• you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kijk Titanic. Dat stukje waar Jack met dat klein meisje danst is echt zooooo schattig!


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)



    Wat zo ongeveer iedereen zegt/denkt tegen mij..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    HES TOO FRIGGING SEXY TO DIE.

    Ik ga weer depri zijn, straks. D:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    STUPID UNSINKABLE SHIP. YOU CANNOT SINK.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Doe niet vervelend.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Doe niet vervelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I can't handle it.

    En jullie zijn toch allemaal dood, dus je hebt er niet echt last van.

    IT IS JUST SO FRIGGING SAAAAAAAAAAAAAAAAAAD.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Hai.
    Ik ben nu best wel moe, heb voor kunst geleerd en ook nog Duitse woordjes in m'n hoofd gestampt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb het benauwd.


    •*• Lululu •*•

    The Hobbit was awesome!


    •*• Lululu •*•

    Ik haat ziek zijn.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 21:12 ]


    •*• Lululu •*•

    Q deed traag vandaag.


    •*• Lululu •*•

    Ik wil in mijn bed gaan liggen en huilen.

    But I can't. D:


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)