• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Mackenzie Foy
    glimlachend loop io naar de keuken en pak de zak chips.
    Vervolgens loop ik ook naar buiten en plof op een bankje. Chips etend kknk kk naar Justin en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Lachend skateboardde ik door en keek alleen maar recht voor me uit. Uiteindelijk na vijf minuten sprong ik letterlijk van mijn skateboard af en liep naar Mackenzie. 'Ook eens proberen? Gaat best makkelijk' grinnikte ik en ik hield het skateboard onder mijn arm vast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mackenzie Foy
    Ik grinik en schud mkjn hoofd 'neen dankje een wond is henoeg. Kk kan er niet eens op staan'lach ik en houd de zak voor hem.

    Wil je miss. Met cher reagdfen... Ik ga zo mijn makd ihp en haren doen dus ik reageer dan wat later


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jammer. 'T is echt leuk' grinnikte ik en ik legde mijn skateboard neer om erop te gaan zitten. Neuriënd wiebelde ik heen en weer. Ik verveelde me niet, ik dacht gewoon na. Dacht ik. Of niet? En het is officieel, ik snap er niks meer van.

    [Moet weg o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie
    "als je me helpt wil ik best proberen" glimlachen d kijk ik hem aan en lik mijn vingers af.
    De zoete paprikasmaak verspreid door mijn mond. "als je maar zorgt dat ik niet val" knipoog ik

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    abo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    {op welke reactie moet ik nou reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [op die ik had verzonden in het eerste bericht.. niall heeft alles verteld en zegt dat het zijn schuld is en dat ze one direction hadden moeten door laten gaan. Reagee maar ik reageer vanacht ewl snel alsik thuis ben. morgen ben ik gewoon thuis....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oké, kom hier' grinnikte ik en ik stond op. Mijn skateboard tilde ik weer op en ik tilde Mackenzie ook zonder enige moeite op. Als ik Mackenzie zei dat we gelijk van de halfpipe zouden gaan, wilde ze waarschijnlijk niet. Dus ik rende met Mackenzie in mijn armen de halfpipe op en zette mijn skateboard weer goed. Mackenzie zette ik erop en draaide haar naar mij toe. 'Oké, het is heel makkelijk. Gewoon een beetje door je knieën zakken en naar voren leunen. Als je voelt dat je gaat vallen, moet je naar de andere kant leunen. De rest komt nog wel, maar er kan je niks gebeuren' stelde ik haar gerust en ik pakte haar vast. De halfpipe was niet zo hoog, dus hard vallen kon je niet. Ik liet Mackenzie wat naar voren leunen en rende mee zodat ze me niet los hoefde te laten.

    [Ik reageer zo met Cher]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik grijns van plezier.en doe wat hjjvzegt.
    Ik buig door mijn knieen en zie de halfpiip. Gelukkig hield huj me vast wat ik eas anders zeker gevallen..

    Haha ging met de prins de polka doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen we aan de andere kant aankwamen lachte ik even. 'Goedzo. En nu' zei ik, waarna ik Mackenzie losliet. 'Ga je het zelf proberen. Vallen doet geen pijn' ze ik en ik sprong letterlijk van de halfpipe af. Gefascineerd ging ik op de grond zitten en keek naar Mackenzie. Een briesje vloog voorbij waarbij ik even rilde vanwege de koude lucht tegen mijn warme huid.

    [Sorry, reageer morgen met Cher. Heb mezelf weer eens gesneden, per ongeluk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geef niet kga zo pitte heb vandaag 5 uur kroeg ete en bog 3uur

    Mackz

    Ik glimlach en geconcentreerd ga ik verder. Na een poisje juich ik en dan gaat het mis.
    Ik verlies mijn even en val op de grond door de smak klapt mijn hoofd tegen de grond en de wond begint wrer hard te bloeden. Ik knippet omiijm beeld scherp te krijgen en voel met mijn hand aan de wond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oh mijn God, Mackenzie!' schreeuwde ik en ik rende als een gek op Mackenzie af. Haar hoofd bleef doorbloeden. Snel tilde ik haar weer op en rende met haar naar binnen waar ik haar op haar bed legde en als een idioot heen en weer rende. Zo kwam ik terug met een doek om het bloeden te stoppen en drukte die tegen haar hoofd aan. 'Dit is nier goed' mompelde ik en ik keek even onder de doek naar de wond. 'Dat moet gehecht worden' zuchtte ik en voor de zoveelste keer tilde ik Mackenzie op. Eenmaal buiten het gebouw stak ik haastig over en met Mackenzie in mijn armen kwam ik bij het ziekenhuis aan. Godzijdank was het naar twee minuten loopafstand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Alles drAaide ik. Juston tilde me op en thuis depte hij het weg. Als hij zo zacht mogelijk drukte kromp ok in een ban de pijn. Bhij zegt dat het gehe ht .oet worden en loopt naka rent naar jet ziekenhuis.
    Eenmaal daR worden we gelijk geholpen. Ik wordt op een stoel vezet en zie hoe de naald aankomt. Mijn hele lichaam verstijfd en hoe dichter dat de naald komt hoe harder ik begin te beven. Iik probeed wat te zehhen wat niet lukt en hopeloos kijk ik naar Justin maar xe nAld houd ik angstvallig af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Rustig maar, Mackenzie. Er gebeurd niks' stelde ik haar gerust. 'Ogen dichtknijpen. Ze doen je niks ergs aan. Als ze je niet hechten verlies je teveel bloed. Dus het is deze naald of nog vijf andere' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."