze heel bot uit te hoek komen, en ook een beetje impulsief. Ze is niet echt gemeen, maar kan als ze chagerijnig is rakende opmerkingen geven.
    Uiterlijk:


    Noek is 1.75 lang en erg slank gebouwt, misschien wel iets té slank. Ze heeft kleine eetproblemen gehad, maar het is nooit heel ver gekomen. Ze heeft een licht getinte huidskleur. En op haar enkels zitten littelekens, ze heeft zichzelf namenlijk gesneden. Ze heeft bruine krullen en smaragdgroene, amandelvormige ogen. Waar kleine gouden stipjes in zitten. Haar ogen zijn omringd door lange donkere wimpers. Qua make-up draagt ze weinig, slechts een beetje mascara en eyeliner. Haar kleding is een beetje sportief en modern. Ze draagt bijna nooit hakken, ten eerste kan ze er amper op lopen en ten tweede; ze vind ze onpractisch en het boeit haar toch niet heel erg hoe ze er uit ziet. Ijdel kun je haar dus niet noemen. Rokjes en jurkjes draagt ze echt nooit. Alleen als het moet.
    Extra: Rose kan eigenlijk heel goed zingen, maar ze zingt nooit omat ze er diep van binnen onzeker over is.

    [Sorry, slechte rol, en heel snel ingevuld. Ik denk dat derest maar gewoon in RPG moet komen. Als het moet breid ik haar nog wel wat uit.]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 13:42 ]


    Reality's overrated.