• Hallllllooooooo mensjes !

    Ik heb even jullie hulp nodig , ik heb morgen mijn examens van geschiedenis maar ik heb niet alles dus even een paar vragen:

    Welke 2 volkeren hebben een eind gemaakt aan de Keltische overheersing ?
    Hoe hebben de Kelten zich als volk gevormd ?
    Hoe hebben de Ketlen hun levensonderhoud voorzien ?
    Wat is het verschil tussen vrijen en onvrijen ?

    Jep , i know ik moet beter opletten tijdens de les maar als een goeie vriendin achter je zit en een andere goeie vriendin voor je , jah dan kan ik gewoon niet zwijgen , en letten we nooit op hihi .

    SO THANXXXXXXXX Als jullie mij kunnen helpen !!!!! LOLO XD

    Luv youuuuuuuu ! <3 :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Had je maar op moeten letten, als jij je eigen schooltijd verpest omdat vrienden belangrijker zijn om mee te praten tijdens de les ga ik je niet helpen. Daarbij ben je blijkbaar ook niet slim genoeg om Google te gebruiken. Eigen schuld, dikke bult.


    Your make-up is terrible

    Eén topic was meer dan voldoende geweest...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zoek het zelf even lekker uit..
    Bytheway, 1 keer klikken was genoeg, het hele forum staat vol met dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Moet je ervoor zorgen dat je karakter hebt en je vriendinnen negeren en opletten. Kan je die vragen niet aan iemand van je klas vragen?


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    Had je maar op moeten letten, als jij je eigen schooltijd verpest omdat vrienden belangrijker zijn om mee te praten tijdens de les ga ik je niet helpen. Daarbij ben je blijkbaar ook niet slim genoeg om Google te gebruiken. Eigen schuld, dikke bult.

    Dat en kon je niet gewoon ff geduld hebben met je kut topic? Jezus. Ik vind je dom en irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor dat soort dingen bestaan Google en Wikipedia. En één topic was inderdaad genoeg geweest.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Folklore schreef:
    Zoek het zelf even lekker uit..
    Bytheway, 1 keer klikken was genoeg, het hele forum staat vol met dit topic.


    Bad decisions make good stories.

    Folklore schreef:
    Zoek het zelf even lekker uit..
    Bytheway, 1 keer klikken was genoeg, het hele forum staat vol met dit topic.


    Do what people say you can't.

    Alles wat er al gezegd is + Als je die toets morgen hebt en er nu nog alle informatie niet hebt is ook wel erg dom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    staat dit niet gewoon in je boek...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien had je het eerder aan iemand moeten vragen :'D

    Alyssum schreef:
    Alles wat er al gezegd is + Als je die toets morgen hebt en er nu nog alle informatie niet hebt is ook wel erg dom.

    Dom bezig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Alyssum schreef:
    Alles wat er al gezegd is + Als je die toets morgen hebt en er nu nog alle informatie niet hebt is ook wel erg dom.


    •*• Lululu •*•

    Zoals mijn natuurkunde-leraar altijd zegt "Formules zijn je vriendje" is het hier het geval van "Google is je beste vriend" :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.