• Hai hai

    Ik wist zo niet hoe ik de titel anders noemen moest dus we doen het hier maar mee :')


    De situatie is als volgt,

    ik volg het 4de jaar van mijn paraveterinair opleiding (dierenartsassistent)


    Ik denk dat iedereen wel weet hoe je normaal bij een dierenarts komt, je komt op consult net als bij een tandarts.
    Nou komt het steeds meer voor dat er ook consulten zijn waarbij je met kleine dingen bij de assistente terecht kunt.

    Nou moeten wij onze eigen consulten dus oefenen op school en daar hangt een cijfer aan vast.


    Maar nu EISEN ze dat er van buitenaf iemand naar school komt met een hond of kat die aan de juiste eisen voldoet, bij jou een half uur op 'afspraak' komt en dat wordt gepresenteerd voor de groep.
    Kun jij niemand vinden met een dier binnen de eisen die op de uitgekozen dag en tijd bij jou op 'afspraak' komen kan heb je gewoon keihard een 1....


    Is er iemand op Quizlet die dit heeft meegemaakt, hier verstand van heeft of wat dan ook en mij kan vertellen of dit uberhaupt toegestaan is? o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb dit ook gehad met een playtest voor een game voor een schoolopdracht (de playtest was de opdracht) en wij moesten mensen buiten de opleiding zoeken. Wij zijn dus gewoon gaan zoeken in onze eigen kringen: familie, vrienden, kennissen.
    Misschien dat jij dat ook kan doen? Desnoods kun je ook vragen of zij voor je rond willen vragen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is gewoon toegestaan x] Op de kappersacademie moet je geloof ik zelf met 10 klanten komen, dus één klant valt in vergelijking daarmee nog wel mee! En in zo goed als elke opleiding is er wel een opdracht waarvoor je zelf mensen moet zoeken. In mijn opleiding moest ik zelf maar even criminelen opsporen.
    Ik zou in je sociale kring even rondvragen en ook vragen of zij willen of iemand kennen met dieren. En anders bij je klasgenoten informeren of die toevallig meerdere mensen weten en je er mee kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat moer bijna bij elke opleiding. Ik zou als ik jou was gewoon een berichtje op facebook plaatsen. Er is vast wel iemand die je kan helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het ding is dat wij studenten zijn en dus nog heel veel moeten leren en dus ook gewoon foute adviezen mee kunnen geven iets wat wel riskant is bij compleet vreemden... (in mijn ogen)
    Het gaat niet enkel over overgewicht etc, maar ook over hele diabetes behandelingen, dingen die best heel strikt gaan en je moet in dat geval echt heel zeker weten dat die mensen snappen dat ze zich er eigenlijk niks van aan moeten trekken...

    geloof me,ik loop stage in de praktijk
    niet iedereen snapt dat.. -,-
    ze doen vrolijk wat je verteld hebt en zeggen vervolgens MAAR DAT ZEI JE STAGIAIRE
    ondanks dat je ze verteld in ben een stagiaire vraag het voor de zekerheid ng even na bij de dierenarts of de assistente

    en ik ben bang dat ik dus net de verkeerde dan meeneem en compleet die hond (in mijn geval een hond) naar de challemootjes help...


    ik heb in mijn kennissen kring rond gevraagd en familie.. maar niemand die een huisdier heeft met de juiste eisen
    en ik ben niet de enige die daar tegenaan loopt.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign