• Oke,

    Mijn naam is tim ik ben 18 jaar oud en ben al 7 jaar lid van Quizlet,
    Ik ken quizlet van toen het nog klein was.
    Kunnen jullie me vertellen hoe het nu allemaal werkt?
    Want ik weet dat het toen erg leuk & simpel was en dat je dat met vrienden deed.
    Maar nu is het een van de grootste quiz sites.
    Dus vraag me af wat is er veranderd.

    ( En nee let niet op me profiel) die is 7 jaar oud

    Hoi Tim :)

    Welkom terug! Hoe komt het dat je nu opeens weer online bent gekomen? Je bent een van de weinige die echt al 7 jaar lid is, ondanks dat je weinig deed met je account!;)

    Volgende week zit ik al 4 jaar op deze site (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Welcome back (;


    26 - 02 - '16

    Welcome back :)

    7 jaar dat is wel lang zeg! Zelf zwerf ik hier pas 4 jaar rond.
    Zoals je ziet is er veel veranderd. We hebben naast moderators ook bemiddelaars en beta-readers. Ook kun je zelf gold member worden. Hierbij krijg je meerdere functies onder andere de filter die er eerst zo was. Deze was opgeheven omdat het Q traag maakte. De awards zijn weg,maar daarvoor zijn kudo's gekomen. Een nieuw design natuurlijk. Het is ontzettend hype gevoelig hier. Toen ik hier kwam was het Tokio Hotel en Nu is het Justin Bieber en One Direction. Ik weet niet wat het de eerste drie jaar was? Ik kan zo nog wel even doorgaan
    Leuke gebeurtenissen: Moderators staken. Quizletters die rellen en worden verbannen. De vele 1 april grappen waar ik telkens in trap. En ofcourse Rutger die pappa wordt =D

    Maar voornamelijk moet je het zelf gaan ontdekken.
    Good luck :)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:29 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lol, en ik vond dat ik lang op Q zat met mijn 4 jaar. :"D In ieder geval, welkom terug!
    Ja, ik zou sowieso niet op de "willekeurige story" klikken, tenzij je van 1D 16+ stories houdt.
    Ik weet niet hoeveel er veranderd is sinds jij weg bent, maar het is er nog steeds gezellig, dat weet ik wel!

    Waauw, een oudje! Welkom terug!
    Ik zit hier inmiddels 2,5 jaar?
    Waarschijnlijk heb je na een dag of wat wel door hoe Q tegenwoordig werkt. Het design is laatst veranderd (oktober), dus wij moesten ook wennen.


    Bad decisions make good stories.

    Welkom terug :3
    Ik zit hier anderhalf jaar nu, toen net de 1D hype kwam. The Wanted en 1D.
    Niet dat jou dat iets boeit, maar toch.

    Veel succes met her-ontdekken!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.