• Ja, idk ik moest dit even kwijt haha. Gisteren heb ik dus door middel van de officiële All Time Low-fanclub de band ontmoet! Hun muziek heeft heel erg veel voor me betekend het afgelopen jaar, dus ik was echt blij dat ik ze ontmoette. Ik heb ze allemaal kunnen knuffelen en ze waren nog veel liever en socialer dan ik had verwacht (aangezien sommige mensen zeiden dat Alex een asshole is en Zack heel erg awkward is, wat dus totaal niet zo was tijdens de M&G).

    De foto's (het zijn er wel een aantal, lol):


    Met Alex:


    Alex knuffelen:


    Met Jack:





    Om dit topic een beetje nuttig te houden; hebben jullie je idool al een keer ontmoet?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Oh, en nog de foto's met Rian en Zack omdat ze niet meer in het bericht pasten.

    Met Rian:


    Met Zack:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dat lijkt me erg leuk te zijn geweest!
    En nee, ik heb nog nooit een idool ontmoet.


    Do what people say you can't.

    Wat leuk. Ik heb ze ook al eens ontmoet, maar dat is al even geleden. Ik kan me voorstellen dat dit veel voor je betekende.


    What do you do with a sick scientist? If you can't curium and helium, you might as well barium.

    Wat ontzettend leuk voor je! (: Het ontmoeten van je idolen is zo bijzonder altijd. En ja, ik heb mijn muzikale idolen Brian May en Roger Taylor van Queen ontmoet. Dat was ook echt gewoon iets wat ik nooit meer vergeet.


    ars moriendi

    Oh ik wilde daar ook naartoe gaan ;___; Maar ik heb de 13e van deze maand een van mijn favoriete bands ontmoet, na 3 uur wachten. Het was geweldig ^^

    En ik heb ook nog A Day To Remember, Glamour Of The Kill, The Maine & Memphis May Fire ontmoet ^^

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:11 ]

    Wat cool dat je ze ontmoet hebt!


    Pretty is just a pretty word.

    Echt leuk dat je die kans gekregen hebt. ^^
    Nope, jammer genoeg heb ik mijn idolen nog niet ontmoet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Montrose schreef:
    Oh ik wilde daar ook naartoe gaan ;___; Maar ik heb de 13e van deze maand een van mijn favoriete bands ontmoet, na 3 uur wachten. Het was geweldig ^^

    En ik heb ook nog A Day To Remember, Glamour Of The Kill, The Maine & Memphis May Fire ontmoet ^^


    Ah, gaaf, ADTR en MMF vind ik ook leuk! De laatste twee op Vans Warped zeker? Toen had ik wel een handtekeningensessie van Yellowcard, waren ook aardige jongens.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik ken All Time Now niet, maar dat moet wel erg gaaf zijn geweest! ;D
    Ik heb in 2012 Tobuscus, de Youtuber, ontmoet in Amsterdam. Dat is het wel denk ik. :')


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Ik ken All Time Now niet, maar dat moet wel erg gaaf zijn geweest! ;D
    Ik heb in 2012 Tobuscus, de Youtuber, ontmoet in Amsterdam. Dat is het wel denk ik. :')


    Het was inderdaad heel gaaf!

    Oh, ik ken Tobuscus wel van naam, haha! Supergaaf ook, aangezien Youtubers niet heel vaak naar Nederland komen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    zo gaaf, een vriendin van me ging ook.

    Ik heb hem nog niet ontmoet, maar al wel gezien


    Firm believer of all that is magic

    aah super leuk voor je! :D

    En ik heb Bastille ontmoet, die zijn wel een beetje een idool van mij :')
    Verder niet


    As travars

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ah, gaaf, ADTR en MMF vind ik ook leuk! De laatste twee op Vans Warped zeker? Toen had ik wel een handtekeningensessie van Yellowcard, waren ook aardige jongens.


    Nee, The Maine en Memphis May Fire op Vans Warped en A Day To Remember toen ik perongeluk backstage belandde. Maar het was echt geweldig ^^

    Montrose schreef:
    (...)

    Nee, The Maine en Memphis May Fire op Vans Warped en A Day To Remember toen ik perongeluk backstage belandde. Maar het was echt geweldig ^^


    Hahahaha, hoe kom je nou weer "per ongeluk backstage"?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mycroft schreef:
    aah super leuk voor je! :D

    En ik heb Bastille ontmoet, die zijn wel een beetje een idool van mij :')
    Verder niet


    Bastille zou ik ook wel willen ontmoeten! Gaaf.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.