• Hi,

    nu het terug vakantie is wil ik graag toch weer wat leesvoer,
    dus als een van je stories niet in aanmerking komt met de onderstaande punten:
    zet hem in een reactie, wat uitleg of trailer en misschien neem ik wel abo :)

    Niet :

    - Horror
    - Fantasy
    - Tokio Hotel
    - Harry Potter
    - 16+
    - Bromance

    :)


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    Autumn Leaves

    Lost in Lies, door Coockies
    dit is mijn lievelingsstory, dus ik weet zeker dathet jou zal bevallen!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tears of illusion



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.
    Niets is wat het lijkt...




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    Suspicion || Hungergames


    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Volledig Nederlands
    *Door SYNxGATES en ChocoChip

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 21:59 ]

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Wat betreft de laatste: het fantasygehalte is heel laag en in de eerste tweehonderd hoofdstukken merk je er weinig van. ;p

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laat maar, ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht in eerste instantie dat je juist wel fantasy en horror wilde. (krul)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:49 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lees je wel Onbekende Personen?

    Dan heb ik deze voor je:

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    En deze:

    She is nobody's child.



    She is a nobody's child.


    Covers zijn links.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.

    Fairytales are full of shit. • Horan



    All those fairytales are full of shit ~ Maroon 5





    my mum always said that I have to believe in my own fairytales


    alvast bedankt !!


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint bij 15 abo’s•

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 0:09 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/
    Beschrijving:
    Dit verhaal gaat over Rose die in de derde klas van high school zit. Ze is een Songwritter , een Geweldige zangeres en Speelt geweldig Piano maar ook is ze erg verlegen . Ze is de Kleinste van haar klas maar vind dit juist een niet erg maar juist een gave van haar. De Mensen noemen haar Little Kitten omdat ze zo van Katten houd. Ze is hopeloos verliefd op Joey. De broer van haar beste vriendin Kate maar is zo slim dit niet te laten merken. Verder is ze een echte dromer dit haar aandacht er moeilijk bij kan houden behalve als haar ogen natuurlijk Joey in de gaten krijgen.
    Genre: Drama, Onbekende personen en Romantiek


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    I hope u like it!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Love me for i die.

    In mijn story kunnen 16+ stukken komen, maar dan niet alleen in seks. Maar ook gewoon met schelden.
    Ik denk dat mijn story is dan anderen, en gaat over Harry E Styles.
    Hoop dat je wilt kijken

    xxx
    [url] http://www.quizlet.nl/stories/111205/love-me-for-i-die---harry-styles---16/ [/url]

    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik