• Jaja, ik word binnenkort 18 en dat ga ik vieren :)
    Maar nu moet ik wel eens beginnen aan mij uitnodigingen... Mijn thema is de jaren 50/60 maar mijn uitnodiging hoeft daar niet echt mee te maken hebben. Heeft iemand leuke ideeën of leuke tekstjes?


    Don't cry, just smile.

    Stop de uitnodiging in een ballon en blaas die op met helium :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Stop de uitnodiging in een ballon en blaas die op met helium :')



    Haha xd wordt wel wat duur als je zoveel ballonen nodig hebt XD
    Wel een leuk idee!


    Don't cry, just smile.

    Iemand die ik ken heeft een keer haar uitnodigingen als flessenpost verstuurd ;p
    Ze had gewoon veel drinkflesjes gespaard (jeweetwel, van water, cola, sinas enzo), en daar had ze haar uitnodiging in opgerond.
    Wel met de onderkant open anders krijg je de uitnodiging er niet uit ;p


    Inspiration can hit you any time

    Amputatie!

    Je klemt de uitnodiging STEVIG in je hand en amputeert de bijbehorende arm. Juist uitgevoerd zal je hand verstijven, met de uitnodiging er nog in. Die doe je in de post en stuur je naar de ontvanger. Let wel, het versturen van die post wordt enigzins problematisch. Ook is dit een beetje onpraktisch als je meer dan twee mensen wilt uitnodigen.

    En voor iemand het vraagt: Amputatie is de oplossing voor alles!


    quidquid excusatio prandium pro

    Goedkope vinyl platen kopen, aan de ene kant plak je er papier overheen met de uitnodigen erop en tada, perfecte uitnodiging. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Goedkope vinyl platen kopen, aan de ene kant plak je er papier overheen met de uitnodigen erop en tada, perfecte uitnodiging. 8D


    Dat was ik ook aan het denken! Past perfect bij mijn thema :)


    Don't cry, just smile.