• Weet iemand hoe je een Youtube filmpje op Windows Live Moviemaker krijgt zodat je het kan bewerken? (:


    To love is to destroy.

    hmm, interessant... mijn topic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Download een programma die youtube > mp4 doet.
    In google kan je typen youtube to mp4.


    I follow only one rule |

    Ik ga dit topic volgen, maar nu heb ik ook een vraag.
    Hoe krijg je bewegende plaatjes (GIF-afbeeldingen) in moviemaker en dan dat ze wel bewegen enzo?


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Ik ga dit topic volgen, maar nu heb ik ook een vraag.
    Hoe krijg je bewegende plaatjes (GIF-afbeeldingen) in moviemaker en dan dat ze wel bewegen enzo?


    Dat zou ik ook wel eens willen weten!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Devourer schreef:
    Ik ga dit topic volgen, maar nu heb ik ook een vraag.
    Hoe krijg je bewegende plaatjes (GIF-afbeeldingen) in moviemaker en dan dat ze wel bewegen enzo?


    Opslaan en daarna invoegen, geloof ik..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een YouTube filmpje kan je als MP4 downloaden bij ixconverter.net en daarna ergens invoegen (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Movie Maker kan zover ik weet niks met gifs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Movie Maker kan zover ik weet niks met gifs.


    De vorige Movie Maker kon dat wel, even testen of Window Live Movie Maker dat ook doet.

    Ga naar 'Keepvid.com', download de video in avi formaat, en je kan hem zo openen!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Windows Live Movie Maker accepteert geen Gifs inderdaad, maar je kunt de Gifs omzetten naar Avi via http://www.online-convert.com/. Kies bij 'Video Converter' Convert to Avi en dan komt er een schermpje tevoorschijn. 'Upload' dan het Gif plaatje, converteer hem dan en sla het nieuwe 'filmpje' op je computer op.
    Het kan zijn dat het Gifje, dat nu een filmpje is geworden, trager of iets schokkeriger/minder soepel loopt dan het filmpje zelf. Dan moet je de snelheid van het plaatje/nieuwe filmpje aanpassen in Windows Live Movie Maker (onder het kopje Bewerken en dan Snelheid).
    Ik heb het getest met een Gifje die ik op mn laptop had staan en ik had de snelheid aangepast naar 1,5. Je moet zelf ff uitzoeken hoe die reageert.

    Misschien kan ik nog een betere converter vinden, maar dan moet ik ff googelen!